دوره های آموزشی برق و الکترونیک بسیار متنوع و گسترده می باشند و امروزه با توجه به بازار کار عالی مشاغل برق و الکترونیک بسیار پرطرفدار می باشند. با توجه به تنوع بالا این دوره ها سوالی که مطرح می شود این است که کدام دوره ها بازار کار خوبی داشته و بهترین دوره ها برای ثبت نام کدامیک هستند؟  

در این مطلب به معرفی برخی از بهترین دوره های برق با بازار کار عالی و درآمدزا می پردازیم، با ما همراه باشید.

آموزش برق ساختمان

دوره آموزش برق ساختمان

دوره برق ساختمان یکی از بهترین دوره های آموزشی برق و الکترونیک در ایران و تمام دنیا است که بازار کاری عالی و آینده دار دارد. دلیل این امر نیز نقش مهم برق در ساختمان ها می باشد. از آنجایی برق یکی از مهم ترین نیازهای ساختمان می باشد شغل برقکار ساختمان نیز جز مشاغلی است که همواره از بازار کار و درامد خوبی می باشد. 

امروزه نیز با رشد پروژه های ساختمانی و پیشرفته شدن سیستم برق در ساختمان ها بازار کار این شغل چشم انداز و آینده بهتری خواهد داشت. در صورتی که علاقه مند به برق ساختمان و این شغل هستید توصیه می کنیم فرصت را از دست ندهید و بهترین آموزشگاه برق ساختمان را شناسایی کرده و در دوره های آموزش برق ساختمان فنی حرفه ای آن ثبت نام کنید. 

دوره آموزش برق صنعتی

برق صنعتی در کارخانجات و کارگاه های صنعتی نقش مهمی داشته و بروز مشکل در آن اختلالات بسیاری را در فرایندهای تولید و مونتاژ آنها ایجاد می کند. با توجه به تخصصی بودن این شغل تعداد نیروی متخصص در این حوزه اندک بوده و این موضوع نشان از نقش مهم برقکار صنعتی و اهمیت دوره های آموزش برق صنعتی می دهد. 

در صورتی که علاقه مند به کار با برق صنعتی هستید می توانید با یک برنامه ریزی صحیح و شرکت در دوره های آموزش برق صنعتی در آموزشگاهی معتبر در مدت زمان کوتاهی مهارت های لازم برای طراحی، ساخت و مونتاژ تابلوهای برق را به دست آورده و وارد بازار کار این شغل شوید. 

آموزش برق صنعتی

دوره آموزش plc

پی ال سی به عنوان یک کنترل کننده منطق پذیر و قابل برنامه ریزی همانند برق صنعتی نقش مهمی در بخش صنعتی و مدیریت فرایندهای و خط تولید کارخانه های و کارگاه های صنعتی دارد. امروزه کارخانه ها برای مدیریت و برنامه ریزی فرایندها کاری از پی ال سی استفاده می کنند. 

برنامه ریزی و مدیریت پی ال سی امری تخصصی بوده و افراد کمی مهارت لازم برای مدیریت آن را دارند، این موضوع به خوبی اهمیت دوره های آموزش پی ال سی را نشان می دهد. 

در دوره های پی ال سی شما می توانید در مدت زمان کوتاهی صفر تا صد مفاهیم پی ال سی، برنامه ریزی، برنامه نویسی و مدیریت آن را فرا بگیرید. بنابراین در صورتی که به دنبال راهی برای متحول ساختن آینده شغلی هستید این دوره را فراموش نکنید.

آموزش تعمیرات موبایل

دوره آموزشی تعمیرات موبایل

دوره تعمیرات موبایل نیز جز دوره های بسیار درآمدزا با بازار کار عالی می باشد. همانطور که می دانید موبایل امروزه یکی از پرکاربردترین وسایل بوده و کمتر کسی را می توان دید که در طول روز ساعاتی از زمان را به کار با این وسیله اختصاص ندهد. 

با توجه به کارکردهای بسیار موبایل افراد با مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری بسیاری روبه رو شده و به دنبال تعمیرات آن هستند. افزایش تقاضا برای تعمیرات موبایل دوره های موبایل را به یکی از پولسازترین دوره های فنی تبدیل کرده است. دوره ای که در مدت زمانی کوتاه و با پرداخت هزینه ای اندک آینده شغلی شما را متحول می سازد.

بنابراین برای یادگیری مهارت های این شغل و ورود به آن توصیه می کنیم بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران و سایر شهرستان ها را شناسایی کنید و در دوره موبایل آن ثبت نام کنید.

دوره آموزش نصب و تعمیرات پکیج دیواری

دوره های پکیج دیواری نیز از دوره های بسیار عالی فنی در ایران و سایر کشور ها می باشند. در این دوره ها به صورت کاملا عملی و تخصصی صفر تا صد نصب و تعمیرات انواع برندهای پکیج دیواری آموزش داده می شود. 

در صورتی که می خواهید برای آینده برنامه ریزی کرده و شغلی درآمدزا داشته باشید می توانید در دوره آموزش نصب پکیج دیواری و آموزش تعمیر پکیج ثبت نام کنید.

با یادگیری مهارت های نصب و تعمیرات پکیج می توانید علاوه بر ایران در سایر کشورها نیز به درآمدزایی بپردازید. دلیل این امر نیز جایگزینی پکیج به جای دیگر سیستم های گرمایشی می باشد. 

بهترین آموزشگاه برای گذراندن دوره های برق الکترونیک

امروزه در کشور آموزشگاه های متعددی دوره های برق الکترونیک را برگزار می نمایند. سوالی که در این رابطه مطرح می شود این است که بهترین آموزشگاه برای گذراندن دوره های فوق کدام است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت بهترین آموزشگاه، مرکزی است که:

  • به صورت عملی و تخصصی صفر تا صد مفاهیم را به کارآموزان اموزش دهد.

  • از اساتید متخصص و با تجربه برای آموزش مفاهیم استفاده کند.

  • در کارگاه های مجهز به آموزش مفاهیم بپردازد.

  • مدرک معتبر فنی حرفه ای در اختیار کارآموزان قرار دهد.

  • پشتیبانی های لازم را به کارآموزان ارائه دهد.

  • به آنها مشاوره های لازم برای ورود به کسب و کار و بازاریابی ارائه دهد.

  • این امکان را فراهم سازد تا کارآموزان بتوانند در پروژه های عملی تمرین کنند.

آموزشگاه فنون برق یکی از بهترین آموزشگاه برق الکترونیک در کشور است که با رعایت موارد ذکر شده دوره های خود را برگزار کرده و کارآموزان بسیاری را روانه بازار کار می نماید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های این آموزشگاه می توانید به وب سایت فنون برق  مراجعه نمایید یا با شماره ۰۲۱۶۶۵۷۶۴۷۶ تماس حاصل نمایید.