"آواتار ۲" ساخته شد/ خبرهای تازه از زبان جیمز کامرون

منبع: ایران آرت

113

1399/7/7

11:40


فیلمبرداری "آواتار ۲" به پایان رسید و این فیلم برای اکران در دسامبر سال ۲۰۲۲ آماده خواهد شد.

ایران آرت: جیمز کامرون می‌گوید فیلمبرداری صحنه‌های لایو-اکشن "آواتار ۲" به صورت کامل به پایان رسیده و فیلمبرداری قسمت سوم نیز رو به اتمام است. کارگردان برنده‌ی اسکار در مصاحبه با همکار قدیمی‌اش "آرنولد شوارزنگر" برای معرفی "اجلاس جهانی اتریش" پایان فیلمبرداری "آواتار ۲" را تأیید کرد. 

کارگردان "ترمیناتور ۲: روز داوری" و نویسنده و کارگردان "دروغ‌های راست" و ستاره‌ی این فیلم‌ها نتوانستند در مقابل بحث پیرامون "آواتار ۲" مقاومت کنند. کامرون می‌گوید فیلمبرداری این فیلم حدود چهار ماه و نیم به علت پاندمی به تأخیر افتاده است. 

به گزارش 30نما این تأخیر موجب شد اکران "آواتار ۲" به دسامبر سال ۲۰۲۲ موکول شود. با این حال، کامرون تأکید می‌کند که این تغییر به معنای این نیست که یک سال بیشتر باید بر روی فیلم کار کند، چرا که در حال حاضر فیلمبرداری این پروژه را به پایان رسانده و به زودی کارش را بر روی اتمام "آواتار ۳" آغاز می‌کند.

کامرون که هنوز در نیوزلند به سر می‌برد به شوارزنگر می‌گوید: "ما در حال فیلمبرداری صحنه‌های باقی‌مانده لایو-اکشن هستیم. حدود ۱۰ درصد باقی‌ست. "آواتار ۲" به صورت کامل فیلمبرداری شده و نود درصد "آواتار ۳" باقی مانده. بنابراین خوشحالیم که نیوزلند را ۹ سال قبل به عنوان محل فیلمبرداری انتخاب کردیم."

کامرون پس از پایان "آواتار ۳" بلافاصله به سراغ قسمت چهارم و پنجم می‌رود، و سپس مراحل پس از تولید و جلوه‌های ویژه‌ی این پروژه‌ها را کامل می‌کند. بنابراین به نظر می‌رسد که دنباله‌ها با تأخیر دیگری روبرو نخواهند شد. "آواتار ۲" ۱۷ دسامبر ۲۰۲۲، "آواتار ۳" ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴، "آواتار ۴" ۱۸ دسامبر ۲۰۲۶ و سرانجام "آواتار ۵" ۲۲ دسامبر ۲۰۲۸ اکران خواهند شد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو