تعبیر خواب استخر خالی و استخر پر آب و شنا کردن در آن

تعبیر خواب استخر خالی و استخر پر آب و شنا کردن در آن


منبع: آرگا

124

1399/7/2

21:04


در این مقاله شما را با تعابیر استخر آشنا می کنیم و شما می توانید از تعابیر خواب برای سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت خود استفاده کنید.

تعبیر خواب استخر خالی و استخر پر آب و شنا کردن در آن

خواب ها گاهی دارای معانی خوب و گاهی دارای معانی بدی می باشند و می توانند خبر هایی را به ما برسانند. دیدن استخر در خواب هم می تواند نشانه ای باشد. در ادامه این مطلب شما را با معنای دیدن استخر در خواب آشنا می کنیم و شما می توانید با استفاده از جزئیات خوابی که دیده اید معنای خواب خود را بیابید.

تعبیر خواب استخر

تعبیر خواب استخر

به طور کلی دیدن استخر در خواب نشانه ای از عشق و علاقه آتشین می باشد و نشان می دهد که به زودی با فرادی ملاقات خواهید کرد که به آن ها علاقه دارید و یا با فردی که عاشق او هستید وارد یک رابطه عاطفی می شوید. باید بدانید که دیدن این خواب نشانه بدی ندارد و شما اگر این خواب را دیدید، بدانید که اتفاق های خوبی برای شما خواهد افتاد و به آن زندگی که آرزوی او را دارید می رسید و به زودی شاد و خوشحال خواهید شد. باید بدانید که اگر پای یک رابطه عاشقانه در میان باشد با دیدن استخر در خواب به شما خبر می رسد که در آن موفق می شوید. در ادامه دیدن این خواب را برای شما جزئی تر می کنیم و حالت های مختلفی را برای شما بیان می کنیم.

دیدن استخر خالی

گاهی وقت ها ممکن است شما در خواب خود یک استخر خالی را ببینید و باید بدانید که این خواب نشان می دهد که شما بسیار نا امید می باشید و احساس پوچی می کنید. در واقع اگر آن چیزی که برای آن برنامه دارید به خوبی پیش نرفته است نباید تسلیم شوید و باید دوباره این کار را انجام بدهید تا موفق شوید. گاها ممکن است در این موارد احساس افسردگی نیز به شما دست بدهد که می توانید با راه کار هایی این احساسات را از خود دور کنید. البته این خواب یک تعبیر دیگری هم دارد آن هم این است که شما ممکن است مشکلی بزرگ را از سر گذرانده باشید و قلب شما به شدت شکسته باشد. در صورتی که این خواب را می بینید باید بیش تر مراقب خود و احساساتتان باشید.

استخر برای زنان جوان

اگر زنی در خواب خود استخر ببیند نشان دهنده این است که به زودی با فردی وارد یک رابطه می شود و این رابطه بسیار هیجان انگیز می باشد و ممکن است این فرد را بشناسد و یا این فرد از نزدیکان وی باشد. به طور کلی خواب استخر برای دختران نشان دهنده مردی خوشتیپ و با اخلاق می باشد.

شنا کردن در استخر

اگر فردی در خواب خود ببیند که در حال شنا کردن در استخر می باشد یعنی در خطر است و باید در کار های خود احتیاط کند. فردی دیگر در حال نقشه کشیدن برای وی است و باید زیرکانه عمل کنید تا در دام نیفتد. در واقع این خواب برای شما نشان می دهد که دوران بدی در زندگی شما در حال رسیدن می باشد باید صبور باشید تا این دوران بگذرد و شما بتوانید زندگی خوبی داشته باشید.

تعبیر خواب شنا کردن چیست؟

خوشگذرانی در استخر

گاها ممکن است فردی در خواب خود ببیند که در حال خوشگدرانی در استخر می باشد. باید بدانید که این خواب به شما نشان می دهد برخلاف سرحال بودن و نشاطی که داشته اید بسیار خسته و ملول می باشید.  تعبیر این خواب این است که شما آرزو می کنید اتفاقی در زندگی شما ایجاد شود تا شما کمی روحیه بگیرید و هیجان بیش تری را تجربه کنید.

دوست نداشتن استخر در خواب

برخی از افراد در حالت بیداری هم استخر را دوست ندارند و اصلا به آن جا نمی روند ولی دیدن دوست نداشتن استخر در خواب امری جدا می باشد. اگر شما چنین خوابی را دیده اید احتمالا در آینده ای نزدیک از فردی که عاشقش هستید جدا می شوید و روز های سختی را تحمل می کنید.  این جدایی عاطفی می تواند روحیه شما را از بین ببرد و شما را دچار افسردگی کند بنابراین باید برای این حالت آماده باشید.

شیرجه زدن در استخر

برخی از افراد خواب می بینند که در استخری شیرجه می زنند. این خواب نشان دهنده تغییرات در زندگی می باشد. در واقع این تغییر مربوط به کار و یا زندگی شخصی است و باید خود را برای این فشار ها آماده کنید. بهتر است دید مثبتی به این خواب داشته باشید تا زندگی شما به سمت کار های مثبت پیش برود.

دیدن فردی دیگر در استخر

اگر فردی در خواب خود فردی دیگر را در استخر ببیند نشان دهنده تحول می باشد. باید بدانید که تحول ممکن است فقط در زندگی خصوصی شما رخ بدهد و به زندگی کاری شما کاری نداشته باشد. با این حال باز هم باید خود را برای همه چیز آماده کنید.

تعبیر خواب استخر

دیدن آب شفاف

اگر شما در خواب خود آب شفاف استخری را ببینید یعنی موفقیت و پیشرفت بزرگی کسب می کنید. اگر تصمیم به شروع انجام کاری گرفته اید و در آن شک و تردید دارید با دیدن این خواب می توانید شک و تردید را کنار گذاشته و کار را انجام بدهید. در نظر داشته باشید که با تلاش و پشتکار خود می توانید به موفقیت برسید.

تعبیر خواب استخر و غرق شدن در آن

با این که بسیاری از افراد شنا یاد دارند ولی باز هم ممکن است خواب غرق شدن در استخر را ببینند. این خواب به آن ها نشان می دهد که لحظات سختی در زندگی در انتظار آن ها می باشد و گفت و گو کردن با دیگران برای آن ها زیان آور است بنابراین باید مراقب گفت و گو هایشان باشند.

پر کردن استخر در خواب

تعبیر خواب استخر گستردگی بسیار زیادی دارد زیرا جزئیات دیدن این خواب بسیار متفاوت است. اگر فردی در خواب ببیند که در حال پر کردن استخر می باشد یعنی خلاقیت بسیار زیادی دارد و باید در روز های سخت از آن ها استفاده کند.

دیدن استخر بزرگ در خواب

اگر در خواب خود استخری بزرگ دیده اید یعنی در آینده ای نه چندان دور ملاقات بسیار مهمی دارید و این ملاقات می تواند زندگی شما را به کلی عوض کند. در واقع با فردی که ملاقات می کنید چیز های جدید می آموزید و این فرد در آینده همراه شما خواهد شد.

دیدن استخر بزرگ در خواب چه معنایی دارد؟

استخر سر پوشیده

گاها در خواب ممکن است استخری سر پوشیده ببینید که این خواب نشانه ای از درونگرا بودن شما می باشد. در واقع شما فردی هستید که بسیار تودار می باشید و دوست ندارید از زندگی شخصی تان با دیگران حرف بزنید و این کار را دور از ادب می دانید و همچنان سعی می کنید که درونگرایی خود را حفظ کنید.

استخر بادی

تعبیر خواب استخر شامل دیدن استخر بادی در خواب نیز می شود. این خواب به شما نشان می دهد که به برخی از افرادی که در زندگی شما وجود دارند شک دارید ولی این خواب نمی تواند دیدگاه شما را نسبت به آن ها عوض کند و شک و تردید شما هیچ تغییری در احساس شما بوجود نمی آورد.

استخر نیمه پر

اگر فردی در خواب خود ببیند که استخری نیمه خالی می باشد تعبیر مناسبی ندارد. این خواب به وی نشان می دهد که زندگی عاطفی اش دچار مشکل می شود و اگر بیش از حد پافشاری کند ممکن است جدایی بین وی و همسرش ایجاد شود.

استخر تمیز

استخر تمیز نشانه خوبی می باشد در حالی که اگر استخر کثیف باشد نشانه خوبی نیست که در ادامه تعبیر این خواب را برایتان مطرح می کنیم. استخر تمیز در خواب نشانه ای از سلامت روحی و روانی و جسمی می باشد و به شما نشان می دهد که شرایط بسیار خوبی دارید و یا اگر اکنون شرایط خوبی ندارید در آینده شرایط بسیار خوبی خواهید داشت.

استخر کثیف

دیدن استخری که کثیف است نشانه بدی می باشد و شگون ندارد بهتر است آن را برای کسی تعریف نکنید. این خواب گاها نشان دهنده چیزی است که شما را اذیت می کند.

دیدن آدم های برهنه

اگر شما هم آدم های برهنه در استخر دیده اید نشانه خوبی ندارد. باید بدانید که معنی این خواب نشان می دهد که در آینده دچار رسوایی خواهید شد بنابراین بهتر است مراقب رفتار و کردار خود باشید تا مشکلی برای شما ایجاد نشود.

دیدن استخر در خواب و رسوا شدن

دیدن استخر در هتل

تعبیر خواب استخر هتل نشان می دهد که در آینده برای شما اتفاقات بسیار خوبی رخ می دهد و شما می توانید کمی استراحت کنید و از کار هایتان دور شوید و یا کمی از مسئولیت های شما کم خواهد شد.

استخر روی بام

شاید شما هم دیده باشید که استخر ها را روی پشت بام ها می سازند و این در یاد شما مانده باشد و به طور نا خود آگاه خواب این استخر ها را ببینید. این خواب نشانه خوبی دارد و نشان می دهد که می توانید در آینده ای نزدیک از موفقیت هایی که بدست می آورید لذت ببرید.

گیر کردن در استخر

گاها ممکن است در خواب خود ببینید که در استخر توسط کسی و یا چیزی گیر کرده اید و نمی توانید از آن رهایی یابید. این خواب به شما نشان می دهد که در آینده با مشکلات بزرگی مواجه خواهید شد بنابراین بهتر است خود را برای آن زمان آماده کنید.

دیدن استخر پارتی

یکی دیگر از خواب هایی که می توانید درباره استخر ببینید استخر پارتی می باشد. این خواب نشان می دهد که به زودی خبر های خوشی به شما می رسد که می تواند شما را بسیار خوشحال کند.

ترس از استخر

دیدن ترسیدن از استخر نشان دهنده این است که چیزی در وجود شما قرار دارد که از آن می ترسید و نمی خواهید با آن رو به رو شوید. ولی بهتر است ترس های خود را کنار بگذارید و با چیز هایی که از آن ها می ترسید رو به رو شوید تا بتوانید کیفیت زندگی خود را بالا ببرید.

ملاقات با دیگری در استخر

اگر در خواب خود ببینید که در حال ملاقات کردن با فردی دیگر می باشید یعنی در زندگی شما تغییراتی مطلوب رخ می دهد که می توانید از آن تغییرات به نحوه احسن استفاده کنید و به یک آدم بهتری تبدیل شوید.

خالی کردن استخر

تعبیر خواب خالی کردن استخر نشانه خوبی نمی باشد و نشان می دهد که در آینده برخی از فرصت های مهم زندگی خود را از دست می دهید. در واقع این خواب نوعی هشدار به شما است تا بتوانید با نگاهی بهتر فرصت های زندگی خود را غنیمت بشمارید.

خالی کردن استخر چه تعبیری دارد؟

زیر آب رفتن و سرکوب کردن احساسات

اگر فردی در خواب خود ببیند که زیر آب استخر می رود یعنی در حال سرکوب کردن احساساتش می باشد و به رابطه قبلی هنوز هم احساساتی دارد.

برهنگی در استخر

اگر فردی در خواب ببیند که برهنه در استخر ایستاده است نشان دهنده نا رضایتی و بی قراری او می باشد. باید این بی قراری را در خود جستوجو کند و آن را تسکین دهد. ولی اگر مردانی برهنه در استخر دیده است یعنی از چیزی خجالت می کشد.

استخر محصور شده

اگر در خواب خود استخری را دیدید که بادرختان و گیاهان بسیار زیادی محصور شده است بعنی ذهنتان بسیار شلوغ می باشد و باید برای رهایی از آن ذهن شلوغ  استراحت خود را افزایش دهید.

استخر  و آتش

اگر در کنار استخر آتش دیده اید یعنی می خواهید آزادی ذهنی برای خود ایجاد کنید و برای این کار باید ذهن بسیار باز و خلاقی داشته باشید.

استخر پر

اگر در خواب خود استخر پر از آدم را دیدید باید بدانید که به زودی با یک تیم بسیار خوب کار خواهید کرد و یا به یک تیم دیگری می پیوندید و افراد زیادی با هم کار خواهید کرد.

اندازه ارتفاع استخر

در نظر داشته باشید که در تعبیر خواب استخر اندازه ارتفاع آب آن بسیار اهمیت دارد و اگر این ارتفاع اندازه قد شما بود یعنی به زودی پول بسیار زیادی کسب می کنید و می توانید یک زندگی بسیار خوب برای خود بسازید و از آن لذت ببرید.

ناتوانی در شنا کردن

گاها ممکن است خواب ببینید که نمی توانید در استخر شنا کنید این خواب برای شما پیامی دارد که نشان می دهد شما دچار نوعی بیماری هستید و باید سریعا پیگیر این موضوع شوید.

تعبیر خواب استخر

در ادامه می توانید با کلیک ر روی لینک های زیر سایر مقالات آرگا را در زمینه تعبیر خواب، تعبیر خواب آب و تعبیر خواب شنا کردن را مشاهده کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو