زیباترین دیدنی های شهر گراتس اتریش

زیباترین دیدنی های شهر گراتس اتریش


منبع: آرگا

124

1399/7/3

10:02


گراتس شهری فرهنگی گردشگری در کشور اتریش است که با وجود کلیساها و موزه ها از ارزش فرهنگی بالایی برخوردار است و مورد توجه گردشگران قرار می گیرد این شهر جاذبه های طبیعی و دیدنی های مختلفی دارد که در سفر به آن می توانید از نزدیک چنین جاذبه هایی را مشاهده کنید و علاقه مندان نیز می توانند در ادامه این بخش با جاذبه های بیشتری از این مهد فرهنگی آشنا شوند.

زیباترین دیدنی های شهر گراتس اتریش

گراتس یکی از مهم ترین شهرهای اتریش است که به عنوان بزرگ ترین شهر این کشور نیز شناخته می شود این شهر در سال ۲۰۰۳ به عنوان پایتخت فرهنگی این کشور شناخته شده است و از این حیث دارای اهمیت زیادی است هر ساله گردشگران زیادی برای بازدید از جذابیت های فرهنگی این شهر به اتریش سفر می کنند و از جاذبه های زیبای شهر کراتس دیدن می کنند. این شهر در طول تاریخ اتریش عوان های متعددی را به خود گرفته است و در هر یک از دوره های تاریخی اهمیت ویژه ای داشته است این شهر دارای جاذبه های تاریخی و فرهنگی متعددی است که به دلیل قدمت بناهای خود مورد توجه است. بسیاری از بناها و دیدنی های فرهنگی در این شهر جزو میراث فرهنگی دنیا به شمار می آیند و ارزش فرهنگی بالایی دارند به همین دلیل است که بسیار مورد توجه قرار می گیرد و یکی از مقاصد گردشگری مهم در دنیا به شمار می آید. آب و هوای مطبوع و معتدلی که در این منطقه حاکم است آن را بسیار محبوب کرده به ویژه در بخش هایی از این شهر آب و هوای مدیترانه ای حاکم می باشد با وزش بادها در برخی از فصل های سال سرماییدر این منطقه حاکم می شود که از شدت گرمای هوا نیز می کاهد و با این وجود می تواند با اهمیت باشد. شما علاقه مندان و گردشگران در ادامه این بخش با جاذبه های بیشتری از این شهر آشنا خواهید شد.

دیدنی های شهر زیبای گراتس اتریش:

برای اینکه بتوانید با یکی از بزرگ ترین شهرهای اتریش آشنا شوید بد نیست سفری به گراتس داشته باشید شهری فرهنگی با ارزش های فرهنگی مختلف که بسیار جذابیت دارد و مهد فرهنگی اتریش شناخته می شود این شهر با وجود جاذبه هایی همچون کلیساها در میان شهرهای گردشگری دنیا شناخته شده می باشد.

 

برج ساعت گراتس:

یکی از مهم ترین دیدنی های شهر گراتس اتریش برج ساعت می باشد که در بالای تپه ای در مرکز این شهر واقع شده است و قدمت آن به حدود قرن ۱۶ میلادی باز می گردد. قلعه ای که این ساعت در آن ساخته شده است ارتفاع حدود ۴۰۰ متر دارد و از بلندای آن می توان چشم انداز فوق العاده شهر را تماشا نمود. اگر قصد سفر به کشور اتریش را دارید پیشنهاد می کنیم حتما از این برج ساعت دیدن نمایید. این مکان دیدنی همه روزه برای بازدید عموم باز می باشد و همه ساله بازدیدکنندگان زیادی را در خود جای می دهد تا به بلندای این تپه بروند و از این برج دیدنی بازدید نمایند.

برج گراتس

کاخ شلوس اگنبرگ:

یکی دیگر از دیدنی های شهر گراتس اتریش این کاخ زیبا می باشد که سبک معماری آن الهام گرفته از سبک باروک است و قدمت آن به قرن ۱۷ میلادی باز می گردد. این جاذبه تاریخی یکی از بهترین مکان های دیدنی برای بازدید است و می تواند با زیبایی خود هر بازدید کننده ای را مجذوب خود نماید. این کاخ تاریخی دارای بوستان و نگارخانه های بی نظیری می باشد که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و ساله های زیادی ست که در فهرست آثار جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. اگر می خواهید یک کاخ فوق العاده زیبا با معماری بی نظیر را تماشا نمایید پیشنهاد می کنیم حتما از کاخ شلوس اگنبرگ در شهر گراتس اتریش بازدید نمایید.

طبیعت گراتس

موزه زراد خانه:

حتما در فیلم های سینمایی تاریخی سلاح های قرون گذشته را تماشا کرده اید و علاقه مند آنها شده اید. اگر می خواهید این سلاح و ادوات جنگی را از نزدیک تماشا نمایید موزه زراد خانه یکی از بهترین موزه های جهان در رابطه با نگهداری سلاح های قرون گذشته تا به امروز می باشد. این موزه قدیمی از معروفترین و پربازدیدترین موزه های کشور اتریش است و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. در این موزه تاریخی بیش از ۳۰۰ هزار ادوات و سلاح های جنگی از قرن ۱۷ تا به امروز وجود دارد که می تواند شما را شگفت زده نماید.

دیدنی های گراتس

سنتر وست:

معروف ترین مرکز خرید در شهر گراتس اتریش سنتر وست می باشد که گردشگران می توانند در آن به خرید بپردازند و یکی از دیدنی های این شهر است. در این مکان دیدنی مغازه های پوشاک،رستوران،کافه و مراکز تفریحی زیادی وجود دارد که می تواند یک روز تفریحی عالی را برای شما بسازند. همچنین می توانید در این مکان به خرید سوغاتی برای عزیزان خود بپردازید و از برند های مختلف که از سراسر جهان در این مرکز خرید وجود دارند بازدید نمایید. این مکان دیدنی بزرگترین مرکز خرید در کشور اتریش می باشد و همه روزه برای استفاده گردشگران باز می باشد. اگر علاوه بر تفریح قصد خرید نیز دارید سنتر وست می تواند بهترین گزینه برای هر مسافری در طول سفر باشد.

مرکز خرید گراتس

کلیسای جامع گراتس:

کلیسای جامع گراتس مکانی مذهبی در مرکز این شهر می باشد و از به سبک معماری گوتیک ساخته شده است. قدمت این کلیسای مذهبی و تاریخی به حدود ۸۰۰ سال پیش بر می گردد و یکی از قدیمی ترین کلیساهای کشور اتریش می باشد. این مکان دیدنی که معماری بسیار خاصی برخوردار است همه ساله بازدیدکنندگان بسیار زیادی دارد و دیدنی ترین کلیسای این کشور می باشد این کلیسا در شمار یکی دیگر از دیدنی های گراتس واقع شده است.

کلیسای معروف گراتس

جزیره مورینسل:

جزیره ای بسیار زیبا که به دست انسان ساخته شده است و یک جزیره مصنوعی می باشد این جزیره از طریق یک پل آهنی به شهر متصل شده است. جزیره مورینسل که زیبایی شگفت انگیزی دارد در وسط رودخانه مور ساخته شده  و جنس آن از فولاد می باشد. اگر می خواهید یک روز تفریحی عالی را سپری کنید و علاقه مند به قایق سواری هستید حتما از جزیره مورینسل باز نمایید.

جاذبه های مهم گراتس

شما علاقه مندان و گردشگران در این بخش با یکی دیگر از مکان های دیدنی اتریش و شهر زیبای گاتریس آشنا شدید و اطلاعات گردشگری ارزشمندی را درباره این شهر به دست آوردید همچنین علاقه مندان برای اطلاع از جاذبه های توریستی بیشتری از کشور اتریش می توانند در لینک اطلاعات بیشتری کسب کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو