پخش سریالی درباره کرونا با بازی فریبا متخصص

منبع: برترین ها

52

1399/7/4

15:53


اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، سریال بیست و یک قسمتی «بخش اورژانس» را برای پخش از دو شبکه رادیویی نمایش و سلامت آماده کرد.

ایسنا نوشت: اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، سریال بیست و یک قسمتی «بخش اورژانس» را برای پخش از دو شبکه رادیویی نمایش و سلامت آماده کرد.

این سریال جدید رادیویی که پخش آن از فردا ، شنبه پنجم مهرماه در رادیو نمایش و رادیو سلامت آغاز می شود به سفارش رادیو سلامت در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.

پخش سریالی درباره کرونا با بازی فریبا متخصص

مینو جبارزاده کارگردان این سریال رادیویی گفت: «بخش اورژانس» یک مجموعه نمایشی رادیویی بیست و یک قسمتی است که آن را در طی سه هفته ضبط کردیم.

وی افزود: داستان این سریال درباره بخشی از اورژانس یک بیمارستان است که بیشتر بیماران کرونایی را به آنجا می آورند و داستان زندگی بیمارانی که به آنجا آورده می شوند در کنار داستان زندگی کارکنان این اورژانس روایت می شود.

این کارگردان عنوان کرد: بازیگران اصلی این سریال فریبا متخصص، امیر فرحان نیا، بهرام سروری نژاد، محمد آقامحمدی، معصومه عزیز محمدی و شمسی صادقی هستند و در کنار آنها بازیگرانی مانند علی میلانی، عباس توفیقی، نورالدین جوادیان، محمد پورحسن، سعیده فرضی، ناهید مسلمی، مجتبی طباطبایی و محمد شریفی مقدم به ایفای نقش می پردازند.

«بخش اورژانس» به نویسندگی جهانشاه آل محمود، صدابرداری محمدرضا محتشمی، افکتوری نازنین حسن پور، تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا و گویندگی بهناز بستان دوست از روز شنبه پنجم مهرماه، ساعت ۶:۱۵ دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۲۱:۳۰ به روی آنتن رادیو سلامت می رود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو