هتل فرید مشهد

منبع: تالاب

107

1399/7/5

20:57


هتل فرید مشهد

هتل دو ستاره فرید یکی از هتل ‌های مشهد است که می‌تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که بودجه کم‌تری را به اقامت خود اختصاص داده‌اند. هتل فرید امکانات خود را در قبال هزینه‌ای مناسب و به‌صرفه دراختیار مهمانانش قرار می‌دهد. این هتل در سال 1385 در سه طبقه و 23 واحد اقامتی افتتاح شد.

 

با توجه به اینکه رزرو هتل مشهد کنار حرم امام رضا(ع) از اهمیت فراوانی برای زائران برخوردار است، هتل فرید را می‌توان یکی‌ از هتل‌های نسبتا نزدیک به حرم درنظر گرفت که چهار کیلومتر با آن فاصله دارد. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری درباره هتل فرید مشهد با شما به‌اشتراک بگذاریم.

 

امکانات عمومی هتل فرید مشهد

امکانات و خدماتی که هتل فرید مشهد به‌صورت عمومی برای مهمانان خود درنظر گرفته است شامل لابی با ظرفیت 30 نفر، رستوران با ظرفیت 40 نفر، اینترنت پرسرعت، سالن بیلیارد، خدمات خانه‌داری، صندوق امانات، تاکسی‌سرویس، اتاق چمدان، کافی‌شاپ، پذیرش 24 ساعته و اتاق تلفن می‌شود.

 

البته باید به این نکته توجه داشت که هتل فرید فاقد پارکینگ است و اگر مهمانان با ماشین شخصی به مشهد رفته باشند، باید ماشین خود را در پارکینگ‌های عمومی اطراف هتل پارک کنند. هتل فرید یک سالن اجتماعات مجهز با ظرفیت 30 نفر دارد که شامل ویدئو پروژکتور، خدمات صوتی و تصویری، نورپردازی و میان وعده است. براساس تجربیات مهمانانی که در این هتل اقامت داشتند، می‌توان رفتار مناسب کارکنان هتل فرید را یکی از ویژگی‌های برجسته این هتل دانست.

 

امکانات اختصاصی هتل فرید مشهد

تلویزیون، تلفن، صبحانه، یخچال، مبلمان، حمام، سرویس‌بهداشتی ایرانی و فرنگی، رخت‌آویز، میز تحریر، اینترنت، دراور،‌کمد لباس، مینی‌بار (با هزینه)، دمپایی، آباژور، سیستم سرمایش و گرمایش، سیستم تهویه مطبوع، امکان شارژ وسایل الکترونیکی و سیستم اعلام حریق از امکانات اختصاصی به‌حساب می‌آید که هتل فرید برای هر واحد اقامتی خود مهیا کرده است. نرخ اقامت کودکان زیر دوسال درصورتی‌که از سرویس استفاده نکنند در هتل فرید رایگان است.

 

فاصله هتل فرید تا مراکز مهم شهر مشهد

هتل فرید در موقعیت مناسبی قرار دارد و با اقامت در آن می‌توان به‌راحتی به مراکز مهم مشهد دسترسی داشت. فاصله هتل فرید تا مهم‌ترین مراکز کلان‌شهر مشهد براساس کیلومتر به‌قرار زیر است:

فاصله تا مجتمع زیست خاور مشهد: یک کیلومتر

فاصله تا مجتمع الماس شرق مشهد: هشت کیلومتر

فاصله تا مجتمع تجاری پروما مشهد: پنج کیلومتر

فاصله تا بازار رضای مشهد: پنج کیلومتر

فاصله تا سرزمین عجایب مشهد: هشت کیلومتر

فاصله تا رستوران پدیده شاندیز مشهد: سه کیلومتر

فاصله تا آرامگاه فردوسی: 29 کیلومتر

فاصله تا سرزمین موج‌های آبی مشهد: 13 کیلومتر

فاصله تا حرم ورودی باب‌الرضا: پنج کیلومتر

فاصله تا حرم ورودی باب‌الجواد: چهار کیلومتر

فاصله تا فرودگاه بین‌المللی مشهد: 12 کیلومتر

فاصله تا ایستگاه راه‌آهن مشهد: پنج کیلومتر

فاصله تا پایانه مسافربری امام رضا(ع) مشهد: شش کیلومتر

همان‌طورکه مشاهده می‌کنید، هتل فرید با مهم‌ترین مراکز مشهد کم‌تر از 10 کیلومتر فاصله دارد. بنابراین فرید یکی از هتل های مشهد در علی بابا است که از بهترین موقعیت برخوردار است و می‌توان هنگام رزرو هتل مشهد به‌صورت مستقیم عنوان آن را در علی بابا جستجو و همه گزینه‌های دیگر را فیلتر کرد.

 

بیشتر بخوانید : باغ ملی مشهد

نکاتی که باید قبل از رزرو هتل مشهد در نظر داشته باشید

شاید برایتان جالب باشد بدانید که هیچ‌کدام از هتل های مشهد در هیچ روزی از سال بدون مسافر نیستند. آمارها نشان می‌دهد که سالانه به‌اندازه جمعیت یک کشور مردم از مشهد دیدن می‌کنند؛ بنابراین طبیعی است که هتل‌‌های متعدد مشهد هرگز خالی نباشند.

 

در بعضی از فصول سال، ایام سوگواری یا دیگر مراسمات ملی و مذهبی تعداد مسافران مشهد به‌حدی بالا می‌رود که تقریبا ظرفیت همه هتل‌ها تکمیل می‌شود. به شما توصیه می‌کنیم که اگر در تعطیلات رسمی به مشهد سفر کردید، حتما هتل خود را چند هفته قبل از آغاز سفرتان رزرو کنید. اما هنگام رزرو هتل باید به نکاتی توجه داشته باشید که در اینجا به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

 

به ساعت تحویل و تخلیه هتل دقت کنید

اگرچه ساعت تحویل و تخلیه اتاق در اکثر هتل‌ها مشابه است، اما هتل‌هایی هم هستند که ساعت‌های تحویل و تخلیه متفاوتی دارند. برای اینکه بتوانید ساعت رزرو بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس خود را طوری تنظیم کنید که در زمان تحویل به هتل موردنظرتان رسیده باشید، بهتر است به زمان تحویل اتاق و تخلیه اتاق هتل‌ها دقت کنید.

 

نظر دیگران را جویا شوید

اگر اطرافیان شما قبلا به مشهد سفر کرده‌اند، درمورد هتل‌هایی که در آن‌ها اقامت داشتند، سوال بپرسید. این افراد می‌توانند شما را برای انتخاب بهترین گزینه راهنمایی کنند.

 

قوانین و مقررات هتل‌ها را مطالعه کنید

قوانین اکثریت هتل‌ها شبیه به هم است؛ اما در این مورد هم استثناهایی وجود دارد و بعضی از هتل‌ها قوانین متفاوتی وضع کرده‌اند. بهتر است هنگام مطالعه امکانات هتل، گوشه نگاهی هم به قوانین آن داشته باشید تا هنگام اقامت با دردسر یا مشکلی مواجه نشوید.

 

امکانات و خدمات هتل را بررسی کنید

بیشترین توجه خود را روی امکانات و خدماتی که هتل‌ها ارائه می‌دهند، متمرکز کنید؛ چراکه امکانات هتل تاثیر زیادی در راحتی، رفاه و سرگرمی شما خواهند داشت. اگرچه هتل‌های با تعداد ستاره بیشتر همیشه امکانات بهتر و بیشتری ارائه می‌کنند؛ اما اگر بودجه شما محدود باشد، باید هتلی را انتخاب کنید که نسبت به بقیه انتظارات شما را بهتر برآورده کند.

 

با لوکس ترین هتل های مشهد آشنا شوید

  • در جریان تخفیف‌های فصلی باشید

در بعضی از ایام سال (مناسبت‌های ملی و مذهبی) هتل های مشهد تخفیف‌های خوبی برای مهمانان خود درنظر می‌گیرند؛ اگر بتوانید از چنین تخفیف‌هایی استفاده کنید، با هزینه یک هتل دو یا سه ستاره در حالت عادی می‌توانید در ایام تخفیف در هتلی چهار یا پنج ستاره اقامت داشته باشید.

 

هتل فرید مشهد

سخن پایانی

اگر برای اولین بار است که به مشهد سفر می‌کنید، طبیعی است که برای رزرو هتل مشهد دغدغه داشته باشید. در این شهر بزرگ آنقدر هتل و مهمانپذیر وجود دارد که انتخاب اقامتگاه را تبدیل به سخت‌ترین گزینه برای سفر به مشهد کرده است.

 

پیشنهاد می‌کنیم سفر اول خود به مشهد را با تورهای مشهد آغاز کنید. در این‌صورت دیگر نگران رزرو هتل نخواهید بود؛ به‌علاوه وقتی به مشهد رسیدید، با قسمت‌های مختلف آن آشنا خواهید شد و در سفرهای بعدی خود می‌توانید به‌راحتی هتل‌های اقامتی خود را در بهترین موقعیت و با بهترین امکانات انتخاب کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو