بازار جهانی سفر امسال به شکل مجازی برگزار می شود

منبع: همگردی

42

1399/7/4

06:00


ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، بازار جهانی سفر امسال به شکل مجازی برگزار می شود.

داستان چیست؟

نمایشگاه گردشگری انگلستان (World Travel Market) پس از چهار دهه حضور مستمر، امسال به شکل مجازی میزبان شرکت کنندگانش خواهد بود. این تصمیم درحالی گرفته شد که تمام نمایشگاه های گردشگری با گسترش ویروس کرونا تاکنون لغو شده و اینک WTM همزمان با جشن چهل سالگیش، تجربه جدیدی را در صنعت گردشگری به اشتراک خواهد گذاشت.

WTM هدف اصلی از برگزاری مجازی را کمک به بازیابی، بازسازی و شکل گیری صنعت سفر در زمانی که بیشترین نیاز را دارد، اعلام کرده است. این رویداد مجازی روی بازیابی و توسعه ارتباطات تجاری، رشد شبکه ها و یادگیری نحوه بازگشت متمرکز خواهد بود.

زمان برگزاری نمایشگاه مجازی WTM از 9 تا 11 نوامبر برابر با 19 تا 21 آبان خواهد بود که در جریان آن به تأثیر ویروس همه گیر کرونا بر صنعت سفر و جهانگردی می پردازد و نقشه راه بهبودی را بررسی می کند و به شناسایی روش ها و نوآوری هایی که آینده صنعت گردشگری را می سازد، می پردازد.

این نمایشگاه معتبر در صنعت گردشگری، در سالهای گذشته با حضور نمایندگان 182 کشور، حدود 5000 غرفه دار و بیش از 51 هزار بازدیدکننده برگزار شد و در جریان آن قراردادهایی به ارزش بیش از 2.8 میلیارد پوند بسته شد.

ایران بیشتر از یک دهه تجربه حضور در این نمایشگاه را داشت. WTM فرصتی برای معرفی کسب و کارهای حتی کوچک در گردشگری و طرح ایده های جدید بوده است، اما با وجود اهمیت و اعتبار آن در بازار جهانی گردشگری، پاویون دولتی ایران از سال 1388 با تیره شدن روابط سیاسی دو کشور در این نمایشگاه تعطیل شد و با وجود آنکه از سال 1392 سفارتخانه های ایران و انگلیس در لندن و تهران فعال شده، ولی همچنان نمایشگاه گردشگری لندن در فهرست نمایشگاه های رسمی که وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای حضور سالانه در آنها برنامه ریزی می کند، نیست و آژانسهای گردشگری کشورمان بدون حمایت و به صورت شخصی، با تابلو ایران در این نمایشگاه شرکت می کنند. قرار بود امسال نیز بخش خصوصی ایران در چهلمین نمایشگاه گردشگری لندن حضور داشته باشد.

بازار جهانی سفر امسال به شکل مجازی برگزار می شود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو