برگزاری نشست تخصصی گردشگری فرهنگ همزمان با روز جهانی گردشگری

منبع: همگردی

50

1399/7/6

08:03


ایسنا/ براساس آخرین خبرهای واصله، برگزاری نشست تخصصی گردشگری فرهنگ همزمان با روز جهانی گردشگری صورت می گیرد.

داستان چیست؟

محمدحسین ایمانی خوشخو، رئیس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی گفت: بعنوان تنها پارک ملی و تخصصی در حوزه فرهنگ، در راستای انجام رسالت خویش، گردشگری را بعنوان یکی از فناوری های نرم و صنایع فرهنگی کشور در نظر داریم. از این رو، با هدف توسعه و ارتقای فعالیتهای حوزه گردشگری، امسال با توجه به تغییرات و شرایطی که بدلیل ویروس کرونا در گردشگری سطح جهانی رخ داده است، متفاوت از سالهای قبل برای جلسات مباحثه، مناظره و بهره مندی از خرد جمعی در حوزه گردشگری برنامه ریزی کرده ایم.

او افزود: نشست هم اندیشی «گردشگری فرهنگ» با حضور استادان، خبرگان و برجستگان حوزه گردشگری و فرهنگ، به رویکرد جدیدی در مطالعات گردشگری اشاره می کند و آن گردشگری فرهنگ است. با وجود توجه و مطالعات بسیاری که در حوزه فرهنگ و گردشگری انجام شده است، رویکرد متفاوتی به فرهنگ وجود دارد که می تواند دریچه جدیدی را بر روی پژوهش های گردشگری ایجاد کند.

نشست هم اندیشی «گردشگری فرهنگ» با حضور استادان 7و محققان و اندیشمندان این حوزه در دانشگاه علم و فرهنگ، با همکاری پژوهشکده نظر، دانشگاه یزد و انجمن علمی گردشگری ایران، یکشنبه 6 مهر 1399 ساعت 10 صبح از سوی پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی برگزار می شود. این نشست به صورت زنده از سایت پارک به نشانی ICCIP.ir پخش می شود.

«گردشگری فرهنگ» به بحث گذاشته می شود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو