فرزاد بختیاری: مخاطبان در تمام رده‌های سنی آهنگ‌هایم را پیگیری می‌کنند

89

1399/7/4

12:42


خواننده پاپ می‌گوید بیشترین مشکل این روزهای عرصه موسیقی به‌خصوص موسیقی پاپ عقد قراردادهای خوانندگان جوان با افراد و بعضاً شرکت‌های تهیه‌کنندگی است که به دلیل اطلاعات اندک، رؤیای شهرت یک شبه برایشان به وجود می‌آید.

فرزاد بختیاری: مخاطبان در تمام رده‌های سنی آهنگ‌هایم را پیگیری می‌کنند

سرویس موسیقی هنرآنلاین: فرزاد بختیاری خواننده پاپ درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود به خبرنگار هنرآنلاین توضیح داد: از سال گذشته فعالیت رسمی‌ام را در عرصه موسیقی با انتشار قطعاتی از آلبوم "صد و چندسالگی" با اشعاری از محسن شیرالی، آغاز کردم که در این آلبوم که قطعات آن به‌صورت تک‌آهنگ در دسترس مخاطبان موسیقی قرار گرفت با هنرمندانی همچون امیر یار، میلاد بابایی، هومن نامداری، محمد فلاحی، حسین قربانپور، انوشیروان تقوی، سعید هاشمی و میلاد جوزی همکاری کردم.

این خواننده ادامه داد: در ادامه حضورم در عرصه موسیقی و پس از انتشار قطعات آلبوم "صد و چند سالگی"، آثار دیگری را با نام‌های "خونه خراب" و "ماهم تویی" در فضاهای متفاوتی در همکاری با امید ساربانی، معین ادیم و امیر پیرنهان به انتشار رساندم. از بین قطعات منتشرشده، قطعه "ماهم تویی" که اوایل امسال در روزهایی که مردم در شرایط سخت قرنطینه قرار داشتند، منتشر شد، مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت تا جایی که بارها و به درخواست مردم از رادیو تهران پخش و شنیده شد. این موضوع برای من باعث خوشحالی است که توانسته‌ام در سخت‌ترین شرایط، لحظات خوبی را برای مردم عزیزمان بسازم.

وی که اخیراً قطعه "این عشقه" را با ترانه و ملودی آصف آریا منتشر کرد، در مورد این همکاری گفت: در تازه‌ترین اثری که از من به انتشار رسید، فضای متفاوتی را نسبت به گذشته تجربه کردم و این همکاری برای من چالش‌های بسیاری را به همراه داشت و توانستم نظر مخاطبان نوجوان موسیقی پاپ را نیز جلب کنم و اکنون می‌توانم بگویم مخاطبان در تمام رده‌های سنی آثارم را پیگیری می‌کنند که این باعث خوشحالی است.

بختیاری همچنین از تولید جدیدترین آثار خود خبر داد و افزود: در حال حاضر تولید قطعات جدید خود را با دیگر هنرمندان شناخته‌شده این عرصه آغاز کرده‌ام و قصد دارم طبق روندی که تاکنون در پیش گرفته‌ام، به‌صورت منظم آثارم را در دسترس علاقه‌مندان موسیقی قرار دهم و امیدوارم بتوانم با انتشار این قطعات لحظات خوبی را برای مخاطبانم رقم بزنم.

وی که در عرصه وکالت نیز فعالیت دارد درباره مشکلات این عرصه نیز بیان کرد: بیشترین مشکل این روزهای عرصه موسیقی به‌خصوص موسیقی پاپ عقد قراردادهای خوانندگان جوان با افراد و بعضاً شرکت‌های تهیه‌کنندگی است که به دلیل اطلاعات اندک، رؤیای شهرت یک شبه برایشان به وجود می‌آید. از تمام افراد فعال در این عرصه خواهشمندم که پیش از امضای هر قرارداد حتماً به وکیل متخصص امور قراردادها (به‌خصوص قراردادهای هنری) مراجعه و در رابطه با تمامی بندهای قراردادشان مشورت کنند تا در ادامه همکاری‌شان به مشکل‌های جدی برخورد نکنند.

او تأکید کرد: در این مدت و به‌واسطه فعالیتم در عرصه موسیقی، با موردهای بسیاری مواجه شدم که برخی از همین خوانندگان جوان با وجود داشتن استعداد در این زمینه، مجبور به خداحافظی با رؤیای خوانندگی شده‌اند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو