پتروشیمی اروند، نخستین عرضه اولیه پاییزی هلدینگ خلیج فارس

پتروشیمی اروند، نخستین عرضه اولیه پاییزی هلدینگ خلیج فارس


منبع: روزیاتو

120

1399/7/3

19:04


عرضه اولیه پتروشیمی اروند نخستین عرضه اولیه هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس از غول های سرمایه گذاری حوزه نفت و گاز ایران در پاییز امسال خواهد بود. عرضه اولیه پتروشیمی اروند مثل عرضه اولیه ستاره خلیج فارس از مهم ترین عرضه اولیه های سه ماهه سوم سال کرونایی جهش تولید است.

قیمت عرضه اولیه پتروشیمی اروند، سقف سفارش عرضه اولیه پتروشیمی اروند، نقدینگی مورد نیاز عرضه اولیه پتروشیمی اروند و تعداد کد اختصاصی به سهامداران در عرضه اولیه پتروشیمی اروند بزودی در همین گفتار به روز رسانی می شود. اما پیش از عرضه اولیه باید نکات مهمی درباره پتروشیمی اروند و مالک اصلی آن یعنی فارس بدانیم. در نیمه دوم سال ۹۹ با افزایش قیمت ارز و تورم، شاهد تداوم روند صعودی شاخص کل بورس پس از اصلاح دستوری نیمه دوم تابستان ۹۹ خواهیم بود.

پتروشیمی اروند از شرکت های غیر بورسی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس است که با نماد فارس از غول های بازار سرمایه در یک دهه اخیر بوده است. فارس مثل پارسان و خودرو و شستا، از نمادهای شاخص ساز بازار بوده و کلکسیکونی ممتاز از سهام بورسی و غیر بورسی دارد.

همواره به خوانندگان عزیز سلسله گفتارهای بورسی روزیاتو توصیه کردیم در خرید سهام، ضمن توجه به پول مازاد و صبوری بلند مدت، به پرتفو غیر بورسی شرکت ها نگاه ژرف و شگرف داشته باشید. گاها گنج هایی ناپیدا و پنهان در پرتفو غیر بورسی شرکت ها وجود دارد که پس از عرضه اولیه، سود عالی برای شرکت شناسایی می شود.

عرضه اولیه پتروشیمی اروند

تابلو معاملاتی سهم فارس به عنوان مالک پتروشیمی اروند در ۲ مهر ۹۹

مثل عرضه اولیه وسپهر که سود ۳۱۱ ریالی برای وبصادر به ارمغان آورد. همان طور که در تابلو فارس در ۲ مهر ۹۹ مشاهده می کنید، فارس دارای ۱۴۳ میلیارد قطعه سهم است و قیمت هر سهم فارس به ۳۲۰۰ تومان رسیده است. فقط ۹ درصد سهم فارس شناور است و این موضوع مهمی برای تحلیلگران بنیادی محسوب می شود. در مهر ۹۹، میزان EPS سهم فارس ۱۴۸۹ اعلام شده است.

شرکت ملی صنایع پتروشیمی وزارت نفت صاحب ۲۷ درصد سهام هلدینگ خلیج فارس است و پس از آن شرکت گروه پتروشیمی تابان فردا و شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین مالک ۹ و ۶ درصد سهام فارس است. پس برخی از بازیگران اصلی و مالکان پتروشیمی اروند که بزودی عرضه اولیه خواهد شد، این شرکت ها هستند.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید، پرتفو غیر بورسی فارس مملو از شرکت های فوق العاده ارزشمند با سودآوری بالا در ایران عصر ۱۴۰۰ است که می توانند در فهرست عرضه اولیه های سال های آینده قرار بگیرند.

عرضه اولیه پتروشیمی اروند

فهرست پرتفو غیر بورسی و میزان مالکیت و سود دهی سهام شرکت فارس در مهر ۱۳۹۹

در پرتفو غیر بورسی فارس، نام چند پتروشیمی دیده می شود: پتروشیمی کاویان، پتروشیمی بندرامام، پتروشیمی هنگام، پتروشیمی دماوند، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی برزویه، پتروشیمی ونیران آپادانا، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی اروند، پتروشیمی خوزستان، پتروشیمی همت و پتروشیمی پارس. همه این پتروشیمی ها بیش از ۹۰ درصد سهام آن در اختیار فارس است.

مالکیت ۷۹ درصد سهام پتروشیمی اروند در اختیار هلدینگ خلیج فارس است. این را صورت های مالی میان دوره ای ۹ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند سال ۱۳۹۷ حسابرسی نشده فارس اعلام می کند.

پس از عرضه اولیه پتروشیمی اروند ، نماد این سهم احتمالا در گروه سهام پتروشیمی که به گروه محصولات شیمیایی معروف است قرار میگیرد و درج می شود. هم گروهی های فوق العاده ای پتروشیمی اروند دارد که از آن جمله می توان به، پترول، آریا، شاراک، شیران، کرماشا، جم، مارون، شپدیس اشاره کرد.

عرضه اولیه پتروشیمی اروند

هم گروهی های پتروشیمی اروند در ۲ مهر ۹۹. این قیمت ها در مهر سال ۱۴۰۰ شمسی خاطره می شود.

پتروشیمی پارس و پتروشیمی نوری از بهترین عرضه اولیه های سال های اخیر بودند که سود خوبی به سهامداران میان مدتی داد. امیدواریم پتروشیمی اروند بتواند تا نیمه اول سال ۱۴۰۰ شمسی، سود خوبی را به سهامداران صبور این سهم اعطا کند.

اما داستان پتروشیمی اروند . . .

شرکت پتروشیمی اروند به منظور توسعه صنعتی ایران و تامین مواد اولیه صنایع شیمیایی و پایین دستی پتروشیمی احداث شده است و قرار است سهام آن برای نخستین بار در پاییز امسال در بورس عرضه شود. پتروشیمی اروند دارای واحدهایی چون salt washing و کلر آلکالی و اتیل دی کلراید و پنیل کلراید مونرمو و PVC است و واحدهای جانبی مثل تفکیک هوا دارد

پتروشیمی اروند در زمینی به مساحت ۱۰۸ هکتار در فاز سوم منطقه ویژه اقتصادی بندر امام قرار دارد. شرکت مهندسین سازه از شرکت های مشاور معتبر کشور، فرآیند ساخت مجتمع پتروشیمی اروند را از سال ۱۳۸۲ نظارت کرد. شرکت آلمانی UHDE در کار ساخت مجتمع پتروشیمی اروند مشارکت داشت.

شرکت پتروشیمی اروند را یکی از غول های تولید زنجیره PVC در کشور باید دانست و بالا ترین میزان تولید کاستیک در ایران متعلق به پتروشیمی اروند است. پتروشیمی اروند قادر به تولید گریدهای انحصاری EPVC و گریدهای خاص SPVC مثل مدیکال گرید ها است. پتروشیمی اروند قصد دارد در سال ۲۰۲۱ میلادی، بزرگ ترین تولید کننده زنجیره پی وی سی در خاورمیانه باشد.

درباره عرضه اولیه پتروشیمی اروند

در زمان عرضه اولیه پتروشیمی اروند سعی کنید برای همه اعضا خانواده کدبورسی گرفته و در سامانه سجام ثبت نام کنید. قیمت سقف سفارش را در زمان سفارش گیری وارد کنید. سعی کنید همواره مقداری نقدینگی برای شرکت در عرضه اولیه ها داشته باشید تا مجبور به فروش سهام خوب خود به منظور تامین نقدینگی نشوید.

هر زمان عرضه اولیه پتروشیمی اروند انجام شد، حداقل ۶ ماه سهامداری کنید. به دلیل افزایش قیمت ارز، محصولات و تولیدات پتروشیمی اروند از سال ۲۰۲۱ میلادی با قیمتی بیش از سال ۲۰۲۰ و ماقبل به فروش می رسد. لذا سودآوری خوبی برای سهام دارد و سهامداری آن توصیه می شود.

پس از عرضه اولیه پتروشیمی اروند ، گزارش صورت های مالی و تاریخ برگزاری مجامع و تقسیم سود احتمالی را در کدال دنبال کنید.

عرضه اولیه پتروشیمی اروند

سایت عرضه اولیه پتروشیمی اروند

آدرس، تلفن و فکس و سایت پتروشیمی اروند

اگر پس از عرضه اولیه پتروشیمی اروند در بورس، خواستار خرید سهام، ارتباط با مدیریت، فعالیت در پتروشیمی اروند به عنوان کارآموز رشته های مهندسی مقطع ارشد و دکترا هستید یا طرح های نوآورانه برای توسعه کسب و کار و توان تولید این پتروشیمی دارید، از طریق کانال های زیر در ارتباط باشید. در طول سال مناقصاتی توسط پتروشیمی اروند برگزار می شود که شرکت های مهندسی دارای گواهی صلاحیت حرفه ای از سازمان برنامه و بودجه می توانند در این طرح ها مشارکت کنند.

  • آدرس پتروشیمی اروند: خوزستان، بندر امام، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی سایت ۳.
  • دفتر پتروشیمی اروند در تهران: تهران، میدان هفت تیر، ابتدای کریم خان زند، ساختمان ۴۶ طبقه نهم.
  • سایت پتروشیمی اروند: www.Arvandpvc.ir
  • تلفن پتروشیمی اروند: ۰۶۱۵۲۱۲۶۰۰۰
  • فکس پتروشیمی اروند: ۰۲۱۸۸۳۱۰۶۵۴
  • پست الکترونیک پتروشیمی اروند: info@arvandpvc.ir

شاخص کل بورس ایران پس از اصلاحات دستوری نیمه دوم سال ۹۹، به روند صعودی خود بازخواهد گشت و سقف کانال سوم که ۸ میلیون واحد است را حداکثر تا سال ۱۴۰۱ شمسی فتح می کند. تلاش کنید سهام بنیادی در پرتفو داشته و با پول مازاد، سهام آس در قیمت آس خریداری کنید. اگر پرتفو شما بخاطر عرضه اولیه ها شلوغ شده است، از کارگزاری دیگری درخواست کد آنلاین بکنید.

اگر سهامدار فارس هستید، به واسطه عرضه اولیه هایی که در ماه های آینده دارد وشناسایی خوبی که اعلام و روی کدال درج می کند، سهامداری کنید.

پتروشیمی اروند، نخستین عرضه اولیه پاییزی هلدینگ خلیج فارس

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

لغو پاسخ

ورود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو