از سوفی ترنر تا رابرت پتینسون: بازیگران مشهور چه فیلم هایی دوست دارند؟ + عکس

از سوفی ترنر تا رابرت پتینسون: بازیگران مشهور چه فیلم هایی دوست دارند؟ + عکس


منبع: سیمرغ

154

1399/7/4

09:22


از سوفی ترنر تا رابرت پتینسون: بازیگران مشهور چه فیلم هایی دوست دارند؟ + عکس

ممکن است برای شما جالب باشد بدانید فیلم مورد علاقه بازیگران هالیوود کدام است

فیلم های مورد علاقه سلبریتی ها چیست؟

مخاطبان سینما، فیلم‌ها  و همینطور بازیگران مورد علاقه خود را دارند؛ اما ممکن است ندانند که خود ستاره‌های هالیوود به چه فیلم‌هایی علاقه‌مند هستند و دلیل علاقه آن‌ها چیست. در اینجا تعدادی از بازیگران مشهور هالیوودی و فیلم مورد علاقه آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم:

مورگان فریمن

او سال ۲۰۱۱ در مصاحبه‌ای با راتن تومیتوز اعلام کرد، اولین فیلمی که دیده مورد علاقه‌ترین فیلم اوست. فریمن گفته است: زمانی که ۶ سال داشت به تماشای فیلم کینگ کونگ محصول سال ۱۹۳۳ رفته بود و به همین خاطر به آن علاقه بسیاری دارد.

بیشتر بدانید : بازیگری که پس از 50 سالگی مشهور شد! + عکس

فیلم مورد علاقه مورگان فریمن کینگ کونگ


فیلم مورد علاقه مورگان فریمن کینگ کونگ 

شارلیز ترون

ترون نیز می‌گوید بهترین فیلمی که تا به حال دیده است «I Could Go On Singing» نام دارد که در سال ۱۹۶۳ منتشر شد. او گفته بود ساعت هفت صبح با دقت این فیلم را تماشا کرده است.

بیشتر بدانید : هرآنچه که درباره شارلیز ترون نمی دانستید! به مناسبت تولد 43 سالگی

فیلم مورد علاقه شارلیز ترون Could Go On Singing


فیلم مورد علاقه شارلیز ترون Could Go On Singing

سوفی ترنر

ترنر در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۶ اعلام کرد که فیلم «گوینده» فیلم مورد علاقه او در جهان است و گاهی هنگام تماشای آن فریاد می زد.

بیشتر بدانید : 10 حقیقت جالب درباره سوفی ترنر بازیگر «بازی تاج و تخت» + عکس

سوفی ترنر


سوفی ترنر

زوئی سالاندا

او نیز مدت‌ها پیش اعلام کرد فیلمی که بیش از همه با آن ارتباط بر قرار می‌کند، فیلم «ترمیناتور» محصول سال ۱۹۸۴ است؛ چرا که به او کمک کرد بفهمد میخواهد در آینده چه نوع بازیگری شود.

دان چیدل

وقتی از او در مورد فیلم مورد علاقه اش سوال شد، گفت که فیلم «شهر خدا» را دوست دارد. او معتقد است این فیلم در زمینه روایت داستان بسیار خاص بوده و فیلمبرداری زیبای آن و بازی‌های شگفت انگیزش باعث شده علاقه زیادی به آن داشته باشد.

هیث لجر

فیلم مورد علاقه این بازیگر فقید «جادوگر شهر اوز» محصول سال ۱۹۳۹ است. او در این باره گفت: این فیلم را انتخاب کردم چرا که آن را بیش از ده بار در دوران کودکی تماشا کرده ام. جادوگر اوز تنها فیلمی بود که والدینم در کودکی اجازه دیدن آن را می‌دادند و من عاشق جادوی آن شدم.

بیشتر بدانید : هیث لجر؛ بهترین بازیگر مرد مکمل

جادوگر شهر اوز فیلم مورد علاقه هیث لجر


جادوگر شهر اوز فیلم مورد علاقه هیث لجر

کریستوفر پلامر

این بازیگر در سال ۲۰۱۵ در مصاحبه با نشنال پست اعلام کرد که هر سال فیلم سینمایی «The Court Jester» را تماشا می‌کند و به نظر او فیلم خوبی است که از بازیگران توانایی بهره برده است.

امیلی بلانت

بلانت چند سال قبل اعلام کرده بود فیلم «آرواره ها» اثر مورد علاقه اوست و بیش از سی بار آن را تماشا کرده است. به نظر او، این فیلم تعلیق‌های فراوانی دارد و از این جنبه به آن علاقه دارد.

جفری راش

این بازیگر که هر سه جایزه مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون یعنی اسکار، تونی و امی را دریافت کرده است، فیلم سینمایی «روشنایی شهر» ساخته چارلی چاپلین را به عنوان فیلم مورد علاقه خود انتخاب کرده است.

رابرت پتینسون

پتینسون که بتمن جدید سینماست، فیلم سینمایی «نام کوچک:کارمن» را که سابقه بردن شیر طلایی ونیز را دارد، به عنوان یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های خود انتخاب کرد.

بیشتر بدانید : بیوگرافی رابرت پتینسون ستاره محبوب گرگ و میش +عکس


فیلم مورد علاقه رابرت پتینسون نام کوچک: کارمن


فیلم مورد علاقه رابرت پتینسون نام کوچک: کارمن

امی آدامز

امی آدامز در سال ۲۰۱۰ تایید کرد «بر باد رفته» فیلم سینمایی محبوب اوست. این فیلم سینمایی امسال در پی اعتراضات ضد نژادپرستی در آمریکا حاشیه‌هایی را رقم زد.

تام هنکس

او در مجموع به آثار استنلی کوبریک علاقه زیادی دارد، اما در نهایت فیلم سینمایی «۲۰۰۱: یک ادیسه فضایی» را انتخاب کرد و گفت بیش از ۴۰ بار آن را دیده است. هنکس درباره این فیلم می‌گوید: شما می‌توانید این فیلم را بار‌ها و بار‌ها ببینید و در معنای آن تامل کنید. 

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: yjc.ir


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو