مهناز صادقی بورس کیست؟ +عکس

منبع: ساتین

79

1399/7/6

13:44


مهناز صادقی پایش ، مهناز صادقی ویکی پدیا ، مهناز صادقی در شبکه یک ، مهناز صادقی در تلویزیون ، مهناز صادقی بورس تلویزیون ، مهناز صادقی اینستاگرام

مهناز صادقی یک تحلیلگر مالی و بورس و بازار و ارز و سکه هستش که به گفته خودش مدارک مدیریت بازرگانی داره و خیلی وقته که توی کار تحلیل بورس و این چیزاست.

سیگنال های مهناز صادقی تحلیلگر مشهور تحلیلگر بورس تحلیل تکنیکال بیوگرافی مهناز صادقی

خانم صادقی در یک سری از گفته هاش گفته که بورس رشد پیدا میکنه و توی نیم سال از یک میلیون میگذره و به سمت دو میلیون میره.

همونطور که مجری ای تعجب کرده بود از پیش بینی های خانم مهناز صادقی اما مهناز صادقی رفت توی یک برنامه و گفت که ممکنه خیلیا باور نکنن ولی یک زمان شاخص تقریبا ۱۵۰ هزار واحد پول بود و پیش بینی کردم که به ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار واحد میرسه کسی حرفشو باور نکرد ولی همونطور هم شد.

بعضی ها خانم مهناز صادقی تحلیل هاشو قبول دارن و بهش باور دارن ولی بعضیا هم هستن که میگن همچین چیزی نیست و واقعیت نداره.

حتی یک زمان صادقی شاخص ۸ میلیون واحدی در چند سال اینده رو ادعا کرد.

حالا یک سری ها سیگنال هایی رو میخرن در بورس که این سیگنال ها هم باعث سود یا حتی باعث ضرر و زیان شما میشه برای همین باید مراقب سیگنال هایی که میگیرین باشید حالا مهناز صادقی هم سیگنال خودشو توی کانالش گذاشته و یک سری سرمایه گذارها که طرفدار مهناز صادقین میگن که این سیگنال ها درستن ولی برای بعضیا که این سیگنال ها باعث ضررشون شده قطعا به ایشون اعتماد ندارن.

پیش بینی دلار ۲۲۴ هزار تومانی !!!

با این اوصاف صادقی با ادعای شاخص ۸ میلیون واحدی در ۲.۵ سال آینده ، موجب حیرت صاحب نظران شد و این انتقاد را به صدا و سیما وارد کرد که معیار انتخاب کارشناسان حوزه حساسی مانند بورس چیست و چرا با دعوت از چنین افرادی هم موجب حیرت کارشناسان و فعالان حرفه ایی و حتی مجری برنامه می شود و هم در اذهان عوام و افکار عمومی ، انتظارات بی جهتی را ایجاد می کند و زمینه تمسخر برخی را فراهم می کند؟

به طوریکه یک کارشناس با تکیه بر این ادعا به ظنز یا جدی اعلام کرد : کافی است عدد شاخص ۸ میلیون واحدی بر رقم فعلی و حدود ۵۷۰ هزار واحدی تقسیم و در دلار ۱۶ هزار تومانی ضرب شود . در این صورت باید شاهد دلار ۲۲۴ هزار تومانی در ۲.۵ سال آینده باشیم.

واکنش رئیس روابط عمومی سازمان بورس به ادعای رشد ۸ میلیون واحدی شاخص

یاسر فلاح در واکنش به ادعای مهناز صادقی کارشناس بورس در برنامه تلویزیونی شب گذشته پایش از شبکه اول سیما مبنی بر پیش بینی شاخص ۸ میلیون واحدی طی ۲.۵ سال آینده در اینستاگرام اعلام کرد: جیب برها به بهشت نمی روند حتی اگر پول جیب‌بری صرف ساخت مدرسه شود!

اینجا در بازار سرمایه ایران هم اغواگران و متخلفین که چشم به منابع مالی مردم دارند و از طریق سیگنال فروشی، اغواگری و تبهکاری جیب مردم را می زنند در مصاحبه با هر رسانه‌ای از جمله صدا و سیما نمی توانند عنوان کارشناسی و خبرگی را برای خود بدوزند یا بخرند!

در موضوع رسانه هم حداقل این است که به سهل انگاری و کم اطلاعی متهم می شود.

فیلم حرف های مهناز صادقی در برنامه پایش شبکه تلویزیون

نظرات


تصویری


ویدئو