پوریا اخواص: امیدوارم موسیقی نمایش "علمدار" سبب خیر شود

95

1399/7/7

13:49


خواننده موسیقی نمایش عاشورایی "علمدار" ابراز امیدواری کرد این پروژه به جریان دائمی موسیقی و هنر کمک کند و دست عزیزانی که به هر شکل ناتوان هستند، گرفته شود.

پوریا اخواص: امیدوارم موسیقی نمایش "علمدار" سبب خیر شود

سرویس موسیقی هنرآنلاین: موسیقی نمایش عاشورایی "علمدار" به همت بنیاد فرهنگی هنری رودکی از اول تا شش مهرماه روی صحنه رفت. این پروژه به تهیه‌کنندگی پرویز پرستویی، کارگردانی حسین پارسایی، با آهنگسازی پوریا خادم، با همراهی ارکستر سمفونیک تهران و گروه آوازی به رهبری بردیا کیارس و خوانندگی پوریا اخواص اجرا ‌شد.

پوریا اخواص درباره پروژه "علمدار" گفت: اجراهای خیلی خوبی بود و به‌هرحال به مدت شش شب در خدمت بزرگان و عزیزان بودیم. من عضو کوچکی از این پروژه بودم و به سبب اهداف خیرخواهانه پروژه علاقه‌مند بودم این کار را انجام دهم. خدا را شکر می‌کنم که همه‌چیز به‌خوبی پیش رفت و یکشنبه‌شب نیز افتخار این را داشتم که در محضر استاد پرویز پرستویی به اجرای برنامه بپردازم.

این خواننده ادامه داد: امیدوارم موسیقی نمایش "علمدار" سبب خیر شود و به جریان دائمی موسیقی و هنر کمک کند و دست عزیزانی که به هر شکل ناتوان هستند، گرفته شود. هنرها با هم تابش و بازتاب دارند و در کنار هم می‌توانند تجلی زیباتری داشته باشند.

اخواص افزود: به‌هرحال افتخاری بود که در کنار اساتیدی همچون پرویز پرستویی، حسین پاکدل، هادی حجازی‌فر، فرهاد قائمیان مهدی سلطانی و داریوش ارجمند بودم و این برای من فرصت مغتنم و زیبایی بود. من با ارکستر ملی ایران کنسرت‌های زیادی را برگزار کردم، اما این پروژه، نخستین تجربه بنده با ارکستر سمفونیک تهران و درعین‌حال دومین تجربه همکاری من با بردیا کیارس بود.

او در پایان گفت: "علمدار" قرار است یک شب قبل از اربعین حسینی و همچنین در خود اربعین حسینی، مجدداً با حضور تعدادی از خیرین برگزار شود و به‌احتمال فراوان در هر دو اجرا در خدمت پرویز پرستویی عزیز خواهیم بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو