بهترین کافی شاپ های شیراز را بشناسید

بهترین کافی شاپ های شیراز را بشناسید


منبع: تاپ تراول

280

1399/7/6

13:08


لیدوما تریپ

بهترین کافی شاپ های شیراز

در این مقاله از مجله گردشگری و سفر تاپ تراول شما را با تعدادی از بهترین کافی شاپ های شیراز آشنا خواهیم کرد. پس اگر به شیراز سفر کرده اید و به دنبال بهترین کافه های شیراز هسیتد در ادامه با ما همراه باشید

مختصری درباره شیراز بدانید :

شیراز مرکز استان فارس است که یکی از شهرهای تاریخی و شعار ایران است که در کوه های زاگرس قرار گرفته است که دارای آب و هوایی معتدل است این شهرستان مهد شعر و ادبیات غنی ایران‌ است که آرامگاه شخصیت های بزرگی همچون سعدی ، حافظ و … در آن قرار دارد و همچنین دارای آثار تاریخی خارق‌ العاده و دیدنی‌ های طبیعی شگفت انگیز و زیبا است

این شهرستان به سبب جاذبه‌ های تاریخی، فرهنگی، مذهبی و طبیعی فراوان، همواره گردشگران بسیاری را به سوی خود فرا می‌خواند. سید علی خامنه‌ای -رهبر ایران- لقب سومین حرم اهل بیت در ایران را به این شهر نسبت داد.اگر قصد مسافرات در ایام تابستان دارید شیراز میتواند مقصد عالی و بی نظیر می باشد . در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی شیراز ، یهترین کافی شاپ های شیراز را معرفی خواهیم کرد

کافه گردی از جمله کارهایی است که اکثر مردم دنیا علاقه زیادی به آن دارند. یکی از مهمترین چیزها در انتخاب کافه محیط آن و منوهای جذاب آن می باشد.معنی لغت کافه با هم بودن مردم و مکانی عمومی جهت نشستن و موشیدن قهوه، چای و غیره می باشد. اگر بخواهیم علت به وجود آمدن کافه را ریشه یابی کنیم می رسیم به قرن ۱۳ میلادی که با رایج شدن نوشیدنی به نام قهوه این مکان با به عرصه صنعت قرار داد.

کافه فردوسی شیراز

کافه فردوسی یه مکان دنج و زیبا دقیقا در قلب شهر رویایی شیراز است. در این کافه میتونی انتظار غذاهای اصیل ایرانی رو داشته باشی. کافه ای فوق العاده آرام و دنج که منوی متنوعی از نوشیدنی ها رو داره. این کافه با دکوراسیون جذاب و معماری خاص تونسته پاتوق خیلی از کافه گرد ها باشه.

آدرس: شیراز، خیابان فردوسی، پلاک ۱۹۴

بهترین کافی شاپ های شیراز

کافی شاپ هتل زندیه

اگر عاشق معماری سنتی ایرانی هستید و ترجیح می‌دهید برای سپری کردن اوقاتتان به کافه‌ای با معماری سنتی بروید، کافی شاپ هتل زندیه شیراز همان جایی است که دنبالش می‌گردید! طراحان این هتل، تلاش کرده‌اند تا با حفظ اصالت ایرانی در طراحی، زیبایی‌های هنر و فرهنگمان را به میهمانان و گردشگران نشان دهند و اینک کافی شاپ هتل با ترکیبی از فرهنگ میهمان‌نوازی کشورمان و عناصر تزئینی هنر و معماری ایران، میزبان شایسته‌ای برای میهمانان خواهند بود. پرسنل کافی شاپ لباس‌های سنتی بر تن دارد که به خوبی پاسخگوی میهمانان هستند.

آدرس: خیابان زند ، خیابان هجرت ، پشت ارگ کریم خان زند

بهترین کافی شاپ های شیراز

کافه باربد

کافه باربد یکی از بهترین کافه ‌های شیراز است که اتاقی زیبا برای برگزاری مناسبت‌هایی مانند تولد نیز دارد. منوی کافه باربد شامل انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک، میان‌وعده و غذاهای متنوع است. بنابراین اگر در نزدیکی بلوار جمهوری بودید و به دنبال جایی برای استراحت میان شیرازگردی، پیشنهاد می‌کنیم سراغ کافه باربد را بگیرید.

کافه بام شیراز

کافه بام شیراز فضایی دوستانه دارد، شبیه به خانه دوستی قدیمی که برای صرف چای و کیک مهمانش شده‌اید. حیاط کافه آنقدر سرسبز است که دلتان نمی‌خواهد داخل را برای نشستن انتخاب کنید. درعوض کنار حوض می‌شینید و از منو قهوه و کیک روز سفارش می‌دهید.

البته داخل کافه نیز با کتابخانه و نوری که از پنجره می‌تابد، فضایی دلچسب و آرامش‌بخش دارد. منوی کافه بام پر از صبحانه‌های متنوع، میان‌وعده، غذاهای دلچسب، انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و کیک است. نحوه برخورد، سرو و تزیین سفارشات نیز حرفه‌ای است.

آدرس : شیراز، خ ملاصدرا خ حکیمی سمت چپ پلاک ۴١

بهترین کافی شاپ های شیراز

بهترین کافی شاپ های شیراز

کافی شاپ عمارت شاپوری

کافه عمارت شاپوری در داخل این عمارت زیبا و دیدنی که یکی از جاذبه‌ های گردشگری شیراز است قرار دارد. چه چیزی لذت‌بخش تر از اینکه بعد از بازدید بنای تاریخی و زیبا، ساعاتی را در داخل بنا یا صندلی‌های حیاط آن بنشینید.

کافه این، در خانه قدیمی است که قدمتش به دوره اول پهلوی برمی‌گردد، انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک و میان‌وعده‌ها را نیز دارد. چه کاری لذت ‌بخش‌تر از نشستن پیش روی عمارتی زیبا و نوشیدن قهوه با صدای فواره‌های حوض و هوای دلچسب شیراز.

آدرس : خیابان کریم خان زند، خیابان انوری، تقاطع اهلی، باغ و عمارت شاپوری

بهترین کافی شاپ های شیراز

بهترین کافی شاپ های شیراز

   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو