دانلود بازی Planet Zoo برای کامپیوتر – نسخه EMPRESS و FitGirl

دانلود بازی Planet Zoo برای کامپیوتر – نسخه EMPRESS و FitGirl


منبع: دانلود ها

112

1399/7/3

12:53


خبری عجیب پس از سکوت سنگین گروه‌های Scene! کرکر معروف این روزهای اخیر، یعنی EMPRESS که چندین عنوان مهم Denuvo را به‌صورت کامل و با کم‌ترین نقص ممکن کرک کرده بود، بازگشته است. وی اعلامیه‌ای منتشرکرد مبنی بر اینکه به گروه‌های Scene از قبیل CODEX دعوت شده و حتی پیش از این نیز در چندین بازی مانند MGS V Phantom Pain با آن‌ها همکاری داشته، اما این گروه‌ها به وعده‌های خود عمل نکردند و تنها انتشار کرک‌های وی را به تاخیر انداخته‌اند. وی هم‌چنین اعلام کرد که اکثریت گروه‌های Scene چیزی بیشتر از یک لیچر ساده و نادان نیستند و این اشخاص مهم P2P بوده‌اند که طی این مدت آن‌ها را حمایت کرده اند. و یک سری توضیحات دیگر که در خارج از فضای این مطلب می‌باشد. درضمن، خبر خوش این‌که آخرین آپدیت Borderlands 3 با تمامی DLCها و بازی Mortal Kombat 11 قرار است به‌زودی توسط این شخص کرک شوند. با وبسایت دانلودها همراه باشید…!

Planet Zoo PC-EMPRESS | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Planet-Zoo

بازی Planet Zoo از همان لحظات نخست دست کاربرانش را باز می‌گذارد تا هر طور که خواستند از بازی لذت ببرند. اصلی‌ترین مد در Planet Zoo بخش Career است که گیمرها باید در آن مدیریت یک باغ وحش کوچک را برعهده گرفته و با غلبه بر چالش‌های مختلف در نهایت یک باغ وحش بی‌نظیر بسازند. بهترین راه برای تجربه بازی Planet Zoo بدون شک آغاز آن با مد Career است که به عنوان بخش آموزشی نیز عمل می‌کند. بخش دوم مد سناریوهاست که بازیکنان را در موقعیت‌های مختلفی قرار می‌دهد تا بر چالش‌هایی که عمدتا سخت محسوب می‌شوند غلبه کنند . مد سوم که به عقیده من جذابترین مد در بازی‌های مدیریتی از قبیل Planet Zoo و Cities است، چیزی جز مد Sandbox نیست. در این مد تمام امکانات در اختیار بازیکنان است و آن‌ها می‌توانند با در اختیار گرفتن منابع نامحدود مالی، هرگونه که دلشان خواست و بدون نگرانی از بحران‌های اقتصادی، باغ وحش خود را بسازند.

در بازی Planet Zoo همه چیز محدود به ساخت و ساز و مدیریت سلایق بازدیدکنندگان نیست. بازیکنان باید توجه ویژه‌ای هم به روحیات و نیازهای حیوانات درون پارک داشته باشند. زیرا عدم رسیدگی درست و کافی به آنان مساوی است با خشن شدن، گرسنگی کشیدن و در نهایت فرار یا مرگ آنان. برطرف ساختن نیازهای هرکدام از حیوانات به همین سادگی که تصور می‌کنید هم نیست. برای بالا بردن روحیه آن‌ها باید به دمای محیط و پوشش گیاهی اطرافشان هم دقت کنید. با پایین آمدن حس رضایت حیوانات، رفتار آن‌ها تغییر کرده و بدرفتاری مسئولان باغ وحش با حیوانات به سرعت زیر ذره بین موسسات حمایت از حیوانات قرار می‌گیرد. آخرین چیزی هم که گیمرها در پارکشان می‌خواهند، گروه های حامی حیوانات با پلاکاردهای بزرگ است که بخش عمده‌ای از بازدیدکنندگان را از پارک فراری می‌دهند.

منبع توضیحات: دانلودها و بازی‌سنتر

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • بر اساس نسخه رسمی EMPRESS با نام Planet Zoo-EMPRESS فشرده سازی شده است.
  • چهار بسته الحاقی در این نسخه لحاظ گردیده و فعال شده اند. بازی به نسخه v1.2.5.63260 آپدیت شده است.
  • تنها آلبوم موسیقی متن بازی با کیفیت FLAC در دیتای شما موجود نیست. با کیفیت MP3 می توانید این موسیقی متن را تجربه کنید.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • حجم بازی از ۱۰٫۸گیگابایت به ۵٫۸۹گیگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۵ الی ۱۵ دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی حداکثر ۱۱گیگابایت (در صورت نصب تمامی زبان ها) است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
  • از کتابخانه XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است.
info

Build a world for wildlife in Planet Zoo. From the developers of Planet Coaster and Zoo Tycoon comes the ultimate zoo sim, featuring authentic living animals who think, feel and explore the world you create around them. Experience a globe-trotting campaign or let your imagination run wild in the freedom of Sandbox mode. Create unique habitats and vast landscapes, make big decisions and meaningful choices, and nurture your animals as you construct and manage the world’s wildest zoos.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 (SP1+)/8.1/10 64bit

Processor: Intel i5-2500 / AMD FX-6350

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 770 (2GB) / AMD Radeon R9 270X (2GB)

Storage: 16 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64bit

Processor: Intel i7-4770k / AMD Ryzen 5 1600

Memory: 16 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1070 (8GB) or AMD Radeon RX 580 (8GB)

Storage: 16 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) محتوای درون پوشه EMPRESS را در محل نصب بازی خود کپی و جایگزین کنید تا بازی کرک شود.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

————–

راهنمای رفع مشکل در اجرانشدن بازی:

چنان‌چه بازی را می‌خواهید اجرا کنید و بدون هیچ ارروری، بازی برای شما اجرا نمی‌شود، لطفا از این کرک استفاده کنید که محل سیو بازی را درون فولدر بازی شما قرار خواهد داد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو