طرز تهیه مونته کریستو یک ساندویچ پرطرفدار آمریکایی در آشپزخانه های ایرانی

طرز تهیه مونته کریستو یک ساندویچ پرطرفدار آمریکایی در آشپزخانه های ایرانی


منبع: آرگا

123

1399/7/7

08:39


در این مطلب طرز تهیه مونته کریستو لذیذ و خوشمزه را پیش رو داشتید که امیدواریم با توجه به مراحل ذکر شده بتوانید این نوع ساندویچ را در منزل به راحتی تهیه نمایید.

طرز تهیه مونته کریستو یک ساندویچ پرطرفدار آمریکایی در آشپزخانه های ایرانی

مونته کریستو از انواع ساندویچ های آمریکایی پرطرفدار و خوش طعم می باشد و در طرز تهیه مونته کریستو از ورقه های پنیر و نان تست و ژامبون استفاده می شود همچنین این اسنک خوشمزه را می توانید بعد از پخت برش هایی کوچک بزنید و به صورت یک سینی اردور آن را سرو نمایید. مونته کریستو به صورت داغ یا سرد سرود می شود همچنین این نوع ساندویچ اگر به صورت سرد برش زده شود برش ها مرتب تر در می آیند. 

ساندویچ آووکادو و ساندویچ رست بیف و ساندویچ کروک و ساندویچ مونته کریستو از انواع ساندویچ های لذیذ و خوش طعم می باشند و بهتر است افراد علاقه من به فست بود این ساندویچ ها را در برنامه غذایی خود قرار دهند.

طرز تهیه مونته کریستو

مواد لازم

  • نان تست : شش عدد
  • پنیر گودا : هشت ورق
  • ژامبون : هشت ورق
  • تخم مرغ : دو عدد
  • سس خردل : به میزان لازم
  • پودر سوخاری : به میزان لازم
  • فلفل سیاه : به میزان لازم
  • نمک : به میزان لازم

طرز تهیه مونته کریستو در منزل

برای تهیه این نوع ساندویچ ابتدا لبه های قهوه ای رنگ نان تست را ببرید سپس ژامبون ها را به اندازه نان تست برش بزنید.

روی نان تست مقداری سس خردل ریخته سپس ورق پنیر را روی سس قرار بدهید. روی ورق های پنیر دو ورق ژامبون قرار بدهید سپس یک ورقه دیگر از پنیر را روی ژامبون ها قرار بدهید و یک لایه نان تست دیگر بردارید و روی نان تست سس خردل بزنید و نان را از قسمتی که به سس آغشته کرده اید روی پنیر قرار دهید. تهیه ساندویچ را به کمک روشی که ذکر شد تا یک لایه دیگر ادامه بدهید.

روش تهیه مونته کریستو

در این مرحله از دستور تهیه مونته کریستو ، تخم مرغ را درون ظرفی مناسب بریزید سپس تخم مرغ را هم بزنید تا از لختگی در آید و فلفل سیاه و نمک را به تخم مرغ اضافه کنید سپس همه قسمت های ساندویچ را به تخم مرغ آغشته نمایید.

دستور تهیه مونته کریستو

ساندویچ را داخل پودر سوخاری نارنجی بزنید و درون تابه ای مناسب مقداری روغن بریزید و ساندویچ های آماده شده را درون روغن سرخ نمایید تا طلایی شوند. ساندویچ سرخ شده را از درون روغن بیرون آورید و در مکانی مناسب قرار دهید تا به صورت کامل سرد شود سپس ساندویچ را برش بزنید و برای سرو درون ظرفی مناسب قرار دهید.

روش تهیه مونته کریستو در خانه


در این مطلب با نحوه تهیه مونته کریستو در خدمت شما کدبانوهای عزیز و گرامی بودیم که امیدواریم از تهیه این نوع ساندویچ در منزل نهایت لذت را ببرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو