بهترین فیلم های جنایی سال 2020 کدامند؟

بهترین فیلم های جنایی سال 2020 کدامند؟


409

1399/7/6

16:49


معرفی برترین فیلم های سینمایی در ژانر جنایی با درون مایه پلیسی، اکشن و معمایی که در سال 2020 اکران شدند و امتیاز بالایی از مردم در سایت IMDb کسب کردند.

بهترین فیلم های جنایی سال 2020 کدامند؟

۲ ساعت پیش
معرفی برترین فیلم های سینمایی در ژانر جنایی با درون مایه پلیسی، اکشن و معمایی که در سال 2020 اکران شدند و امتیاز بالایی از مردم در سایت IMDb کسب کردند.

بهترین فیلم های جنایی سال 2020 کدامند؟

اختصاصی سلام سینما- فیلم‌های جنایی بخش مهمی از تاریخ معاصر سینمای جهان هستند. برای اثبات این ادعا، تنها کافی است به سیر صعودی تولید فیلم‌های جنایی و میزان موفقیت آنها در گیشه در ۵۰ سال اخیر توجه کنیم. ژانر جنایی هم‌گام با پیشرفت فناوری‌های سینمایی گسترش یافته و به مرور زمان به جذابیت آن افزوده شده است.

در طول 30 سال گذشته فیلم‌های جنایی با رشد چشمگیر محبوبیت روبرو بوده‌اند و هم‌اکنون با اضافه شدن جلوه‌های ویژه، دارای جذابیتی دوچندان شده‌اند. اینجا می‌توانید با بهترین فیلم‌های جنایی در سال 2020 براساس آراء کاربران سایت آی‌آم‌دی‌بی آشنا شوید.

ژانر جنایی چیست؟

ژانر جنایی نوعی از ژانرهای سینمایی است که در آن جست‌و‌جوهای شخصیت اصلی که معمولاً کارآگاه، مأمور پلیس، روزنامه‌نگار یا وکیل است، به افشای اسرار یک جنایت منتهی می‌شود. این فیلم‌ها به تاریخچه‌های واقعی جنایت‌ها یا اقتباس از داستان‌های جنایی تبهکاران و جنایتکاران و یا جرایم سازمان‌یافته می‌پردازند. اکثر این گونه فیلم‌ها درجه سنیِ R  (افراد زیر ۱۷ سال باید به همراه والدین یا یک بزرگتر از خود فیلم را تماشا کنند) گرفته‌اند.

بهترین فیلم‌های جنایی 2020

- آقایان(The Gentlemen)

ژانر : اکشن، کمدی، جنایی

امتیاز : 7/9 (185912 رأی)

بهترین فیلم های جنایی 2020 - آقایان (The Gentlemen)

«آقایان»(The Gentlemen) فیلمی در ژانر اکشن، کمدی و جنایی است که توسط «گای ریچی» براساس داستانی از «ایوان آتکینسون»، «مام دیویس» و خود «ریچی» نوشته، کارگردانی و تولید شده است. از بازیگران اصلی این فیلم می‌توان به ستارگانی همچون «متیو مک کانهی»، «کالین فارل»، «چارلی هانم»، «میشل داکری»، «هنری گلدینگ» و «هیو گرانت» اشاره کرد.

«آقایان»(The Gentlemen) داستان زندگی «میکی پیرسون»، یکی از بزرگترین خلافکاران بریتانیا و سردسته باند بسیار قوی و بزرگ را به تصویر می‌کشد. «میکی پیرسون» سعی می‌کند امپراتوری بزرگ ماریجوانای خود را به تعدادی از میلیاردرهای اوکلاهاما بفروشد.

همین موضوع موجب می‌شود که برنامه‌ها، پاپوش‌ها، توطئه‌ها و خیانت‌هایی علیه او انجام شود و عده‌ی بیشتری به دنبال تصاحب امپراتوری او باشند.

*همه نقدهای فیلم «آقایان»(The Gentlemen)*

 

- فقط رحمت(Just Mercy)

ژانر : بیوگرافی، جنایی، درام

امتیاز : 7/6 (38797 رأی)

بهترین فیلم های 2020 - فقط رحمت (Just Mercy)

«فقط رحمت»(Just Mercy) یک درام حقوقی زندگینامه‌ای است که توسط «دستین دنیل کرتون» نوشته و کارگردانی شده است. «مایکل بی.جردن»، «جیمی فاکس»، «بری لارسون»، «راب مورگان»، «تیم بلیک نلسون» و «ریف اسپال» از بازیگران این فیلم هستند. «فقط رحمت»(Just Mercy) برای اولین بار در جشنواره فیلم تورنتو به نمایش درآمد.

داستان فیلم در شهرستان مونروی ایالت آلاباما، در سال ۱۹۸۷ میلادی، آغاز می‌شود. صاحب یک کارگاه تولید چوب کوچک به نام والتر «جانی دی» مک‌میلیان، به اتهام قتل جوان سفیدپوستی به اشد مجازات محکوم می‌شود. در آن سوی ماجرا، برایان استیونسون، وکیلی جوان که به‌تازگی از دانشگاه هاروارد فارغ‌التحصیل شده است، وکالت او را برعهده می‌گیرد.

*همه نقدهای فیلم «فقط رحمت»(Just Mercy)*

 

- همیشه شیطان(Devil All The Time)

ژانر : جنایی، درام، هیجان‌انگیز

امتیاز : 7/1 (38932 رأی)

بهترین فیلم های جنایی 2020 - همیشه شیطان (the devil all the time)

«همیشه شیطان»(Devil All The Time) یک تریلر روانشناختی، با درون‌مایه شیطان، مذهب و سوء استفاده از قدرت است. داستان این فیلم براساس رمانی با همین نام اثر «دونالد ری پولاک» توسط «آنتونیو کمپوس» و «پائولو کمپوس» نوشته شده است. کارگردانی «همیشه شیطان»(Devil All The Time) نیز برعهده «آنتیونیو کمپوس» بوده است.

اتفاقات این فیلم در محلی به نام «ناکم استیف» در ایالت اوهایو جریان دارد. «ویلارد راسل» که از بهبودی همسر ناامید شده است، شروع به راز و نیاز و قربانی دادن می‌کند. پسر او «آروین» از یک پسر بچه مدرسه‌ای که همواره قلدرهای آن در حال زور گفتن به او هستند، در حال تبدیل شدن به مردی است که می‌داند درست در چه زمانی باید دست به کار شود.

 

- آموزش بد(Bad Education)

ژانر : بیوگرافی، کمدی، جنایی

امتیاز : 7/1 (25157 رأی)

بهترین فیلم های جنایی 2020 - آموزش بد (bad education)

«آموزش بد»(Bad Education) یک درام-کمدی جنایی است که توسط «کوری فینلی» کارگردانی شده است. فیلمنامه این اثر توسط «مایک ماکوفسکی» براساس مقاله‌ای از «رابرت کولکر» در مجله نیویورک تایمز به رشته تحریر درآمده است. از بازیگران «آموزش بد»(Bad Education) می‌توان به نام‌هایی همچون «هیو جکمن»، «آلیسون جانی»، «ری رومانو»، «الکس وولف» و «جرالدین ویزونتان» اشاره کرد.

این فیلم براساس داستان واقعی بزرگترین اختلاس تاریخ آمریکا در یک مدرسه دولتی، ساخته شده است. در سال 2002، «دکتر فرانک تاسون» مدیر مدرسه رزالین یونیون در منطقه لانگ آیلند به همراه دستیارش «پم گلاکین» دست به اختلاس از منابع مالی این مدرسه زدند. در هفتاد و دومین مراسم امی، «آموزش بد»(Bad Education) توانست جایزه بهترین فیلم تلویزیونی را از آن خود کند.

 

- پسران بد تا ابد(Bad Boys For Life)

ژانر : اکشن، کمدی، جنایی

امتیاز : 6/6 (114406 رأی)

بهترین فیلم های جنایی 2020 - پسران بد تا ابد (Bad Boys For Life)

«پسران بد تا ابد»(Bad Boys For Life) یک فیلم سینمایی آمریکایی در ژانر اکشن- کمدی به کارگردانی «عادل ال اربی» و «بلال فلاح» است. فیلم‌نامه این فیلم توسط «کریس برمنر» نوشته شده و «جری بروکهایمر» تهیه‌کننده آن است. داستان فیلم، ماجراهای دو پلیس کهنه‌کار را دنبال می‌کند که بعد از سال‌ها دوباره مجبور به همکاری با یکدیگر می‌شوند.

«پسران بد تا ابد»(Bad Boys For Life) دنباله‌ای بر دو فیلم «پسران بد»(Bad Boys) محصول سال 1995 و «پسران بد 2»(Bad Boys2) محصول سال 2003 و در مجموع سومین قسمت از دنباله سینمایی «پسران بد» محسوب می‌شود.

«ویل اسمیت» و «مارتین لورنس» ستارگان اصلی فیلم هستند. پس از واکنش‌های مثبت منتقدین و مردم، کمپانی سونی رسماً ساخت قسمت چهارم پسران بد را آغاز کرد.

*همه نقدهای فیلم «پسران بد تا ابد»(Bad Boys For Life)*

 

- مرگ بر روی نیل(Death On The Nile)

ژانر : جنایی، درام، رازآلود

تاریخ اکران : 18 دسامبر

بهترین فیلم های جنایی 2020 - مرگ بر روی نیل (death on the nile)

«مرگ بر روی نیل»(Death On The Nile) فیلمی جنایی به کارگردانی «کنت برانا» با فیلمنامه‌ای از «مایکل گرین» است. این فیلم با اقتباس از رمان مشهور «آگاتا کریستی» با همین نام که در سال 1937 منتشر شده بود، ساخته شده است. «کنت برانا»، «گل گدوت»، «آرمی هامر»، «اما مکی»، «لتیتیا رایت» و «تام بیتمن» از بازیگران «مرگ بر روی نیل»(Death On The Nile) هستند.

در «مرگ بر روی نیل»(Death On The Nile)، نقش «هرکول پوآرو» برعهده «کنت برانا» است که بسیاری این نقش‌آفرینی او را در ادامه ایفای نقش او در فیلم «قتل در قطار سریع‌السیر شرق»(Murder On The Orient Express» می‌دانند. فیلمبرداری «مرگ بر روی نیل»(Death On The Nile)، سپتامبر 2019 در انگلستان و مصر آغاز شد و در دسامبر به پایان رسید.

 

- دزد صادق(Honest Thief)

ژانر : اکشن، جنایی، درام

تاریخ اکران : 16 اکتبر

بهترین فیلم های جنایی 2020 - دزد صادق (honest thief)

«دزد صادق»(Honest Thief) فیلمی آمریکایی در ژانر اکشن-جنایی از «مارک ویلیامز» است. فیلمنامه آن نیز مشترکاً توسط «مارک ویلیامز» و «استیو آلریک» به رشته تحریر درآمده است. از بازیگران «دزد صادق»(Honest Thief) می‌توان به نام‌هایی همچون «لیام نیسون»، «کیت والش»، «آنتونی راموس»، «جای کورتنی» و «جفری داناوان» اشاره کرد.

«دزد صادق»(Honest Thief)  داستان یک سارق بانک تلاش می‌کند تا پول‌های ربوده شده را تحویل پلیس دهد زیرا در دام عشق گرفتار آمده و قصد دارد زندگی سالمی را در پیش بگیرد، اما زمانی که متوجه می‌شود پلیس فدرال از او نیز فاسدتر است تصمیم می‌گیرد اسمش را از لیست مجرمین پاک کند.

 

- انولا هولمز(Enola Holmes)

ژانر : ماجراجویی، جنایی، درام

تاریخ اکران : 23 سپتامبر

بهترین فیلم های جنایی 2020 - انولا هولمز (enola holmes)

«انولا هولمز»(Enola Holmes) یک فیلم انگلیسی-آمریکایی در ژانر ماجراجویی و جنایی به نویسندگی «جک تورن» و کارگردانی «هری بردبیر» است که براساس اولین نسخه از مجموعه کتاب‌هایی با همین نام، اثر «نانسی اسپرینگر» نگاشته شده است. «میلی بابی براون» در نقش اصلی، در کنار «هنری کویل»، «سم کلفلین» و «هلنا بونهام کارتر» از بازیگران اصلی این فیلم هستند.

داستان «انولا هولمز»(Enola Holmes) از زمانی آغاز می‌شود که مادر انولا هولمز در جشن تولد ۱۶ سالگی او به طرز اسرارآمیزی ناپدید می‌گردد. او به دنبال کمک گرفتن از دو برادر بزرگترش یعنی «شرلوک» و «مایکرافت» برای یافتن مادرش است، اما خیلی زود متوجه می‌شود که آن‌ها هیچ علاقه‌ای به حل این پرونده ندارند و قرار است او را به یک مدرسه شبانه‌روزی بفرستند.

*همه نقدهای فیلم «انولا هولمز»(Enola Holmes)*

 

منابع :

IMDB

Wikipedia

خبرهای مرتبط:

بهترین فیلم های جنایی تاریخ سینما


بهترین سریال های جنایی که نباید از دست بدهید


بهترین فیلم های اکشن سال 2020 کدامند؟


بهترین فیلم های ترسناک سال 2020 کدامند؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو