آموزش گل پارچه ای و انواع گلسازی با پارچه

آموزش گل پارچه ای و انواع گلسازی با پارچه


منبع: آرگا

457

1399/7/7

08:52


ساخت گل پارچه ای زیبا و جالب به همراه ایده هایی برای ساخت گل رز با پارچه با روشی ساده و متنوع را در این مطلب مشاهده نموده و با استفاده از آموزش ارائه شده گل های پارچه ای زیبا و جالبی را تهیه نموده و مورد استفاده قرار دهید.

آموزش گل پارچه ای و انواع گلسازی با پارچه

ساخت گل پارچه ای یکی از انواع گل های مصنوعی زیبا و جذاب است که به راحتی نیز تهیه می گردد و کاربردهای فراوانی برای انجام تزیینات مختلف دارد این نوع گل ها به دلیل در دسترس بودن مواد و وسایل مورد نیاز طرفداران زیادی دارند و به شکل های مختلف تهیه می گردند. در این مطلب قصد داریم آموزش ساخت گل رز با پارچه را به صورت مرحله به مرحله ارائه دهیم که می تواند آموزشی جالب و ساده برای ساخت اینگونه گل ها توسط شما باشد. در ادامه با مشاهده مراحل ساخت گل با پارچه ما را همراهی نمایید.

آموزش ساخت گل پارچه ای زیبا و آسان :

ساخت گل با پارچه می تواند کاربردهای زیادی برای تزیین لباس، تزیین روتختی و پرده، تزیینات عروس و… داشته باشد که با توجه به نوع کاربرد می توان گل مورد نظر را تهیه نمود. گل رز ساخته شده با پارچه نیز یکی از پرکاربردترین گل هایی است که می توان تهیه نمود که در این مطلب به ساخت گل رز با پارچه می پردازیم برای ساخت این نوع گل نیاز به مقداری پارچه حریر با روبان، نخ و سوزن داریم. رنگ پارچه حریر را مطابق با نیازتان انتخاب نموده و آن را به صورت نوارهای باریک ببرید. برای شروع نواری را انتخاب نموده و سر آن را مطابق تصویر زیر برگردانید.

گل رز با پارچه

سپس گوشه سمت راست پارچه را بپیچانید آن را با استفاده از نخ و سوزن و کوک زدن ثابت نمایید. توجه داشته باشید که کار شما باید حالت مخروطی شکل یابد.

ساخت گل با پارچه حریر

گل رز با پارچه حریر

حال دوباره پارچه حریر را به سمت بیرون تا کنید و آن را دور مرکز گل بپیچید و با  نخ و سوزن به تثبیت آن بپردازید. توجه داشته باشید که بهتر است برای تمیزی بیشتر کار از نخ نامرئی استفاده نمایید.

ساخت گل پارچه ای

حال مراحل بالا را تکرار نموده تا گل شما به سایز دلخواه برسد و ساخت گل رز به اتمام برسد.

گل های پارچه ای ساده

تصویر زیر نمونه تکمیل شده این گل رز زیبا از جنس پارچه را نشان می دهد که می توانید آن را در رنگ های دلخواه تهیه نمایید.

ساخت گل با پارچه

علاوه بر حریر شیشه ای این گل زیبا و جذاب را می توان با انواع دیگر پارچه و نیز روبان های مختلف نیز تهیه نمود. همانطور که می دانید درست کردن گل با روبان به این دلیل که نیاز به برش پارچه نیست و صدمه ایی به پارچه وارد نمی گردد می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. در ادامه نمونه هایی از انواع گل رز ساخته شده با پارچه و روبان را مشاهده می فرمایید.

گل رز با پارپه ساتن

گل پارچه ای زیبا و ساده

گل پارچه ای

گل رز پارچه ایی

مدلهای گلسازی پارچه ای با ایده های زیبا و جذاب

ایده های جذاب و متنوع زیادی برای ساخت گلهای زیبا با استفاده از پارچه وجود دارد که با بکارگیری کمی خلاقیت و داشتن ذوق و سلیقه می توان گلهای پارچه ای متنوع بسازید، همچنین در صورتی که ایده ای برای ساخت گلها ندارید می توانید با الگوگیری از نمونه های مختلف ساخت گلها که در این مطلب تصاویری از آن را در اختیارتان قرار داده ایم به راحتی گلهای مصنوعی شیک و زیبایی بسازید و از آنها در تزیینات روی لباس، روی گُلسر و یا به شکل گلدان های تزئینی زیبا استفاده کنید و لذت ببرید.

انواع گلسازی پارچه ای زیبا

گل رز یکی از زیباترین و پرطرفدارترین گلهای طبیعی است که ساختن این گل و انواع دیگر گلهای زیبا به شکل مصنوعی همچون گلسازی با پلاستیک، آموزش گلسازی با چرم، ساخت گل با مقوا، ساخت گل با استفاده از پارچه و … جذابیت زیادی دارد، حال می توان انواع گلهای زیبا و دیدنی را با استفاده از پارچه و بسیاری از ابزار ساده دیگر در منزل بسازید و ایجاد سرگرمی نمایید، ایده های متنوعی برای درست کردن گلهای زیبا با پارچه وجود دارد، بنابراین در این مطلب مدلهای شکیل و زیبایی از گلسازی با پارچه قرار داده ایم که می توانید با کمی دقت در تصاویر برای ساختان گلهای دیدنی و جذاب در منزل الگو بگیرید.

ساخت گل پارچه ای شیک

ساخت گل پارچه ای جذاب

انواع گلهای پارچه ای

ساخت گل پارچه ای زیبا

ساخت گل پارچه ای

تصاویری از گلهای پارچه ای

گلسازی پارچه ای آسان

مدلی از گلسازی پارچه ای

گلی پارچه ای برای کودکان

گلسازی پارچه ای جالب

مدل گلسازی پارچه ای

گل پارچه ای زیبا

گلسازی پارچه ای جذاب

گلسازی پارچه ای ساده

گلسازی پارچه ای زیبا

گلسازی پارچه ای

گل پارچه ای جذاب

امیدواریم از آموزش ساخت گل با پارچه لذت برده باشید و این گل زیبا را با پارچه های مختلف تهیه نمایید. در صورت تمایل به آشنایی با دیگر گل ها و نحوه ساخت آنها می توانید به بخش گلسازی مراجعه نموده و از دیگر آموزش های زیبا و جذاب برای ساخت گل های مختلف نهایت استفاده را ببرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو