دو پویش رسانه‌ها در تجلیل از شهید سردار خدادی

منبع: برترین ها

43

1399/7/5

18:33


جمعي از رسانه هاي كشور با راه اندازي پويش اهداي خون و قرائت قرآن ياد سردار شهيد علي خدادي را گرامي داشتند.

برترین‌ها: جمعي از رسانه هاي كشور با راه اندازي پويش اهداي خون و قرائت قرآن ياد سردار شهيد علي خدادي را گرامي داشتند.

در اين پويش مديران رسانه هاي كشور به پاس سالها مجاهدت خاموش سردار شهيد خدادي با توجه به كم شدن ذخاير خوني كشور براي بيماران به ياد اين سردار شهبد در پويش اهداي خون در مراكز اهداي خون سازمان انتقال خون شركت خواهند كرد.

شهيد علي خدادي كه از جانبازان شيميايي دوران دفاع مقدس بود سالها در مسوليت هاي مهمي به خدمات پرداخت.

سردار علی (حمید) خدادی، جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس و از همرزمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود که مجاهدتی خاموش داشت، اما این مجاهدت خاموش پس از سال‌ها با شهادتش در هفته دفاع مقدس آشکار شد.

سردار علی (حمید) خدادی، جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس و معاون ایمنی و اقدامات تأمینی ستاد کل سپاه که بیش از یک دهه رئیس دفتر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در نیروی قدس سپاه بود، در روزهای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و پس از یک دوره تحمل بیماری، به حاج قاسم و جمع همرزمان شهیدش در دوران دفاع مقدس ملحق شد.

سردار خدادی بیش از ۸۰ ماه در جبهه‌های حق علیه باطل در دوران جنگ تحمیلی حضور داشت و چندین بار در عملیات‌های مختلف مجروح و بارها به دلیل عوارض شیمیایی در بیمارستان بستری شده بود.

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه درباره این سردار شهید می‌گوید:«بی‌تردید یاد، خاطره و نقش‌آفرینی‌های سترگ و موفق آن شهید ارجمند و مخلص در سطوح مختلف حفاظتی و امنیتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح طی چهار دهه اخیر، از جمله دوره همرزمی و یاری بخشی به سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی در نیروی قدس، برای همیشه ماندگار و الهام‌بخش نسل‌های امروز و فردای این نهاد انقلابی و مردمی و بلکه جامعه اسلامی خواهد بود. سردار خدادی یک شخصیت بسیار جذاب و دوست داشتنی، متواضع، مهربان، سختکوش و دارای پشتکار بالا بود و همه خصوصیات برجسته یک پاسدار با فضیلت را داشت. همه کسانی که با او کار می‌کردند از همکاری با او لذت می‌بردند. شهید خدادی همه مسئولیت‌های خود را با تمام توان انجام می‌داد و به دنیا دلبستگی نداشت و یک شخصیت آزاده بود.»

وی پس از جنگ تحمیلی نیز در بخش‌های مختلف ستاد کل نیروهای مسلح و ستاد فرماندهی کل سپاه خدمت کرد و سال‌ها نیز در کنار مدافعان حرم با سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش همراه بود. او سردار گمنامی بود که پس از شهادتش، آشکار شد. سردار علی(حمید) خدادی برادر محمد خدادی معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو