درگیری پلیس لبنان با گروهک وابسته به داعش

منبع: برترین ها

32

1399/7/5

20:48


منابع خبری شامگاه شنبه از درگیری پلیس لبنان با گروهک تروریستی "خالد التلاوی" وابسته به گروهک تروریستی داعش در شمال این کشور خبر دادند.

ایرنا: منابع خبری شامگاه شنبه از درگیری پلیس لبنان با گروهک تروریستی "خالد التلاوی" وابسته به گروهک تروریستی داعش در شمال این کشور خبر دادند.

به گزارش ایرنا از المیادین، ارتش لبنان این گروهک مسلح را در منطقه جبلیه در وادی (دره) خالد در شمال این کشور محاصره کرده و با آن درگیر شده است.

گروهک یاد شده یکی از هسته‌های وابسته به "خالد التلاوی" است که با داعش در ارتباط بوده است.

المیادین همچنین اعلام کرد که در این درگیری چند نفر زخمی شدند و ۲ عنصر تروریست نیز برای آن که به دست ارتش لبنان نیفتند خود را منفجر کرده‌اند.

فرماندهی ارتش لبنان ۱۵ شهریورماه در بیانیه‌ای از متلاشی شدن گروه تروریستی البلاوی خبر داد و تاکید کرد که اعضای این گروه قبل از اقدامات ضد امنیتی در این کشور بازداشت شدند.

چند روز پیش بود که ارتش لبنان اعلام کرد در یکی از مزارع به نام «سهل دنحی» واقع در حد فاصل «الضنیة» و «زغرتا» در شمال این کشور، با سه عنصر تروریستی تحت تعقیب درگیر شده است.

ارتش لبنان خبر داد که در جریان درگیری با این عناصر، توانسته است التلاوی را از پای درآورد، یک نفر را بازداشت کند و تعقیب تروریست دیگر همچنان ادامه دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو