دانلود بازی Neither Day nor Night برای کامپیوتر – نسخه CHRONOS

دانلود بازی Neither Day nor Night برای کامپیوتر – نسخه CHRONOS


منبع: دانلود ها

132

1399/7/3

21:22


داستان بازی Neither Day nor Night شباهت زیادی به زندگی واقعی دارد. هرچه بیشتر زندگی کنید، اطلاعات بیشتری از ان کسب می‌کنید و می‌تونانید این اجازه را به خود بدهید که در مورد خیلی چیزها اظهار نظر کنید. این بازی رفته رفته با کارت‌های مختلف، داستان را به جلو پیش خواهد برد و می‌توانید از تجربه‌ی آن لذت ببرید. بازی با حضور دو خواهری که در یک اتاق مشترک زندگی می‌کنند، دنبال می‌شود. آن‌ها در یک شب پرتوهای نوری را بیرون از آپارتمان خود مشاهده می‌کنند و خواهر بزرگ‌تر برای دیدن آن به بیرون از اتاق می‌آید.

او در بازگشت خود، متوجه می‌شود که خواهر کوچک‌ترش ناپدید شده است. او باید به دنبال کشف اتفاق بوده و ببیند که یک آدم‌ربایی در کار بوده است یا اینکه اتفاقات ماورالطبیعی در حال روی دادن است. در شب او چراغی را مشاهده می‌کنید که غیرطبیعی است و باید به‌دنبال حقیقت آن باشد. داستان بازی بسیار اعتیادآور است و یقینا تا انتهای آن پیش خواهید رفت. مناظر اسرارآمیزی را در بازی مشاهده می‌کنیم که با باس‌ها و دشمنان مختلف پر شده است و در تجربه‌ی آن نهایت لذت را خواهید داشت. نوار استقامت شخصیت بازی رفته رفته پر شده و هنگام پرش و حمله می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. المان‌های دیگری هم در بازی وجود دارد.

Neither Day nor Night Build 5499671 PC-CHRONOS

دانلود-بازی-Neither-Day-nor-Night

در بازی Neither Day nor Night می‌توانید از لبه‌ها آویزان شده و خودتان را به بالای کوه و صخره برسانید. وقتی که خسته شدید، باید استراحت کرده و اجازه دهید که استامینای شما پر شود. خون خود را می‌توانید از گوشه و کنار بازی گرفته و شانس بیشتری برای زنده ماندن در طول این ماجراجویی داشته باشید. ۴ جهان مختلف در بازی وجود دارد که هرکدام دارای المان‌های منحصربه‌فردی هستند. اسرار و مکان‌های مختلف برای کشف وجود دارد که از سرگرم‌کننده ترین بخش‌های بازی است. شما می‌توانید با انجام کارهای مختلف از مرگ خود جلوگیری کرده و در نهایت یک پیشروی اساسی به سمت پایان بردن بازی داشته باشید.

info

Neither Day nor Night is a challenging, precision platformer. The Adventure of a girl trying to find her younger sister in a mysterious and bloody world. Use your skills to avoid obstacles, enemies, traps. Make your way through by thinking and doing – exactly in that order!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7+

Processor: Dual Core 2GHz

Memory: 2 GB RAM

Graphics: nVidia GeForce 8800 GT 512MB

Storage: 2 GB available space

راهنمای نصب

1) ابتدا مطمئن شوید آنتی ویروس شما کاملا غیرفعال است. سپس فایل های فشرده را توسط آخرین آپدیت نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل های موجود در پوشه Crack را در فولدر بازی خود کپی و جایگزین کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Neither Day nor Night Build 5499671-CHRONOS با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو