«نیل سایمون» جایگزین بهنوش طباطبایی شد

منبع: برترین ها

75

1399/7/2

19:02


بعد از حذف اپیزود «بانو گربه ملوس» از نمایش شش اپیزودی «عشق روزهای کرونا»، محمد رحمانیان نویسنده و کارگردان این نمایش، اپیزودی دیگر را جایگزین کرد.

ایسنا: بعد از حذف اپیزود «بانو گربه ملوس» از نمایش شش اپیزودی «عشق روزهای کرونا»، محمد رحمانیان نویسنده و کارگردان این نمایش، اپیزودی دیگر را جایگزین کرد.

این اپیزود تازه با نام «به افتخار نیل سایمون» با بازی سیما تیرانداز و علی اوجی اجرا می‌شود و از روز شنبه 5 مهر ماه اجرا خواهد شد.

«نیل سایمون» جایگزین بهنوش طباطبایی شد

پیش از این اپیزود «بانو و گربه ملوس» با بازی بهنوش طباطبایی و با همراهی گربه این بازیگر، اجرا می‌شد اما به دلیل ممنوعیت حضور گربه روی صحنه، این اپیزود حذف شد و حالا اپیزودی دیگر جایگزین شده است.

نمایش «عشق روزهای کرونا» نوشته و کار محمد رحمانیان دربردارنده شش اپیزود است که هر یک از آنها به نوعی به وضعیت عشق در اشکال مختلفش در دوره کرونایی می‌پردازد.

بازیگران این نمایش به ترتیب حروف الفبا عبارتند از:‏‎امیرکاوه آهنین‌جان، نوشین اعتماد، علی اوجی، سیما تیرانداز، سعید توکلی، راحیل زمانی، غزل شاکری، مبینا طبایی، نیما طیبی، مانیا علیجانی، مهتاب نصیرپور، افشین هاشمی و احترام برومند.

این نمایش هر شب راس ساعت 19 در فضای باز تالار وحدت اجرا دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو