دو بازیگر اصلی "بچه مهندس۴" معرفی شدند

منبع: ایران آرت

135

1399/7/7

11:08


"بچه مهندس" یک درام اجتماعی است و داستان زندگی پسری را کمی بعد از تولد در نیمه دوم دهه ۶۰ تا امروز به نمایش می‌گذارد.

ایران آرت: تهیه کننده سریال "بچه مهندس۴" خبر داد که بعد از روزبه حصاری حضور مهشید جوادی بازیگر هم دانشگاهی جوادی جوادی نیز در این سریال قطعی شده است.

سعید سعدی درباره فصل چهارم این سریال که به تازگی وارد پیش تولید شده است به جام جم آنلاین بیان کرد: این سریال در مرحله نگارش قرار دارد و با بازیگران مذاکره می شود.

وی ادامه داد: تاکنون روزبه حصاری به عنوان بازیگر این فصل انتخاب شده است همچنین به تازگی مهشید جوادی هم بازیگر قطعی این فصل شده است.

سعدی خبر داد که برخی از بازیگران فصل سوم این سریال که در ماه رمضان سال جاری روی آنتن رفت در این فصل هم بازی می کنند و همچنین بازیگران جدیدی هم به سریال اضافه می شوند.

تاکنون حدود ۱۰ قسمت از فصل چهارم مجموعه "بچه مهندس" به مرحله نگارش درآمده است.

"بچه مهندس" یک درام اجتماعی است و داستان زندگی پسری را کمی بعد از تولد در نیمه دوم دهه ۶۰ تا امروز به نمایش می‌گذارد. داستان این سریال در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی، شخصیت اصلی به نام جواد جوادی مطرح می‌شود که پیش از این فصل‌های اول و دوم و سوم آن پخش شده است.

روزبه حصاری بازیگر نقش جواد جوادی است که در فصل سوم به این سریال اضافه شد همچنین مهشید جوادی بازیگر فصل سوم سریال است که هم دانشگاهی جوادی بود که جواد جوادی در قسمت آخر سریال از او خواستگاری کرد.

فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، فرناز رهنما و.... از دیگر بازیگران فصل سوم بودند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو