درگیری مارک والبرگ اسکیزوفرنی

درگیری مارک والبرگ اسکیزوفرنی


منبع: کولاک

152

1398/4/15

18:41


کریس اوانز در راه Apple TV

مجله اینترنتی کولاک، ترجمه: پرویز فغفوری

مارک والبرگ ستاره ۴۸ ساله هالیوود که فیلم‌هایی همچون «Lone Survivor»، «The Fighter»، «Mile 22» و «Shooter» را از او به یاد داریم در حال مذاکره برای بازی در «Infinite» فیلم جدید آنتون فوکوا، کارگردان فیلم‌هایی همچون «اشک‌های خورشید»، مجموعه «اکولایزر» و فیلم اسکارگرفته «روز تمرین» است. شرکت فیلمسازی پارامونت سازنده این فیلم اکشن خواهد بود.

Lone Survivor

او برای بازی در نقشی که قبلا برای کریس اوانز، ستاره فیلم‌های ابرقهرمانی «اونجرز»، در نظر گرفته شده بود، مذاکره می‌کند. کریس اوانز به دلیل ضیق وقت و تداخل برنامه‌هایش با شرکت در یکی از پروژه‌های Apple TV به نام «Defending Jacob» از بازی در این فیلم انصراف داده است.

Chris Evans

فیلمنامه «Infinite» براساس یک کتاب که سال ۲۰۰۹ چاپ شده، توسط یان شور نوشته شده است. در این فیلم شاهد مردان و زنانی هستیم که تقریبا نمردنی محسوب می‌شوند و در طول قرن‌های متمادی تجدید حیات می‌کنند. به آنها «بی‌نهایت» گفته می‌شود. آنها برای شکست دادن یک اهریمن بسیار هوشمند مجبورند به مردی اتکا کنند که از بیماری روانی اسکیزوفرنی رنج می‌برد و در طول این فیلم بارها مجبور می‌شود برای شکست دادن این اهریمن، رویاهایش را از واقعیات تفکیک کند.

اگر این مذاکره به نتیجه برسد، والبرگ نقش آن مرد مبتلا به اسکیزوفرنی را بازی خواهد کرد که طی تحولاتی تبدیل به قهرمان فیلم می‌شود.

لورنزو دی‌ونابنتورا، مارک واردیان، جان زائوزیرنی و رافی کرون تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

کریس اوانز پس از اکران «اونجرز: پایان بازی» و بعد از یک دهه بازی در نقش کاپیتان امریکا، بازی در نقش‌های ابرقهرمانی که براساس کمیک‌بوک‌های امریکایی نوشته شده‌اند را کنار گذاشت.

دنزل واشینگتن و آنتون فوکوا پشت صحنه فیلم اکولایزر

مارک والبرگ یکی از بازیگران مورد علاقه کمپانی فیلمسازی پارامونت است و سری «ترانسفورمرها» را همراه با کمدی‌های «خانه پدر» برای این کمپانی بازی کرده است. تمام این فیلم‌ها هم فیلم‌های پرفروشی برای پارامونت بوده‌اند. «خانواده فوری» آخرین فیلم اکران شده از والبرگ است که این فیلم هم توسط کمپانی پارامونت ساخته شده است. ‌این فیلم با ۱۲۰ میلیون دلار فروش به کار خود پایان داد.

Instant Family

منبع: هالیوودریپورتر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو