نحوه دیدن بازدیدکنندگان استوری اینستاگرام

منبع: نیک شو

188

1399/7/5

18:22


نحوه دیدن بازدیدکنندگان استوری اینستاگرام

نحوه دیدن بازدیدکنندگان استوری اینستاگرام

اینستاگرام به شما آمار دقیقی از افرادی که پست های شما را دیده اند می دهد، اما این آمار هیچ وقت جلوی چشمان شما نیست . بیشتر افراد از پیدا کردن آن عاجز هستند، با نیکشو همراه باشید تا این ترفند را یادبگیرید و از رقبا و دوستانتان جلوتر بروید.

مطلب پیشنهادی: چگونه در اینستاگرام فالوورها را مخفی کنیم؟

همانطور که میدانید یکی از پربازدید ترین شبکه های اجتماعی در سراسر جهان، شبکه اینستاگرام است و در کشور ما نیز طرفداران زیادی دارد که روزانه، ساعت ها مشغول گشت و گذار درون این شبکه اجتماعی هستند. هر روز این غول شبکه های اجتماعی به روزرسانی هایی را درون برنامه خود اعمال می کند، که این به روز رسانی ها اطلاعات تکمیلی از هرجای صفحه شخصیتان را در اختیار شما قرار می دهد. گذاشتن یک استوری و چندین استوری پشت سر هم کار راحتی است که ما در مقاله ای جداگانه به آموزش این کار پرداختیم بر روی لینک ضربه بزنید و آن مقاله را مطالعه کنید.

نحوه دیدن بازدیدکنندگان استوری اینستاگرام

چگونه بازدیدکنندگان استوری را ببینیم

 

برای این کار لازم است را اول استوری را با مخاطبان و دوستانتان به اشتراک بگذارید، زمانی را منتظر باشید تا چند نفر استوری شما را بازدید کنند. اولین کاری که لازم است انجام دهید، صفحه استوری را باز کنید و تصویری را که به اشتراک گذاشتید را ببینید، در گوشه پایین سمت چپ گرینه چشم را مشاهده می کنید، با ضربه زدن روی آن می توانید تمامی اطلاعات لازم درباره استوری را ببینید. در کنار اسم اشخاصی که استوری شما را بازدید کرده اند، علامت ضربدر مشاهده می کنی که میتوانید با ضربه زدن بر روی آن، استوری های بعدی را از دید آن ها مخفی کنید.

 

به همین سادگی، در اینستاگرام چه امکاناتی برای شما سوال است در بخش نظرات برای ما بنویسید تا برای شما جواب مناسبی را به اشتراک بگذاریم

مطلب پیسنهادی: بهترین برنامه های قالب آماده استوری اینستاگرام – نیک شو

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو