ترندهای آرایشی پرطرفدار برای پاییز 2020 + عکس

ترندهای آرایشی پرطرفدار برای پاییز 2020 + عکس


منبع: زیبامون

221

1399/7/6

16:33


پرطرفدارترین ترندهای آرایشی برای پاییز 2020 رو در زیبامون ببینید و برای یک آرایش جذاب پاییزی ایده بگیرید!

ترندهای آرایشی پرطرفدار برای پاییز 2020 + عکس

تابستان 2020 با ترندهای آرایشی جذاب و خیره‌کننده‌ای که داشت به پایان رسید و حالا وقت اون رسیده که با پاییز جذاب و زیبا هم قدم بشیم و با استفاده از ترندهای آرایشی پر زرق و برق در پاییز 2020، سبک آرایش خودمون رو به جهتی کاملا جدید هدایت کنیم!

ما در این بخش از زیبامون دات کام، تعدادی از پرطرفدارترین ترندهای ارایشی پاییز 2020 رو برای شما همراهان عزیز گردآروی کردیم تا با ایده گرفتن از این مدلهای جذاب، بتونید آرایشی خاص، زیبا و منحصر به فرد برای فصل پاییز داشته باشید و از این صل رنگارنگ و زیبا، به بهترین شکل ممکن لذت ببرید. با ما همراه باشید.

 

1. ترند آرایش پاییزی 2020، سایه چشم برنزی و زرق و برق دار

فصل پاییز بهترین فرصت برای استفاده از رنگهای گرم و برنزی هست. اگر به آرایش چشم علاقه دارید اما احساس میکنید مهارت کافی برای سایه زدن ندارید، میتونید از این سایه چشم برنزی ساده و شیک که در پاییز 2020 ترند شده است، ایده بگیرید! تنها کاری باید انجام بدید این هست که تمام قسمتهای پلک رو با استفاده از یک سایه چشم برنزی پوشش بدید و برای گوشه داخلی چشم، از یک سایه درخشان و پر زرق و برق استفاده کنید! به همین راحتی شما یک آرایش چشم پاییزی و جذاب خواهید داشت.

 

سایه چشم برنزی با گوشه داخلی درخشان

 

حتما بخوانید: دکور عروسی پاییزی + ایده ها و عکس های متنوع و جذاب 2018

 

2. ترند آرایش پاییزی 2020، سایه چشم صورتی جذاب

اگر تا به حال جرات استفاده از سایه چشم صورتی برای آرایش چشم رو نداشتید، پاییز 2020 بهترین فرصت برای انجام این کار هست! سایه چشم صورتی، ظاهری فوق العاده جذاب و دخترونه برای چهره ایجاد میکنه و باعث میشه تا زیباتر از همیشه به نظر برسید! چهره زندیا (Zendaya) به خوبی زیبایی آرایش چشم با سایه صورتی رو نشون میده!

 

سایه چشم صورتی

 

3. ترند آرایش پاییزی 2020، سایه زدن به زیر چشم

شاید اینطور تصور کنید که کشیدن خط چشم به زیر چشم مربوط به سال 2010 هست اما در پاییز 2020، این مدل آرایش چشم دوباره محبوب و پرطرفدار شده است! شما برای داشتن این مدل آرایش چشم، میتونید از هر رنگ سایه چشمی که تمایل دارید استفاده کنید و به زیر خط مژه پایین بکشید و با ایجاد تعادل بین مژه‌های پایین و بالا، جذابیت چشمهاتون رو بیشتر کنید.

 

سایه زدن زیر چشم

 

حتما بخوانید: عطر خوشبو زنانه پاییزی، بهترین عطرها برای پاییز 2018

 

4. ترند آرایش پاییزی 2020، رژلب فوق العاده براق

استفاده از برنزر، درخشش و براق بودن خیلی خوبی رو برای صورت ایجاد میکنه! ترند آرایشی محبوب در پاییز 2020 هم بر روی براق بودن تاکید داره و شما میتونید در کنار استفاده از هایلایتر در آرایش صورت خود، رژلب فوق العاده براق هم استفاده کنید تا جذابیت آرایشتون چند برابر بشه!

 

رژلب براق

 

5. ترند آرایش پاییزی 2020، رژلب تیره

رژلب‌های تیره و به ویژه رژلبهایی که دارای سایه قرمز بورگاندی، زرشکی و قرمز تیره هستند، همیشه در آرایش پاییزی جایگاه ویژه‌ای دارند و در پاییز 2020 نیز یکی از ترندهای ارایشی محبوب و پرطرفدار خواهند بود که پیشنهاد میشه در فصل پاییز حتما این رنگ از رژلب رو حتما امتحان کنید.

 

رژلب تیره

 

حتما بخوانید: ایده های جدید طراحی ناخن پاییزی 2018 + عکس

 

6. ترند آرایش پاییزی 2020، ابروهای روشن

در یکی دو سال گذشته، داشتن ابروهای فوق العاده پرپشت و پر رنگ بسیار پرطرفدار و محبوب شده بود اما در پاییز 2020، ابروهای روشن جایگاه ویژه‌ای پیدا کردند و سلبریتی‌ها و مدلهای معروف از جمله بلا حدید (Bella Hadid) و ریحانا (Rihanna) با روشن کردن رنگ ابروهاشون و ایجاد قوس ظریف برای ابرو، سبک ابروهای دهه 90 میلادی رو دوباره در پاییز 2020 محبوب کردند.

 

ابروهای روشن و ظریف

 

7. ترند آرایش پاییزی 2020، لبهای خط دار!

استفاده از خط لبی که یک تا دو سایه از رنگ لب تیره تر باشه، هم یکی دیگه از ترندهای آرایشی در پاییز 2020 هست که از سبک و مدل آرایش دهه 90 میلادی الهام گرفته شده است! این خط لب رو باید دور تا دور لب بکشید و سپس به سمت داخل لب محو کنید و با یک برق لب یا لیپ گلاس همرنگ با لب، آرایش لبها رو کامل کنید.

 

ارایش لب با خط لب تیره

 

حتما بخوانید: لباس های پاییزی دخترانه بر اساس ماه تولد

 

8. ترند آرایش پاییزی 2020، رژگونه نارنجی

شاید ایده استفاده از رژگونه نارنجی کمی عجیب و ترسناک باشه! اما به ما اعتماد کنید! شما میتونید بهترین سایه رنگی از رژگونه نارنجی که با رنگ پوستتون مطابقت داره رو تهیه کنید و به مقدار خیلی کم و ملایم روی سیب گونه بزنید و مطمئن باشید که جذابیت چهره شما در پاییز 2020 بسیار بیشتر خواهد شد!

 

رزگونه نارنجی

 

9. ترند آرایش پاییزی 2020، رژلب قرمز مات

اگر طرفدار استفاده از برق لب نیستید، میتونید از رژلب مات قرمز در پاییز 2020 استفاده کنید و در عرض چند ثانیه، هم چهره جذابتری برای خودتون به وجود بیارید و هم آرایشی مطابق با ترند آرایش پاییزی 2020 داشته باشید. این رژلب قرمز روشن و مات با یک خط چشم باریک و مشکی چهره شما رو فوق العاده خاص و جذاب خواهد کرد!

 

رژلب قرمز مات

 

حتما بخوانید: رنگ های رژلب مناسب فصل پاییز 98 - 2019

 

10. ترند آرایش پاییزی 2020، خط چشم سفید

شاید خط چشم سفید، چیز جدیدی نباشه اما در پاییز امسال، جز رنگهای پرطرفدار برای آرایش چشم هست و میتونه زیبایی فوق العاده‌ای رو برای چشمها و چهره شما به وجود بیاره. در واقع خط چشم سفید به شما کمک میکنه تا چشمهای درشت‌تر و شاداب‌تری داشته باشید!

 

خط چشم سفید

 

11. ترند آرایش پاییزی 2020، خط چشم نارنجی

اگر همیشه از خط چشم مشکی برای آرایش چشم استفاده میکنید، وقت اون رسیده که کمی به این خط چشم همیشگی استراحت بدید و از یک رنگ جدید و پاییزی مثل نارنجی برای کشیدن خط چشم استفاده کنید و از این طریق، آرایشی متفاوت و جذاب، مطابق با ترند آرایش پاییزی 2020 داشته باشید! این رنگ از خط چشم، رنگ و رویی متفاوت برای چهره به وجود میاره و زیبای فوق العاده‌ای هم داره!

 

خط چشم نارنجی

 

حتما بخوانید: استایل های پاییزی شیک و جذاب برای آقایان + عکس

 

12. ترند آرایش پاییزی 2020، استفاده از هایلایتر برای تمام قسمتهای صورت!

با سرد شدن هوا در فصل پاییز ممکنه پوست شما طراوت و شادابی خودش رو از دست بده و کسل کننده‌تر از حد معمول به نظر برسه! اما نگران نباشید! شما میتونید با استفاده از هایلایتر برای تمام قسمتهای صورت، هم این مشکل رو به سادگی برطرف کنید و هم یک آرایش ساده و جذاب مطابق با ترند پاییز 2020 داشته باشید. البته بهتره هایلایتر رو به قسمتهای برجسته صورت مثل استخوان گونه،استخوان ابرو و بالای لب بزنید تا پوستتون درخشش خیلی زیبایی پیدا کنه!

 

ارایش صورت با هایلایتر

 

13. ترند آرایش پاییزی 2020، استفاده از رنگهای نئونی برای گوشه چشم

اگر تمایل دارید در تمام فصلهای سال، رنگهای شاد و نئونی رو در آرایش خود به کار ببرید، بهترین پیشنهاد این هست که گوشه داخلی چشم رو با استفاده از رنگهای نئونی، آرایش کنید و رنگ و رویی جذاب و شیک برای چشم‌ها و چهره خودتون به وجود بیارید.

 

آرایش گوشه چشم با رنگهای نئونی

 

حتما بخوانید: چگونه عکس پاییزی بگیریم؟

 

14. ترند آرایش پاییزی 2020،  آرایش چشم اسموکی - برنزی

بهترین پیشنهاد برای آرایش چشم پاییزی، استفاده از رنگهای گرم مثل مسی و برنزی در کنار رنگهای تیره و اسموکی هست! این سبک از آرایش چشم برنزی - اسموکی میتونه چهره شما رو به زیباترین شکل ممکن تغییر بده و آرایشی جذاب و شکیل رو براتون به وجود بیاره!

 

آرایش چشم اسموکی برنزی

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو