پنت هاوس های لوکس تهران

پنت هاوس های لوکس تهران


منبع: نیک شو

480

1399/7/2

17:46


پنت هاوس های لوکس تهران

پنت هاوس های لوکس تهران

تا الان شما به این فکر کرده اید که افراد معروف کجا زندگی می کنند و چگونه خانه ای را برای خودشان انتخاب کرده اند؟ بیشتر این افراد در برج‌های سر به فلک کشیده‌ تهران زندگی می کنند که هرروز شاید از جلوی خیلی از آن ها به واسطه محل کار یا گشت و کذار عبور کنیم. این برج های سر به فلک کشیده معماری های جذاب و بسیار چشم گیری دارند که اگر کمی به آن ها دقت کنید، زیباییشان چشمان شما را محصور خود می کند، در این مقاله از تیم نیکشو قصد داریم تا با هم پنت هاوس های لوکس تهران را ببینیم.

 

پنت هاوس پارمیس خیابان فرشته

پنت هاوس های لوکس تهران

در خیابان فرشته برج پارمیس به عنوان یکی از پنت هاوس های لوکس تهران واقع شده است. همه ما به وجود خانه های لوکس، مرکز خرید های شیک و لاکچری در منطقه فرشته تهران آشنایی داریم برج پارمیس در 13 طبقه در بهترین منطقه فرشته ساخته شده است. از امکانات این برج به 150 متر مربع سالن اجتماعات، 350 متر مربع استخر سونا و جکوزی و یک باشگاه ورزشی بسیار مجهز را می توان نام برد. پنت هاوس لوکس این ساختمان به مساحت 450 متر است که زیبایی بی نظیری را به این ساختمان اضافه کرده است.

 

پنت هاوس لوکس عسلک در منطقه لواسان

پنت هاوس های لوکس تهران

همانطور که همه می دانیم منطقه لواسان در گذشته ییلاق شهر تهران بوده  و از آب و هوای بسیار مطبوعی برخوردار است، که همین آب و هوای خوش و بکر بودن منطقه باعث شده است تا ویلا ها و پنت هاوس های لوکسی در این منطقه ساخته شود. از این ملک های لوکس می توان به عسلک اشاره کرد که به نوعی یکی از شاهکار های معماری در این منطقه محسوب می شود و جزء گرانترین ها به حساب می آید.  عسلک در زمینی به مساحت 1300 متر و زیر بنای 1500 متر مربع در این منطقه ساخته شده است. از امکانات این ملک می توان به استخر 300 متری، ساختمان 3 طبقه، مجموعه ورزشی بسیار مجهز به مساحت 500 متر و ابزار آلات تمام سنگ اشاره کرد.

 

پنت هاوس لوکس رولکس در منطقه فرمانیه

پنت هاوس های لوکس تهران

و اما یکی دیگر از شیک ترین و گران ترین پنت هاوس های لوکس تهران، مجموعه رولکس فرمانیه است. شاید بریتان سوال باشد که چرا اسم رولکس را روی مجموعه گذاشته اند؟ جواب این است به علت هم جواری با مجموعه رولکس تهران این اسم برایش انتخاب شد. قیمت ملک های این مجموعه بسیار سررسام آور است و علت این قیمت های نجومی امکانات و اشخاصی هستند که در این مجتمع سکونت دارند، پزشک اختصاصی و ورزشکاران و افراد سرشناس در این مجتمع حضور دارند. رولکس فرمانیه 75 واحد مجزا با متراژ بالا دارد که در آخرین قیمت متری 95 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. امکانات ورزشی رولکس فرمانیه با بهترین مجموعه ورزشی تهران برابری می کند و سالن بدنسازی آقایان، بانوان، استخر، سونا و جکوزی در این مجموعه وجود دارد و جز معدود ساختمان های تهران است که از پنل های خورشیدی برای گرمایش بیشتر مجتمع استفاده می کند.

 

پنت هاوس لوکس چناران در منطقه الهیه

 

و باز هم منطقه الهیه تهران که معدن ساختمان های لوکس و لاکچری در تهران به حساب می آید، پنت هاوس لوکس چناران یکی از 10 ساختمان برتر در معماری و سازه تهران در این خیابان واقع شده است. این برج 13 طبقه، 26 واحد را در خود جا داده است که انتظارات تمامی افراد پولدار سخت پسند را به طور کل برطرف می کند.

پنت هاوس های لوکس تهران

بیشتر امکانات این مجموعه است که آن را از تمامی ساختمان ها متمایز می کند درب پارکنیگ مجهز به سنسور تشخیص پلاک خودرو است که فقط برای ساکنین مجموعه کار می کند و اشخاص دیگر نمی توانند وارد آن شوند. مجموعه با داشتن سالن ورزشی مجهز با دستگاه های روز دنیا، استخر، سونا و جکوزی مجهز به دستگاه های ماساژ و 2000 متر لابی مجموعه، دیگه چی از این بیشتر تمامی امکاناتی که افراد به دنبال آن می گردند تا آسایش آن ها را فراهم کند در این ساختمان یک جا جمع شده اند.

 

برج لاکچری آلتون کورت واقع در منطقه نیاوران

پنت هاوس های لوکس تهران

این برج 60 واحده در منطقه خوش آب و هوای نیاوران واقع شده است و واحد ها دارای امکانات متفاوتی نظیر کلید ها، تهویه هوا، شیرآلات سرویس های بهداشتی و حمام متفاوت و خلاصه امکانات رفاهی متعددی هستند که قیمت هر واحد را به صورت مجزا تعیین می کند. امکانات کلی این مجموعه را می توان سالن ماساژ مجزا، مجموعه ورزشی شیک و به روز، باند فرود هلی کوپتر، مقاومت در برابر زلزله و سیستم تهویه هوای به روز اروپایی نام برد که باعث متمایز شدن این ساختمان در بین دیگر ساختمان های منطقه فرمانیه می شود.

 

برج لوکس روما رزیندس منطقه کامرانیه

 

برج روما رزیدنس منطقه شیک کامرانیه شمالی قرار دارد که در مساحتی 7000 متری بنا شده است. این برج 65 واحد مسکونی را در 16 طبقه درون خود جای داده است و هر طبقه آن دارای واحد هایی با متراژ و امکانات متفاوت است. معمار این ساختمان آقای فرزاد دلیری از معماران به نام ایران است که در طراحی این ساختمان ایده های دسته اولی را اجرایی کرده است و مجموعه ای بسیار لوکی و شیک را به اجرا در آورده اند.

پنت هاوس های لوکس تهران

این مجموعه بی نظیر دارای امکانات رفاهی مانند سینمای سه بعدی؛ سالن های ورزشی چندگانه، سالن بیلیارد، سالن ایروبیک، مجموعه آبی مجهز برای بزرگسالان و کودکان، تاسیسات به روز دنیا که در کنار هم مجموعه ای بی نقص را برای ساکنان فراهم آورده است. در بخش آشپزخانه های تمامی واحد های این ساختمان از برند NEFF آلمان استفاده شده است که بالاترین کیفیت را در بین برندهای خارجی مستقر در ایران دارد و سرویس بی نظیری را در ساختمان به نمایش گذاشته است.

به نظر شما در بین این پنت هاوس های شیک تهران، کدام یک بهتر و با کلاس تر است، در بخش کامنت ها برای ما بنویسید.

مطلب پیشنهادی: 4 لاکچری ترین برج های تهران | قلمرو میلیاردرها

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو