جشن تولد نگین معتضدی در ۳۵ سالگی در رستورانی در ارمنستان

جشن تولد نگین معتضدی در ۳۵ سالگی در رستورانی در ارمنستان


منبع: پرشین وی

108

1399/7/5

10:09


در این ویدئو جشن تولد نگین معتضدی بازیگر معروف را در یک رستوران می بینید

جشن تولد نگین معتضدی در ۳۵ سالگی در رستورانی در ارمنستان

نگین معتضدی بازیگر جوان و با اخلاق کشورمان است که در سال ۹۰ با سریال تکیه برباد در تلویزیون دیده شد. او در چندین سریال مهران مدیری نیز ایفای نقش کرده است. در ادامه در پرشین وی می خواهیم تصاویری از جشن تولد نگین معتضدی را برای شما قرار دهیم که در ارمنستان گرفته است.

جشن تولد نگین معتضدی بازیگر

نگین معتضدی با انتشار ویدئوی زیر نوشت:

باز کیک رنگی و باز شمعهایی که در انتظار فوت شدن، اب می شوند …باز خیره شدن به اسمان و با چشمهای امیدوار ،آرزو ها را برای خدا شمردن…تولد امسال اما یک فرق بزرگ داشت …اینبار برای بدست اوردن چشم نبستم ، برای ماندن و نگهداشتن معجزات بزرگ که در اواخر سن گذشته به من داده شد، نفس به خاموشی شمعها رها کردم
(رستوران پروانه ارمنستان)

ویدئو جشن تولد خانم بازیگر در ارمنستان

بد نیست درباره نگین معتضدی بیشتر بدانید

نگین معتضدی زادهٔ ۳ مهر ۱۳۶۴ بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. تا ترم شش در رشته نمایش از دانشکده هنر و معماری مشغول به تحصیل بود، عاشق ادبیات و خواندن کتاب های مختلف است، یک خواهر بنام طلا معتضدی دارد، اصالتا اهل شمیران منطقه حصار بوعلی است.

بازیگر زن

بازیگر زن

به بهانه جشن تولد نگین معتضدی درباره این بازیگر بیشتر بدانید. داستان کوتاه می نویسد و ترجیح می دهد نویسندگی شغل دومش باشد.
خواهر نگین معتضدی از نویسندگان فیلمنامه و سریال است و از آثار او
می توان به چند قسمت از سریال شاید براید شماهم اتفاق بیفتد اشاره کرد.

مادر نگین معتضدی

مادر نگین معتضدی

وی درباره تاثیر خواهرش اینگونه تصریح کرد: «داشتن خواهر نویسنده از کودکی روی من آنقدر تاثیر گذاشت که دیگر حتی لازم نبود در بزرگسالی از او تاثیر بگیرم، من حتی تئاتر را هم با طلا شناختم و حتی نخستین تئاتر زندگی ام را با طلا رفتم زمانی که طلا به رشته تئاتر رفت من می خواستم دامپزشکی بخوانم چون به حیوانات علاقه زیادی دارم اما وقتی با او سر کارهایش رفتم، دیدم به آن محیط و کار علاقه دارم و رفتم دنبال مسیری که او رفته بود»

جشن تولد نگین معتضدی

نگین معتضدی

وی متاهل است و ازدواج کرده است. همسر نگین معتضدی جواد خیرخواه نام دارد.

همسر خانم بازیگر

همسر خانم بازیگر

اینستاگرام و تانما

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو