با اسکله بندرگز بیشتر آشنا شوید

منبع: تاپ تراول

133

1399/7/5

10:50


لیدوما تریپ

اسکله بندرگز

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی بندرگز شما را با اسکله بندرگز که یکی از جاهای تفریحی در استان گلستان است آشنا خواهیم کرد. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر با این اسکله تفریحی آشنا شوید

مختصری درباره شهر بندرگز بدانید :

 بندر گز در غرب استان گلستان و در فاصله تقریبا ۴۴ کیلومتری شهر گرگان واقع شده و به خاطر همجواری با جنگل و دریا دارای آب و هوای معتدل خزری است. همین شرایط اقلیمی سبب شده تا این شهر همیشه سرسبز باشد و با جلوه‌هایی بهشت گونه از طبیعت گردشگران را به خود جذب کند. بندرگز شهری تاریخی است. مار‌قلعه، عروس‌ قلعه و قدیم‌ قلعه از بناهای تاریخی این شهرند. همچنین تپه‌های باستانی زیادی نیز در بندرگز به چشم می‌خورد.

اسکله بندرگز

اسکه بندرگز در اطراف شهرستان گرگان قرار دارد. این اسکه یکی از مناطق زیبا و دیدنی شهرستان گرگان را به خود اختصاص داده است. اسکه بندر گز بازارچه ای دارد که بخش اعظم صنایع دستی شهر در آن به نمایش گذاشته شده است. گردشگران زیادی از اسکله بندر گز به منظور قایق سواری و همچنین ماهیگیری استفاده می کنند. در نزدیکی بندر گز جزیره ای به نام آشوراده وجود دارد که می توان به وسیله قایق های مسافربری به این جزیره سفر کرد. هر سال شاهد گردشگران داخلی و خارجی زیادی هستیم که از این مکان بازدید  می کنند. امکانات تفریحی و رفاهی در این مکان فراهم است. بهترین فصل بازدید از این مکان بهار و پاییز است.


مقالات گردشگری بیشتر درباره استان گلستان بخوانید :



   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو