دانلود بازی Doom and Destiny Worlds برای کامپیوتر – نسخه CHRONOS

دانلود بازی Doom and Destiny Worlds برای کامپیوتر – نسخه CHRONOS


منبع: دانلود ها

43

1399/7/3

21:23


داستان بازی Doom and Destiny Worlds در مورد چهار دوست مبتلا به شایع‌ترین بیماری در دنیای بازی‌های ویدیویی یعنی فراموشی است. آن‌ها در یک سیاره ناشناخته گیر افتاده‌اند و باید به پرسش‌های مختلف خودشان پاسخ دهند. آن‌ها باید بدانند که چه کسی آن‌ها را احضار کرده و چه کاری قرار است در این جهان انجام دهند. آن‌ها کاملا به فراموش دچار شده‌اند و نمی‌دانند که باید چه سرنوشتی را انتظار بکشند. این بازی مبتنی بر نوبت است و در دنیای جهان باز دنیال می‌شود.

گزینه‌های مختلفی از همکاری در بازی Doom and Destiny Worlds وجود دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توانیم به کشاورزی ساخت و ساز و موارد مشابه اشاره کنیم که البته با چهار بازیکن می‌توانید آن‌ها را تجربه کنید. شما باید راه خود را از بین غول‌های سنگی، جن‌های نفرین شده و اجنه‌ی دیوانه پیدا کرده و به ۶۰ جزیره مختلف بازی دسترسی داشته باشید. منابع را می‌توانید جمع‌آوری کرده و به رمز و رازهای مختلف جهان دسترسی داشته باشید. بازی موانع خطرناکی دارد و چالش‌هایی را پیش روی شم می‌گذارد که می‌توانید از ابزارهای مختلف برای نابودی آن‌ها استفاده کنید.

Doom and Destiny Worlds Build 5568894 PC-CHRONOS

دانلود-بازی-Doom-and-Destiny-Worlds

در بازی Doom and Destiny Worlds امکان این را خواهید داشت که ماده‌های ساختاری مختلفی را برای ایجاد سلاح، زره، نوشیدنی و مواد منفجره پیدا کرده و به‌صورت سفارشی از آن‌ها در راه مقاصد خود استفاده کنید. بازی را می‌توانید با لایه‌های مختلفی از چالش تجربه کرده و رفته رفته خودتان را تقویت کنید. برای بازگشت به خانه باید محتاط باشید و از خطرات دوری کنید. نجات جهان به شما بستگی دارد و باید به‌عنوان یک قهرمان آرامش را به این جهان بازگردانید. در این بازی می‌توانید با دیگر بازیکنان نیز تعامل پیدا کرده و با خیال راحت از چالش‌های مختلف جان سالم به‌در ببرید. محدودیتی در بازی وجود ندارد و صرفا این تخیلات شما است که شکل دهنده‌ی جهان بازی خواهد بود.

info

Doom & Destiny Worlds is an open world turn-based RPG with crafting, building, farming, and 4 players local co-op option. Craft your way through crazy cosplaying goblins, farting stone giants and cursed genies across more than 60 hand-made islands.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10

Processor: Intel i3

Memory: 4096 MB RAM

Graphics: Dedicated graphic with at least 512 MB Ram

Storage: 1000 MB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: Intel i3

Memory: 8182 MB RAM

Graphics: Dedicated graphic with at least 1024 MB Ram

Storage: 2000 MB available space

راهنمای نصب

1) ابتدا مطمئن شوید آنتی ویروس شما کاملا غیرفعال است.

2) آدرس اکسترکت را حتما یک مسیر کوتاه مانند D:\Games انتخاب کنید. فایل های فشرده را توسط آخرین آپدیت نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

3) محتوای درون پوشه Crack را در فولدر اصلی بازی کپی و جایگزین کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Doom and Destiny Worlds Build 5568894-CHRONOS با لینک مستقیم


نظرات


تصویری


ویدئو