رزم حسینی با رأی بالا وزیر صنعت می‌شود

منبع: برترین ها

93

1399/7/3

07:40


اعلام موضع رئیس کمیسیون اقتصادی در حمایت از وزیر پیشنهادی اما حکایت از آن دارد که رزم حسینی از شانس بالایی برای رأی اعتماد گرفتن برخوردار است.

روزنامه ایران: اعلام موضع رئیس کمیسیون اقتصادی در حمایت از وزیر پیشنهادی اما حکایت از آن دارد که رزم حسینی از شانس بالایی برای رأی اعتماد گرفتن برخوردار است.

محمدرضا پور ابراهیمی که روز گذشته وزیر پیشنهادی را در صحن علنی همراهی کرده بود، در گفت و گو با « ایران» گفت: با توجه به شناختی که از سابقه آقای رزم حسینی دارم حمایت خودم را از ایشان اعلام می‌کنم. آقای رزم حسینی در دوران دفاع مقدس جانشین سردار سلیمانی فرمانده لشکر ثارالله بوده که ما هم تجربه حضور در محضر ایشان را داشته‌ایم. بعد از دفاع مقدس هم تلاش ایشان همواره برای توسعه و آبادانی کشور بوده است.

نماینده کرمان افزود: حضور ایشان در دولت و استانداری کرمان به اذعان مجمع نمایندگان استان کرمان مثبت بوده همان گونه که این عملکرد در استانداری خراسان رضوی هم بر اساس گزارش‌های نمایندگان این استان قابل دفاع است.

به گفته پورابراهیمی گزینه پیشنهادی برای وزارت صمت یک نیروی جهادی با قدرت ابتکار و ابداع و اشراف در حوزه‌های صنعت و تجارت و بازرگانی است.

رئیس کمیسیون اقتصادی تأکید دارد که در شرایط فعلی کشور حضور رزم حسینی در دولت حتماً مفید فایده خواهد بود. او افزود: اولویت‌هایمان را هم به ایشان اعلام کرده‌ایم که در رأس آنها تنظیم بازار در حوزه‌های مختلف است و فکر می‌کنیم ایشان این توانمندی را دارد که در سال آخر دولت در این حوزه بتواند موفق عمل کند. پور ابراهیمی گفت: ارزیابی ما این است که رزم‌حسینی با رأی بالا وزیر می‌شود و بعد از آن هم حتماً برای پیشبرد برنامه‌هایش به او کمک خواهیم کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو