جزییات تجاوز گروهی ۶ پسر به دختر ۱۸ ساله در مشهد

منبع: روزیاتو

71

1399/7/5

18:15


استان خراسان رضوی در ماه های اخیر در کانون توجه رسانه ها به دلیل انتشار اخبار قتل و جنایت و تجاوز شده است. در تیر ماه امسال، عشق واتس آپی عامل جنایت هولناکی در خیابان شاهنامه ۱۸ مشهد شد که در این لینک جزییات بیشتری را ارائه کردیم.

در بهار امسال نیز خیابان توس شصت و پنج مشهد، محل یک جنایت باورنکردنی شده بود. پدر شصت و دو ساله مشهد توسط فرزندش در شامگاه بیست و شش خرداد ماه، سر بریده شده و سر پدر داخل یک ظرف پلاستیکی داخل حمام قرار گرفت که جزییاتی را اینجا بخوانید. کشف جسد زن جوان در خیابان توس مشهد ۸۵ نیز بخشی از جنایت هایی است که در ماه های اخیر در بلوار توس مشهد رخ داده است.

در جدید ترین اتفاق، تجاوز گروهی پنج پسر به یک دختر ۱۸ ساله مشهدی بازتاب های زیادی داشته است. خانه وحشتی که این دختر هجده ساله در آن از شب تا صبح مورد تجاوز گروهی پنج نفر قرار گرفت، در بیابان های اطراف منطقه سیدی مشهد قرار داشته و او با یک خودرو ریو سفید رنگ دزدیده شد.

پنج فردی که متهم به تجاوز گروهی به دختر هجده ساله هستند، همگی با دستورات ویژه قضایی دستگیر و روانه زندان شده اند. متین پسر بیست ساله ای است که عاشق یک دختر ۱۸ ساله می شود. دختر ۱۸ ساله به نام «م»، دختر یک کارگر است که خانه ای از پدر متین اجاره کرده اند.

متین در بازجویی هایی که توسط دادستان مرکز خراسان رضوی و نیروهای اطلاعات و تجسس کلانتری میرزا کوچک خان مشهد به عمل آمده گفته بود که شماره تلفن دختر را از روی قولنامه بنگاه املاک یادداشت کرده و به وی در شبکه های اجتماعی پیام می دادم. اما دختر ۱۸ ساله، متین را بلاک کرد. وقتی با مخالفت دختر مواجه شد، با دوستانش قرار بر آدم ربایی گذاشت.

متین و ۲ دوستش، دختر را به زور سوار ماشین کرده و او را به خانه وحشت می برند. متین و دوستانش با یک چوپان بیست و هفت ساله هماهنگ می کنند تا دختر را به آن خانه مجردی برده و به همراه دوست دیگر، یعنی شش نفر، شب وحشت را خلق کنند.

متین می گفت توسط ۶ پسر به دختر ۱۸ ساله تجاوز کردیم. آن ها به دختر گفته بودند که اگر ماجرا را به کسی بگوید، بلای بد تری سر او خواهند آورد. متین دختر را به محله خودشان آورد و پس از مدتی دستگیر شد.

پرونده تجاوز گروهی به دختر ۱۸ ساله مشهد در دستور کار شعبه سوم دادگاه کیفری خراسان رضوی قرار گرفته است تا قضیه آدم ربایی و تجاوز جنسی، هر دو در پرونده رصد شود. یکی از متهمان این پرونده تجاوز گروهی به دختر ۱۸ ساله مشهد، متواری است.

پس از انتشار خبر تجاوز گروهی شش مرد به یک دختر ۱۱ ساله در تهران که در روزنامه قانون منتشر شده بود، شماری از نمایندگان مجلس خواستار برخورد قاطعانه دستگاه قضا به پرونده های آدم ربایی و تجاوز شدند.

حکم زنای به عنف

خبر سایت خبرگزاری میزان (پایگاه خبری قوه قضاییه) درباره حکم زنای به عنف در ایران

در ماده هشتاد و دوم قانون مجازت اسلامی، مجازات تجاوز به عنف ، اعدام است. زنا به معنی رابطه جنسی بین زن و مردی که با هم زن و شوهر نیستند. عنف نیز به معنای خشونت و زور است. زنای به عنف یعنی مردی بدون رابطه زوجیت به زنی تجاوز کند. در بند ت ماده ۲۲۴ قانون مجازت اسلامی، زنای به عنف یا اکراه از سوی زانی، مصادیق اعدام دارد. در موارد زنای به عنف و در حکم آن، در صورتی که زن باکره باشد مرتکب علاوه بر مجازات مقرر به پرداخت ارش ‌الباکره و مهرالمثل نیز محکوم می‌شود.

طبق ماده دویست و بیست و چهار قانون مجازات اسلامی، زنای به عنف یا اکراه یا اغفال یا بیهوشی از سوی زانی، مستوجب مجازات اعدام برای زانی است. حکم زنای به عنف، اعدام است، حتی اگر شاکی گذشت کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو