بازیگر معروف یک باشگاه فوتبال را خریداری کرد

منبع: ایران آرت

190

1399/7/3

16:46


ایران آرت: رایان رینولدز ستاره‌ فیلم‌های "ددپول" و "راب مک‌الهنی" خالق "فیلادلفیا همیشه آفتابی است" در باشگاه فوتبال ولزی رکسهام سرمایه‌گذاری می‌کنند. مالکیت این باشگاه در اختیار هواداران است و اعضای آن اخیراً با پیشرفت مذاکرات موافقت کرده‌اند. 

بی‌بی‌سی گزارش داده است که این سرمایه‌گذاری در مرحله‌ی اول ۲ میلیون پوند خواهد بود. "اسپنسر هریس" مدیر باشگاه رکسهام می‌گوید رأی‌گیری این خصوص تا چند هفته‌ی آینده انجام می‌گیرد.

به نوشته 30نما این اولین بار نیست که ستارگان هالیوود با یک باشگاه ولزی وارد مذاکره می‌شوند. در سال ۲۰۱۶، "میندی کالینگ" فاش کرد که سهام‌دار یک کنسرسیوم آمریکایی است که بخشی از سهام باشگاه سوانسی سیتی را در اختیار دارد. 

در حال حاضر مشخص نیست که چرا یک ستاره‌ی "طراز اول" هالیوودی به سرمایه‌گذاری در یک باشگاه دسته پنجمی تمایل دارد. هریس می‌گوید: "این پرسشی است که باید از آن‌ها کرد. پاسخ من این است که "چرا که نه؟" زیرا ما به عنوان هوادار معتقدیم که ورکسهام سومین تیم قدیمی دنیاست، قدیمی‌ترین باشگاه در ولز که در قدیمی‌ترین استادیوم بین‌المللی دنیا بازی می‌کند. ما تیمی با یک تاریخچه‌ی پرافتخار هستیم که تیم پورتو را در "جام برندگان اروپا" شکست داده و پتانسیل بسیار بالایی دارد، بنابراین چرا که نه؟"

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو