لعیا زنگنه و پردیس پورعابدینی در پشت صحنه سریال آقازاده

لعیا زنگنه و پردیس پورعابدینی در پشت صحنه سریال آقازاده


منبع: پرشین وی

89

1399/7/5

11:07


در این تصویر لعیا زنگنه و پردیس پورعابدینی را در پشت صحنه سریال آقازاده می بینید

لعیا زنگنه و پردیس پورعابدینی در پشت صحنه سریال آقازاده

سریال آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی در حال پخش از شبکه نمایش خانگی است. این سریال بازیگران مطرح زیادی دارد که مخاطبین را جذب کرده است. امروز در پرشین وی می خواهیم تصویری از لعیا زنگنه را در پشت صحنه سریال آقازاده مشاهده می کنید

لعیا زنگنه در پشت صحنه سریال آقازاده

در این تصویر بازیگران زن سریال آقازاده را در کنار هم می بینید

پشت صحنه سریال آقازاده

بازیگران در پشت صحنه سریال آقازاده

جزئیات بیشتر درباره سریال آقازاده

سریال آقازاده جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی است. طراحی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی این سریال به عهده حامد عنقا است. بهرنگ توفیقی نیز کارگردانی این اثر را بر عهده دارد. زمزمه‌هایی از تولید سریال آقازاده از سال ۹۸ به گوش رسید و سپس در همان سال روند فیلمبرداری و تولید این سریال آغاز شد. مانند هر پروژه دیگری، تکمیل سریال آقازاده نیز به علت شیوع ویروس کرونا ناتمام ماند. اما طبق گزارش‌های جدید ادامه فیلمبرداری قسمت‌های باقی مانده در طی روزهای آتی آغاز خواهد شد.

پشت صحنه سریال آقازاده

سریال آقازاده

تهیه‌کننده و نویسنده این اثر، حامد عنقا را بسیاری با سریال پرماجرا و جذاب قلب یخی به یاد می‌آورند. حامد عنقا تجربه‌های موفقی در زمینه تولید فیلم و سریال برای تلویزیون و شبکه نمایش خانگی دارد. از جمله سریال‌های موفق او می‌توان به سریال قلب یخی، تنهایی لیلا، انقلاب زیبا، بر سر دوراهی و پدر اشاره کرد. او این بار با انتخاب موضوعی جنجال برانگیز و جذاب دوباره پا به عرصه شبکه نمایش خانگی گذاشته است.

بازیگران آقازاده

بازیگران آقازاده

بهرنگ توفیقی که تجربه همکاری با حامد عنقا در کارگردانی سریال‌های
انقلاب زیبا، بر سر دوراهی و پدر را در کارنامه خود دارد، برای بار چهارم
در پروژه تولید سریال آقازاده با عنقا به همکاری می‌پردازد. خوانندگی
آهنگ‌های تیتراژ و موسیقی متن سریال آقازاده به علی زندوکیلی واگذار شده است. در این مجموعه علاوه بر عوامل پرسابقه و با تجربه، ستارگان سینما و تلویزیون نیز حضور دارند.

اینستاگرام و پلازا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو