آشنایی با بهترین هتل های نزدیک حرم مشهد

آشنایی با بهترین هتل های نزدیک حرم مشهد


منبع: همگردی

110

1399/7/4

20:02


مشهد یکی از مهمترین شهرهای توریستی ایران بوده که سالانه مسافران زیادی از سراسر کشور به آن سفر می کنند. افرادی که به این شهر بزرگ می آیند، اغلب قصدشان زیارت حرم آقا امام رضا (ع) هست. از این رو، برای آنها بسیار مهم بوده که محل اقامتشان یکی از هتل های نزدیک به حرم در مشهد باشد تا بتوانند به راحتی در هر ساعتی از روز به زیارت بروند. در مطلب هتل های نزدیک به حرم امام رضا قصد داریم تعدادی از بهترین هتل های نزدیک حرم مشهد را به شما عزیزان معرفی کنیم تا اگر قصد زیارت داشتید، بتوانید به راحتی محل اقامت مورد نظرتان را پیدا کنید. با ما همراه شوید.

هتل آپارتمان قصر نوین

هتل آپارتمان قصر نوین یکی از هتل آپارتمانهای مجهز و تمیز بوده که در خیابان امام رضا و بین امام رضا 9 و 11 قرار دارد. اگر بخواهید از این هتل به حرم بروید، پیاده حدود 15 دقیقه و با ماشین حدود 10 دقیقه در راه خواهید بود. این هتل دارای امکاناتی کامل بوده و تمامی تلاش خود را برای رفاه حال مسافران انجام داده است. از این رو، یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین هتل آپارتمانهای مشهد در بین زائران بحساب می آید.

هتل آپارتمان قصر نوین

هتل آپارتمان اسپینو

هتل آپارتمان اسپینو، یک هتل 3 ستاره نوساز و تاسیس است که در نزدیکی میدان 17 شهریور مشهد قرار دارد. اگر در هتل اسپینو اقامت داشته باشید، با ماشین حدود 10 دقیقه تا حرم فاصله دارید. نزدیکی به حرم در کنار امکانات رفاهی و قیمت مناسب، این هتل آپارتمان را به یکی از بهترین هتلهای مشهد تبدیل کرده است. مجتمع اقامتی اسپینو در سال 1393 افتتاح شده و امکانات رفاهی چون سونا، جکوزی، رستوران، کافی شاپ و تاکسی سرویس را برای مسافران خود مهیا کرده است.

هتل آپارتمان اسپینو

هتل آپارتمان گلاره

هتل آپارتمان گلاره در خیابان امام رضا 2 قرار داشته و پیاده تا حرم حدود 3 دقیقه راه است. از این رو، جز نزدیک ترین هتلها به حرم محسوب شده و محبوبیت زیادی در بین مسافران دارد. نزدیکی به مراکز خرید بزرگ و اصلی شهر و بازار رضا از جمله ویژگی های دیگر این هتل بوده که باعث پرطرفدارتر شدنش شده است. هتل آپارتمان گلاره با فرودگاه شهر مشهد و ایستگاه راه آهن نیز فقط 20 دقیقه فاصله دارد. این هتل آپارتمان دارای امکاناتی چون تلویزیون، آشپزخانه، آسانسور و رستوران بوده و بهترین و خوشمزه ترین غذاها را برای زائران و مسافران خود آماده می کند.

هتل آپارتمان گلاره

هتل آپارتمان هورام

هتل آپارتمان هورام، یک هتل تک ستاره بوده که در چهارراه دانش مشهد قرار دارد. این هتل تمامی امکانات یک خانه را در خود جای داده و با توجه به اینکه به حرم نیز نزدیک است، یکی از پرطرفدارترین هتلهای این شهر هست. اگر در هتل هورام اقامت دارید، می توانید با 7 دقیقه رانندگی یا 10 دقیقه پیاده روی به زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) بروید. پارک میرزاکوچک خان نیز فقط 4 دقیقه با هتل فاصله دارد و مکان خوبی برای اوقات فراغت و استراحت شماست.

هتل آپارتمان هورام

در ادامه بخوانیددیدنی ترین جاذبه های گردشگری مشهد و عالمی متنوع

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو