معتبرترین قرص های لاغری در ایران

منبع: ساتین

43

1399/7/7

12:40


قطعا هیچ فردی دوست ندارد که اندام نا زیبا و چاقی داشته باشد برخی از افراد هم ممکن استبه ظاهر لاغر باشند اما شکم چاق و بزرگی داشته باشند ما در این مطلب قصد داریم برای شما عزیزان دلایل چاقی شکم در افراد لاغر و این که چرا شکم در برخی از موارد کوچک نمی شود را مورد بررسی قرار دهیم.

 

مسأله قرص های لاغری که اکنون تبلیغات زیادی برای ترویج آن صورت می گیرد، سئوال بسیاری از افراد مبتلا به اضافه وزن و چاقی است.

 

علل چاقی شکم بر اساس تحقیقات به عمل آمده در دانشگاه تگزاس با بزرگ شدن شکم و افزایش نسبت دور کمر به دور باسن بروز نشانه‌های بیماری قلبی- عروقی شدت می یابد. این امر تایید کننده مطالعات پیشین است که نشان دادند چاقی شکمی و نه چاقی عمومی بدن، یکی ازعوامل خطرساز در بروز بیماری های قلبی است.بررسی ۲۷۴۴ نفر نشان داد که اندازه دور کمر۸۱ سانتی متر برای زنان و ۹۴ سانتی متر برای مردان صرفنظر از قد بیانگر افزایش جدی خطر بروز بیماری های گوناگون به ویژه بیماری های قلبی- عروقی است.

 

مصرف دارو باید همراه با رژیم لاغری و انجام فعالیت ورزشی باشد تا اثر آن ماندگار شود. در بسیاری از افراد، عوارض جانبی مصرف دارو بروز می کند و گاهی آنقدر شدید است که می توان گفت، دارو به جای اینکه بیماری چاقی را درمان کند، بیماری دیگری را هم به وجود آورده است.

 

اگر شما هم در رویای کاهش وزن و تناسب اندام به سر می برید، حتما تا به حال چیزهایی در مورد قرص لاغری شنیده اید. آیا واقعا قرص های لاغری تاثیر مثبتی در کاهش وزن دارند؟ برای پاسخ باید ابتدا قرص های لاغری را بشناسیم و با آنها آشنا شویم.

 

چه قرص هایی برای لاغری مناسب است؟

در حال حاضر تنها تعداد معدودی از قرص های موجود در بازار توسط تاییدیه های جهانی بهداشت GMP و FDA را کسب کرده اند و مصرف آنها تنها برای مدت کوتاهی، چند هفته و حداکثر چند ماه و فقط تحت نظر پزشک مجاز است.

 

این داروها، اگر پایه گیاهی داشته باشند، اثرات جانبی کمتری دارند. اکثر داروهای مورد استفاده، قرص های ضد اشتها هستند که از این جمله ؛ T5 Xtreme – Slim Plus – GC Slimming – Gloria – Alpha Slim را می توان نام برد.

 

بیشتر این داروها قرص ها و یا کپسول هایی هستند که موجب کاهش اشتها شده و باید توسط پزشک به مقدار لازم تجویز شوند.

تعداد محدودی از قرص های لاغری واقعا گیاهی هستند و تاییدیه های لازم را کسب کرده اند که در میان این محصولات بالاترین بازده مربوط قرص لاغری تی فایو اکستریم T5 Xtreme است که ساخت کمپانی Natural Answers کشور انگلستان می باشد.

به جرات می توان گفت که با اختلاف بسیار زیاد قرص لاغری تی فایو اکستریم بهترین قرص لاغری خارجی در حال حاضر در بازار ایران است.

قرص لاغری تی فایو اکستریم معجزه تکنولوژی در سال ۲۰۱۹ می باشد که همچنان با گذشت یک سال از تولیدش همچنان بهترین و قوی ترین قرص لاغری محسوب می شود.

 

قرص T5 حاوی ۱۷ ترکیب منحصر به فرد و قدرتمند می باشد که ۱۰ ترکیب از این ۱۷ ترکیب هر یک به صورت تکی و جداگانه در قرص های لاغری دیگر به عنوان یک ترکیب کامل و مستقل استفاده می شوند یعنی می توان گفت : ۱۰ قرص لاغری در یک قرص !!!

 

به جرات می توان گفت که در ۷ – ۸ سال گذشته هیچ قرص لاغری ای با این کیفیت و جوابدهی وارد ایران نشده است. قرص T5 بهترین قرص لاغری ای است که شما می توانید چه در داخل ایران چه در خارج از ایران پیدا کنید.

 

قرص لاغری تی فایو حاوی ترکیبات خاصی است که باعث کاهش اشتهای فوق العاده و چربی سوزی منحصر بفرد این محصول شده است به نحوی که شما با خوردن اولین کپسول تاثیر معجزه آسای آن را به وضوح خواهید دید.

تنها وارد کننده و نمایندگی انحصاری قرص لاغری تی فایو در ایران شرکت فرازطب می باشد.

 

قرص لاغری اسلیم پلاس Slim Plus جدیدترین قرص لاغری ساخت کشور آلمان می باشد و نام این قرص در سال ۲۰۲۰ در لیست بهترین قرص های لاغری اروپا قرار گرفته است.

قرص لاغری اسلیم پلاس بهترین قرص کاهش دهنده فوق العاده عالی اشتها تا حد صفر می باشد و همچنین این قرص یک چربی سوز بسیار قوی ای نیز می باشد که قادر است حتی چربی های قدیمی و چربی های سلولوزی را هم شکسته و بسوزاند.

در حال حاضر قرص لاغری اسلیم پلاس جدیدترین قرص لاغری در دنیا می باشد که دارای تاییدیه های TUV ,GMP ,FDA ,VCAPS ,HACCP ,GMP ,GHP می باشد و به همین دلیل از نظر کیفیتی می توان گفت که قرص لاغری اسلیم پلاس جزو بهترین قرص های موجود در ایران است.

 

قرص لاغری اسلیم پلاس Slim Plus به دلیل کیفیت بالا – کارایی فوق العاده – جوابدهی عالی و عوارض نداشتن در حال حاظر بهترین جایگزین برای قرص های لاغری قدیمی می باشد که اکثرا بدن مصرف کننده ها به ترکیبات آن ها عادت کرده است.

 

قرص اسلیم پلاس بهترین قرص لاغری می باشد که با آخرین تکنولوژی روز دنیا و با فناوری آهسته رهش تولید شده و دارای فرمولاسیون پیشرفته گیاهی با دوز دقیق و استاندارد شده ی گیاهی می باشد.

 

در رده سوم قرص لاغری الفا اسلیم Alpha Slim می باشد که این قرص لاغری ساخت کشور آمریکا است و دارای ترکیبات قدرتمندی هم برای کاهش اشتها و هم چربی سوزی می باشد.

 

قرص آلفا اسلیم کاهش دهنده عالی اشتها (Appetite Suppressant) و چربی سوز ترموجنیک (Thermogenic Fat Burner) می باشد و به جرات می توان گفت که جزء قوی ترین قرص های لاغری در بازار ایران می باشد.

قرص لاغری آلفا اسلیم مخصوص عزیزانی است که استاپ وزنی کرده اند و کاهش وزن برایشان خیلی سخت و فرسایشی شده است.

افرادی که استاپ وزنی کرده اند سطح سوخت و ساز بدنشان در پایین ترین حد ممکن مانده است. قرص آلفا به دلیل اینکه چربی سوز ترموجنیک می باشد می تواند دوباره سطح سوخت و ساز بدن این افراد را بالا ببرد و باعث لاغری شود.

این کپسول های لاغری هم برای افرادی که دارای چاقی نوع بد می باشند و نیز همچنین افرادی که با وجود استفاده از شیوه های رایج کاهش وزن و لاغری به نتیجه نرسیده اند توصیه می شود.

 

قرص لاغری جی سی محصولی فوق العاده از کمپانی MSH کشور آلمان می باشد. قرص لاغری جی سی قرصی است متفاوت و فوق العاده برای لاغری طبیعی و بدون عوارض جانبی. جی سی بهترین قرص لاغری سال ۲۰۱۸ می باشد و با پیشرفته ترین دانش و علم روز تهیه و تولید شده است.

 

قرص لاغری جی سی GC محصول کمپانی MSH کشور آلمان است که یکی از بزرگ ترین کمپانی های پیشرو در زمینه محصولات لاغری و تناسب اندام می باشد.

قرص جی سی اسلیمینگ دارای ترکیبات طبیعی و گیاهی می باشد که بدون آسیب زدن به بدن باعث کاهش وزن سریع می شود به شکلی اکثر مصرف کنندگان آن در همان چند روزه اول شگفت زده می شوند.

 

قرص لاغری GC اشتها ی شما را تا حد صفر کاهش داده و شما میلی به خوردن غذا نخواهید داشت به همین دلیل احتیاجی به گرفتن رژیم ندارید.

 

همچنین قرص جی سی چربی سوز است اما این کپسول لاغری چربی را دفع نمی کند بلکه چربی را می سوزاند. درواقع این قرص لاغری فعالیت متابولیک بدن را بالا برده و بدن را مجبور می کند تا از چربی های انباشته شده در شکم و پهلو و ران و بازو بیشتر استفاده کند.

 

با بالا رفتن فعالیت متابولیک سوخت و ساز بدن افزایش پیدا می کند و بدن به صورت طبیعی چربی سوزی می کند.

 

نوع دیگر از داروهای تجویز شده، قرص های ممانعت کننده از جذب چربی ها هستند مثل قرص چربی سوز گلوریا Gloria که با چربی موجود در غذا ترکیب شده و جذب آن را تا۳۰ درصد کاهش می دهد.

 

قرص لاغری گلوریا Gloria ساخت کشور اسپانیا می باشد و یکی از محصولات معروف لاغری بشمار می آید که طرفدار های زیادی دارد.

گلوریا یک قرص کاهش دهنده فوق العاده اشتها و چربی سوز قوی می باشد.

قرص های لاغری گلوریا هم باعث کاهش وزن می شوند و هم سایز شما را کم می کنند و علاوه بر این به زیبایی صورتتان نیز لطمه نمی زنند.

قرص لاغری گلوریا GLORIA کاملا گیاهی و بدون عوارض بوده و تاثیر بسیار زیادی روی چربی های شکم و پهلو و ران دارد.

 

قرص لاغری گلوریا فعالیت متابولیک مولکول های چربی را افزایش داده و باعث می شود تا مولکول های چربی سریع تر به انرژی تبدیل شوند.

 

در واقع حالتی را به وجود می آورد مثل اینکه شما در حال انجام یک فعالیت ورزشی می باشید.

این قرص لاغری فوق العاده تبدیل قند به چربی را مسدود کرده و از جذب چربی اضافه جدید جلوگیری می کند.

عوامل ایجاد اضافه وزن

۱. ژنتیک ۲. محصولات فرآوری‌شده و نیز فست فودها ۳. اعتیاد به غذا ۴. تبلیغات پرفریب ۵. انسولین ۶. مصرف دارو ۷. هورمون لپتین ۸. دسترسی آسان به غذا ۹. قند ۱۰. ناآگاهی میزان

چاقی موضعی شاید از برخی جهات از چاقی عمومی سخت تر باشد چون اگر رژیم بگیرید همه جای بدنتان لاغر می شود و اگر ورزش کنید، نمی توانید به سرعت به جواب برسید. اینجاست که خیلی ها به فکر رژیم هایی برای لاغری موضعی می افتند تا بدون آنکه صورتشان لاغر شود، بتوانند برخی اعضای بدنشان را لاغر کنند. اما باید گفت که در دنیا چنین رژیم هوشمندی کشف نشده و تنها راه تغییر حجم چربی بدنتان، تغییر عادت غذایی و لاغری کلی بدن است.

وقتی انرژی دریافتی شما بیش از نیازتان باشد، این انرژی به صورت بافت چربی درمی آید و در بدن ذخیره می شود. جایی که چربی ها برای ذخیره شدن انتخاب می کنند، معمولا شکم، پهلو و ران ها هستند و ژنتیک بدن شما تعیین می کند که چربی ها در کجا ذخیره شوند. برخی، این چربی را در بالاتنه و بخش میانی بدن ذخیره می کنند و شبیه به سیب می شوند و برخی در پایین تنه و ران ذخیره می کنند و فرمی پیدا می کنند که شبیه به گلابی است. اگر می خواهید از شر این چربی ها خلاص شوید، باید به اندازه نیازتان انرژی دریافت کنید و اگر روزی بیشتر از نیازتان انرژی گرفتید، با تحرک و ورزش این مازاد انرژی را بسوزانید.

 

برای آنکه بتوانید وزن اضافی تان را کم کنید، باید رژیمی سالم و منطقی در پیش بگیرید. در چنین رژیمی، چربی های اشباع شده مثل روغن نباتی جامد، کره و چربی گوشت به مقدار خیلی کم وجود دارد، فست فود حذف شده و تنقلاتی با کالری بالا مطلقا وجود ندارد.

بعضی‌ها بیشتر از یکی، دو هفته نمی‌توانند به توصیه‌های متخصص تغذیه پایبند بمانند. رژیم گرفتن برای آنها کار استرس‌زایی است که یا نصفه و نیمه رهایش می‌کنند یا اینکه باوجود ادامه دادنش، به‌جای لاغر شدن هر روز چاق‌تر می‌شوند. شاید یکی از دلایل شلوغی این روزهای مطب متخصصان تغذیه، دوباره و چند باره نشستن همین جمعیت شکست‌خورده روی صندلی درمان باشد.

اگر شما هم یکی از کسانی هستید که برای حفظ تناسب‌اندام و البته سلامت‌تان می‌خواهید وزن کم کنید و نمی‌دانید چه چیزی باعث نیمه‌کاره رها کردن برنامه غذایی‌تان می‌شود، این مطلب را بخوانید. محققان در بررسی‌های‌شان مهم‌ترین دلایل شکست خوردن در زمان رژیم گرفتن را کشف کرده‌اند.

شاید باور آن برای برخی‌ها سخت باشد که چگونه می‌توان بدون رژیم لاغر شوند ! اما چنین چیزی واقعاً امکان پذیر است، چرا که تغییر سبک زندگی را مد نظر قرار داده‌ایم. تغییر سبک زندگی به این معنا است که شما به صورت پیوسته وزن کم می‌کنید و از طرف دیگر با تدوام آن وزن‌تان را کنترل خواهد کرد. در این مطلب با ما همراه شوید تا به شما بگوییم چگونه بدون رژیم لاغر شوید.

برای کاهش وزن شما به کاهش کالری دریافتی از مواد غذایی نیاز دارید. وقتی کالری دریافتی را کاهش دهید در شرایطی که بدن نیاز به مصرف انرژی داشته باشد اما نتواند این نیاز را از کالری دریافت شده از مواد غذایی تأمین کند، سراغ ذخایر بدن می‌رود.

برای این کار شما باید به مرور از طریق مواد غذایی که مصرف می‌کنید، ۵۰۰ کالری کمتر دریافت کنید. مثلاً با کاهش حجم مواد غذایی، یا استفاده از بشقاب‌های کوچک، یا حتی می توانید قبل از وعده غذایی یک سیب میل کنید، با این کار ۱۹۰ کالری کمتر دریافت می‌کنید. همچنین مصرف مواد غذایی فرآوری شده، فست‌فودها، سرخ کردنی‌ها و کلاً مواد غذایی که ارزش تغذیه‌ای ندارند مانند تنقلات و شیرینی را حذف کنید.

پشت میزنشینی مداوم و بی تحرکی، تمام زحمات شما را بر آب خواهند داد؛ بنابراین یادتان ب اشد که هر یک ساعت از جایتان بلند شوید و قدمی بزنید. حرکات کششی انجام دهید و اجازه ندهید بدن تان یک جا و بی تحرک بماند. البته این مشکل بسیار نادر است، اما اگر با تمام تلاش‌ها موفق به آب کردن شکم تان نمی‌شوید.

احتمال دارد پای عملکرد بد هورمونی در میان باشد. یک بیماری به نام سندرم کوشینگ وجود دارد که باعث تولید بیش از اندازه‌ی هورمون کورتیزول می‌شود. ترشح بیش از اندازه‌ی این هورمون از غدد فوق کلیوی باعث تجمع چربی‌ها به دور شکم می‌شود.

از علائم دیگر این بیماری می‌توان به چاقی در ناحیه‌ی صورت، آب شدن عضلات، کبودی و خون مردگی‌های خود به خودی، پوست بسیار حساس و نازک و ترک‌های ارغوانی رنگ اشاره کرد. اگر در محیطی شلوغ و پرهیاهو زندگی کنید، احتمال اینکه اندازه‌ی دور کمرتان افزایش یابد زیاد است.

نتایج یک پژوهش سوئدی که در ماه می‌سال ۲۰۱۵ به چاپ رسید نشان می‌دهد اندازه‌ی دور کمر اهالی استکهلم با افزایش هر ۵ دسیبل صدا به میزان ۰.۲۱ سانتیمتر افزایش پیدا می‌کند. نخستین دلیل این مسئله عدم خواب درست به خاطر سر و صدای زیاد است.

امیدواریم که این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو