دانلود بازی Godking Master of Rituals برای کامپیوتر – نسخه CHRONOS

دانلود بازی Godking Master of Rituals برای کامپیوتر – نسخه CHRONOS


منبع: دانلود ها

51

1399/7/3

21:22


Godking Master of Rituals یک بازی استراتژیک و فانتزی است که با الهام از ۲۵ سال انتشار آثار کلاسیک در دنیای بازی ساخته شده است. این بازی ویژگی‌های و نوآوری‌های جدیدی با خود به‌همراه دارد و باید با قرار گرفتن در یک جناح و گروه خاص، امپراطوری خود را بنا کرده و کم کم خود را برای انجام ماموریت ها آماده کنید. شما باید دشمنان خود را در هم شکسته و با دانستن ویژگی‌های هرکدام، پیشروی خوبی را در بازی ادامه دهید. بازی از جادوهای تاریک و شخصیت‌های مختلف تشکیل شده است و قبیله‌هایی را خواهید دید که می‌توانند مانند مارمولک از روی آب شنا کرهد و پادشاهی‌های بزرگ را با دردسر روبرو کنند.

بشر می‌تواند ارتش عظیمی از شوالیه‌های زره‌ای، قبایل متحد و ارتش‌های مختلف را داشته باشد تا در برابر ارواح قد علم کرده و دست پیروزی را نیز داشته باشد. شخصیت‌ها و نمادهای مختلفی را در بازی می‌بینیم که افراد علاقه‌مند یقینا از بررسی و نبرد با آن‌ها لذت خواهند برد. بازی اولین پادشاهی الف‌ها را نیز به نمایش گذاشته و آن‌ها را مجددا برای نبرد آماده می‌کند. شما مهارتی دارد که در بین تمام این قبایل منحصربه‌فرد است و باید از آن به‌عنوان یک نیروی جهش یافته برای خواندن ذهن دشمنان خود استفاده کنید.

Godking Master of Rituals Build 5547252 PC-CHRONOS

دانلود-بازی-godking-master-of-rituals

در بازی Godking Master of Rituals می‌توانید تجربه جدیدی در یک جهان فانتزی داشته باشید. جهانی که از دشمنان متنوع و قدرتمند تشکیل یافته و محتواهای بسیار غنی هم به‌همراه دارد. تجسم منحصربه‌فردی از توانایی‌های منفعل را در این بازی خواهیم دید که هرکدام استراتژی خاصی را برای حمله در اختیار شما می‌گذارند. باید بیشتر تلاش کرده و ترکیبی از ارتش‌های خود را برای حمله آماده کنید. دشمنان بعدی سیستم مبارزات شما را دیده‌اند و باید روش‌های نوینی را برای حمله داشته باشید. بازی قابلیت‌های مختلفی دارد و تجربه جدید و گاها خنده‌داری را در اختیار شما می‌گذارد.

info

Godking: Master of Rituals is a fantasy strategy game inspired by 25 years of classics, while bringing a host of new features and innovations to the table.

Play as the Blackbog Goblins – who rely on cheap slaves and dark magic, the Scaleborne – lizardmen clans who can swim across the seas, Mercia – the once great human kingdom who can field huge armies of armored knights, United Tribes – the human barbarian brotherhood of freefolk, the Returned – skeletal armies of undead warriors and necromantic mages, Khaoset – the chaos entity able to reproduce itself into a whole faction of mind linked mutated chaos creatures, Alfendor – the first elven kingdom reforged, or play as Imperatus – a faction of scavenging ratlings that specialize in plaguecraft and necromancy.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 (64-bit)

Processor: i3 or similar

Memory: 4 GB RAM

Graphics: gt 1030

DirectX: Version 11

Storage: 8 GB available space

Sound Card: DirectX Compatible Sound Card with latest drivers

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 (64-bit)

Processor: i5 or similar

Memory: 8 GB RAM

Graphics: gtx 1050 or similar

DirectX: Version 11

Storage: 8 GB available space

Sound Card: DirectX Compatible Sound Card with latest drivers

راهنمای نصب

1) ابتدا مطمئن شوید آنتی ویروس شما کاملا غیرفعال است.

2) آدرس اکسترکت را حتما یک مسیر کوتاه مانند D:\Games انتخاب کنید. فایل های فشرده را توسط آخرین آپدیت نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

3) محتوای درون پوشه Crack را در فولدر اصلی بازی کپی و جایگزین کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Godking Master of Rituals Build 5547252-CHRONOS:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو