کودکی شقایق دهقان و خواهرش تا مرجان شیرمحمدی با عمو رحمت

کودکی شقایق دهقان و خواهرش تا مرجان شیرمحمدی با عمو رحمت


منبع: نیک صالحی

331

1399/7/7

01:31


از شقایق دهقان و خواهرش در گذر زمان تا خانواده منوچهر هادی در کار تبلیغات و حس و حال آرمان سریال هم گناه در قسمت پایانی را در اینستاگرام هنرمندان می بینید.

کودکی شقایق دهقان و خواهرش تا مرجان شیرمحمدی با عمو رحمت

بازیگر محبوب طنز کشورمان که همسر سابق مهراب قاسم خانی نویسنهد مشهور می باشد با انتشار عکسی در کنار خواهر بزرگترش تولد وی را تبریک گفته است.  در ادامه عکس های از شقایق دهقان و خواهرش را در نیک صالحی مشاهده کنید.

شقایق دهقان و خواهرش

شقایق دهقان در چهارمین روز از اسفند ماه سال ۱۳۵۷ در لان گسین آلمان متولد شد و سه ماه بعد هم زمان با اتمام تحصیلات پدرش به همراه خانواده به ایران بازگشت.

شقایق دهقان : من شش ساله بودم، تو دوازده ساله. در صفى طولانى جلوى مغازه ایستاده بودیم. تو دو شیشه‌ى خالى شیر دستت بود، من برگه‌ى کوپن. یادم هست در صف، پچ‌پچِ بمبارانِ دیشب بود. دو زنى که از صورتشان تنها بینى‌های‌ِشان را یادم مى‌آید، به پهلوى هم زدند و به من که با پیراهنِ سفیدِ یقه‌گردِ آستین‌حلقه‌ای، از سرِ بى حوصلگىِ کودکانه، روىِ جدولِ کنارِ کوچه بالا و پایین می‌رفتم پوزخند زدند.

یادم هست یکی‌ِشان به لباسم اشاره کرد و گفت: “دخترخانوم، این چه سر و وضعیه!” … و من که معنىِ سر و وضع را نمی‌دانستم، پرسش‌گر به تو نگاه کردم که به شکلِ ناشیانه‌اى روسریِ سیاهت را زیرِ چانه‌ات گره زده بودى و تلاش می‌کردى، انبوهِ موهاىِ فِرت را زیرش جا بدهى.
یادم هست دست مرا گرفتى و گفتى: “بهشان نگاه نکن. به من نگاه کن…”

چهل و یک هستم. هرازگاهى اما دستم را می‌گیرى و مى گویى: “به آن طرف نگاه نکن. به بقیه مربوط نیست. ” … و من در تمامِ این لحظه ها دلم می‌خواهد، فقط به تو نگاه کنم.

کودکی شقایق دهقان و خواهرش

شقایق دهقان و خواهرش

در ادامه جدیدترین پست های اینستاگرام سایر بازیگران را ببینید

در سری عکس های جدید اینستاگرام بازیگران تصاویری از شقایق دهقان , مرجان شیرمحمدی , پانته آ بهرام , محسن کیایی , ترلان پروانه , سیروان خسروی , احسان کرمی , فاطمه گودرزی , علی اوجی , لیندا کیانی , علی کریمی , هوتن شکیبا , کوروش سلیمانی , نفیسه روشن , ویشکا آسایش , مهدی کوشکی , حدیثه تهرانی , الناز حبیبی , آناهیتا همتی , منوچهر هادی  و در ادامه با ما همراه شوید تا تصاویر زیبای اینستاگرام بازیگران را ببینید.

مرجان شیرمحمدی :با عمو رحمت عزیز که هفت ماه با مهربانی و عشق به ما چای تعارف کرد. یکی از بهترین‌های پشت صحنه‌ی سریال زمین گرم که هر وقت نگاهش می‌کردم دلم گرم می‌شد و یادم می‌افتاد هنوز هم آدم‌های بامعرفت و دوستداشتنی در این دنیا هستن.

آدم‌هایی که بزرگن ولی بی‌ادعا و رئوف، و صبورن و شاید توی دلشون به حقارت‌های این دنیا می‌خندن و با حکمت خودشون یک جوری با این دنیا کنار میان. دمت گرم عمو رحمت عزیز و یاور. حضورت برام غنیمت بود. سرت سلامت و سایه‌ت مستدام🌺🌿

مرجان شیرمحمدی

پانته آ بهرام : گندم جانم هامون عزیزم ! بزرگترین حسرتم برای شما این است که با او نَزیستید، آنگونه که من فرصتش را داشتم! من در او روییدم و با او بالیدم ! دستهایش را در روزهای بلوغ و سختیهای بزرگ شدن فِشُردم. شانه هایش را در عاشقی ها و ناکامیهایم داشتم و حمایتش را هرگاه که حس میکردم جهان به من پشت کرده است.

هرچند صدایش را، عطرِ جامه هایش را، لبخندِ ثابت مانده در عکسهایش را دارم، اما …. دلتنگی …..مادر بزرگتان فرشته ی عشق بود.
او معنای مادری را تکمیل کرد و رفت ! و حتی اجازه نداد فرصتِ پرستاریش را پیدا کنیم! نستوه و استوار در جانِ جهان جاودانه شد

پانته آ بهرام

محسن کیایی : این حال منِ بی تو ..یادی کنیم از همگناه (آرمان)

محسن کیایی

ترلان پروانه : Can’t nobody feel your pain

ترلان پروانه

سیروان خسروی : عصر جمعه تون بخیر ❤️

سیروان خسروی

احسان کرمی : میترسم از آن که بانگ آید روزی

کای بیخبران راه نه آنست و نه این

احسان کرمی

فاطمه گودرزی : سریال ایل دا کار سختی بود که طی چندماه بالاخره باتمام رسید امیدوارم رضایت اکثریت جامعه رو جلب کنه🙏

فاطمه گودرزی

علی اوجی : خویش اندازِ آفتاب پیدا …آدینه خوش

علی اوجی

لیندا کیانی :اینجا خانه ی من است کارگردان خیرالله تقیانی

لیندا کیانی

علی کریمی : 🙏🎱🌹

علی کریمی

هوتن شکیبا :  «موطن آدمی»

هوتن شکیبا

کوروش سلیمانی :🎬📺 … شیرزاد صالح وند برای فهم شخصیت، درکِ روابط و رفتارهای مردمان شریفِ مرزنشینِ این سریال و ارایه ی نقش شیرزاد، اصالتِ عشایری و روستایی ام در بسیاری سکانس ها کمکم کرد؛ مفتخرم به این اصل و ریشه …امید که روستاییان و عشایر غیور ایران عزیزمان و به ویژه مردم نازنین لرستان از دیدن سریال لذت ببرند

کوروش سلیمانی

نفیسه روشن :پاییز🍂🍁.فصل عاشقی🍁.

شاهکاری ست

سمفونی ِ پاییز …

شر شر ِ باران ..

خش خش ِ برگها ..

و صدای

فریاد ِ سکوت ..#مریم_رضایی_حامی

نفیسه روشن

ویشکا آسایش :آخه یک نفر چقدر میتونه جذاب و تو دل برو باشه🥴😀

ویشکا آسایش

مهدی کوشکی : عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت

که گناه دگران بر تو ‌نخواهند نوشت

من اگر نیکم اگر بد تو برو خود را باش

هر کسی آن دِرود عاقبت کار که کِشت

ناامیدم مکن ای سابقه ی لطف اَزل

تو پس پرده چه دانی که که خوب است و که زِشت

مهدی کوشکی

حدیثه تهرانی : یادمان باشد کاری نکنیم که به قانون زمین بربخورد …..
پ.ن: الان تو این شرایط به چه موزیکایی بیشتر گوش میدین ؟ رو چه مودی هستین ؟ کلی آهنگ جدید و خاص به هم پیشنهاد کنید لطفا .
من خودم ، رو پیشنهاد می دم .

حدیثه تهرانی

الناز حبیبی : 🍂

الناز حبیبی

آناهیتا همتی : کلاس_اول #مهر_ماه #سال_پنجاه_و_هشت #خرم_آباد #لرستان

آناهیتا همتی

منوچهر هادی :مجموعه رستوران‌های ارکیده

منوچهر هادی

گردآوری گروه تصویری نیک صالحی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو