عکس عاشقانه بازیگر سریال گیسو سانیا سالاری و مادرش

عکس عاشقانه بازیگر سریال گیسو سانیا سالاری و مادرش


منبع: پرشین وی

374

1399/7/2

18:14


در این تصویر سانیا سالاری و مادرش را در کنار هم می بینید

عکس عاشقانه بازیگر سریال گیسو سانیا سالاری و مادرش

سانیا سالاری بازیگر جوان و با اخلاق کشورمان است که با سریال دلداگان دیده شد. او که گفته می شود در سریال عاشقانه۲ ایفای نقش می کند در صفحه اینستاگرامش عکسی با مادرش منتشر کرد و متنی عاشقانه نوشت. در ادامه در پرشین وی عکس سانیا سالاری و مادرش را مشاهده می کنید.

عکس سانیا سالاری و مادرش

سانیا سالاری باانتشار عکس زیر نوشت:

مرا هزار امید است و هر هزار تویی….

سانیا سالاری و مادرش

عکس سانیا سالاری و مادرش

بد نیست درباره سانیا سالاری بیشتر بدانید

سانیا سالاری متولد ۲۰ تیر ماه اواخر دهه ۶۰ می‌باشد ؛ تحصیلات سانیا سالاری لیسانس رشته تدوین می‌باشد ودر تئاتر با افراد مشهوری و نامی کار هنری خودرا شروع کرده و حالا با سریال دلدادگان به تلویزیون رسیده ودر رویایی موفقیت دراین عرصه هنری میباشد.

سانیا سالاری برای اولین بار در تئاتر به‌ صورت حرفه ای در مجلس ضربت زدن به کارگردانی محمد رحمانیان هنرپیشگی را تجربه کرد، سانیا سالاری می‌گوید حضور دراین نمایش تئاتر برای من در حکم یک چالش بزرگ بود.

بازیگر تئاتر

بازیگر تئاتر

سانیا سالاری با شرکت در کلاس های‌ بازیگری خانم نصیرپور و آقای رحمانیان توانساه است ؛ فنون و تاکتیک های‌ هنرپیشگی را بیاموزد . سانیا سالاری در چندین نمایش و تئاتر به ایفای نقش پرداخته که از مهم‌ترین انها می‌توان به آیین مجلس اشاره کرداو نیز نقش قطام را دراین نمایش بازی کرده است.

سانیا سالاری و مادرش

سانیا سالاری

درباره سانیا سالاری

به بهانه عکس سانیا سالاری و مادرش درباره شروع فعالیت هنری این بازیگر صحبت می کنیم. موضوع نمایش آیین مجلس مربوط به ۱۹ ماه مبارک رمضان و ضربت خوردن امام علی «ع» بود که خانم سانیا سالاری با بازی در نقش قطام نظر تعداد زیادی از کارشناسان رابه خود جلب کرد و مورد تقدیر شرکت کنندگان حاضر در سالن قرار گرفت. سانیا سالاری علاوه بر این نمایش در چند نمایش دیگر به نام های‌ تمام مادران، چند مسافر و لیلانیز به ایفای نقش پرداخته است.

بازیگر دلدادگان

بازیگر دلدادگان

سانیا سالاری در همان اولین کار حرفه ای اش در تئاتر سال ۹۵ در نقش قطام
نمایش مجلس ضربت زدن، بازی اش چشم منوچهر هادی کارگردان صاحب نام را گرفت.

سانیا سالاری بعد از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه، هنرپیشگی را از
کلاس های‌ بازیگری مهتاب نصیرپور شروع کرد و سپس در کارگاه های‌
هنری محمد رحمانیان شرکت داشت و کار هنر را دنبال کرد.

مهرانه مهین ترابی

مهرانه مهین ترابی

سانیا سالاری میگوید همبازی شدن با بازیگران صاحب نام در تئاتر برایم خیلی اهمیت دارد و باعث میشود کلی انرژی مثبت از آن ها بگیرم و تلاش میکنم از تجربیاتشون به نحو احسنت بهره کافی ببرم…

اینساگرام و تالاب

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو