رستوران‌های لوکس کیش

رستوران‌های لوکس کیش


منبع: آرگا

110

1399/7/7

14:07


رستوران‌های لوکس کیش

چند مورد از لوکس‌ترین رستوران‌های کیش

کیش به دلیل داشتن مناطق گردشگری متنوع و همچنین تفریحات هیجان انگیز به عنوان یکی از بهترین مکان‌های گردشگری ایرانیان شناخته می‌شود. این جزیره با زیبایی منحصر به فردی که دارد هر بیننده‌ای را مجذوب خود خواهد ساخت اما با داشتن یک برنامه سفر می‌توانید سفری بدون دغدغه و مشکل برای خودتان به ارمغان آورید. انتخاب محل اقامت و بلیط هواپیما، زمان مناسب برای سفر از جمله مواردی هستند که در سفر شما تاثیر مستقیم دارند. همچنین خورد و خوراک از جمله مواردی است که حتما باید به آن توجه داشته باشید. هر یک از مناطق جهان غذاهای منحصر به فرد خود را دارند و غذاهای کیش اغلب از انواع غذاهای دریایی تشکیل شده است. رستوران‌های متعددی در سطح جزیره کیش فعالیت می‌کنند که البته این مراکز به دو نوع رستوران‌های لوکس کیش و همچنین رستوران‌های ارزان قیمت دسته بندی می‌شوند. در ادامه توضیحات کامل‌تری از این قبیل ارائه نموده‌ایم:

رستوران میرمهنا

میرمهنا یکی از بهترین رستوران‌های لوکس کیش به شمار می‌رود که تمامی مردم این جزیره به خوبی آن را می‌شناسند. غذاهای دریایی میرمهنا بخش اعظمی از منو را به خود اختصاص داده‌اند و طعم لذیذ غذاهای دریایی آن فراموش نشدنی خواهد بود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این رستوران وجود فضای بزرگ و طراحی مدرن است و پخش موسیقی به زیبایی هرچه تمام‌تر آن افزوده است. این رستوران فاصله اندکی از ساحل داشته و به همین دلیل می‌توانید پس از خوردن یک وعده غذایی خوشمزه در رستوران مشغول به قدم زدن در ساحل شوید. در صورتی که در فصول بهار و پاییز به کیش سفر کنید توصیه می‌کنیم که از قبل نسبت به رزرو رستوران میرمهنا اقدام نمایید.

رستوران‌های لوکس کیش

آدرس: شهرک میرمهنا، نوار ساحلی خیابان پروین اعتصامی، جنب هتل تاپ رز

رستوران کوه نور

یکی از بهترین رستوران‌های کیش که توانسته نام خود را در میان لوکس‌ترین‌ها به ثبت برساند رستوران کوه نور است. فضای داخلی رستوران که از سنگ و صخره ساخته شده سبب زیبایی هرچه تمام‌تر آن گشته و آبشار و حکاکی‌هایی که بر روی سنگ‌ها انجام شده است فضایی آرام بخش ایجاد کرده. این رستوران شباهت بسیار زیادی به یک کوه داشته و نورپردازی‌هایی که در آن انجام شده است موجب شده که شب هنگام منظره‌ای بسیار زیبا از آن شاهد باشیم. این رستوران در زمینی به وسعت ۶۰۰ متر مربع ساخته شده و منو غذایی متنوع از انواع غذاهای فرهنگی، ایرانی و دریایی دارد. رستوران کوه نور که به عنوان یکی از رستوران‌های لوکس کیش شناخته شده از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱ بامداد آماده ارائه خدمات به مشتریان است.

آدرس: میدان امیرکبیر، بلوار دانش جنب هتل صدف کیش

رستوران توتی فروتی

توتی فروتی نام خود را در لیست رستوران‌های لوکس کیش جای داده و دلیل این امر داشتن منو غذایی کامل و امکانات ویژه رستوران است. این رستوران در کنار ساحل قرار گرفته و همین امر یکی دیگر از دلایل معروفیت آن به شمار می‌رود. به دلیل اینکه توتی فروتی در کنار اسکله تفریحی کیش واقع شده، در اغلب مواقع مملو از مردم خواهد بود. ساخت حیرت انگیز چوبی توتی فروتی باعث جلب توجه گردشگران شده و پشت بام آن محل مناسبی برای خوردن غذا در شب‌ها خواهد بود. ظرفیت این رستوران ۵۰۰ نفر بوده و در زمینی به مساحت ۱۴۰۰ متر ساخته شده است. نگران قیمت غذاهای این رستوران هم نباشید چرا که می‌توانید با هزینه‌های مناسب بهترین غذاها را در آن امتحان کنید.

رستوران‌های کیش

آدرس: جنب اسکله تفریحی کیش در انتهای بلوار دریا

رستوران فودلند کیش

فودلند ازجمله رستورانی‌های لوکس کیش است که نام آن برای بسیاری از مسافران کیش نیز آشنا است. این رستوران در کنار ساحل مرجان که یکی از بهترین و زیباترین سواحل جزیره شناخته می‌شود قرار گرفته است. فودلند در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع ساخته شده و دارای ۳ سالن مجزا است که هر فردی متناسب با سلیقه خود می‌تواند یکی از این سالن‌ها را انتخاب کند. صاحب این رستوران بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه را برای پخت غذاهایش بکار گرفته و به همین دلیل طعم لذیذ غذاهای آن فراموش نشدنی است. از ساعت ۱۱ تا ۲ بامداد درهای رستوران به روی عموم باز است.

آدرس: خیابان جهان، ضلع غربی بازار مرجان

رستوران پایاب کیش

یکی دیگر از رستوران‌های لوکس کیش پایاب نام دارد. این رستوران غذاهای لذیذ و خوش طعمی داشته و کیفیت حرف اصلی را در آن خواهد زد. این رستوران برای افرادی مناسب خواهد بود که به تاریخ علاقه زیادی دارند چرا که در مجموعه تاریخی پایاب واقع شده است. موسیقی زنده به سبک سنتی در تمامی اوقات اجرا شده و قطعا لذت غذا خوردن در آن را دوچندان خواهد ساخت. از جمله امکانات آن می‌توان به ارائه خدمات: وای فای، رزرو میز، تخت‌های چوبی سنتی، ارسال سرویس و… اشاره کرد. چایخانه سنتی پایاب کیش یکی از بهترین انتخاب‌ها خواهد بود چرا که در یک فضای کاملا سنتی بهترین چای و قلیان‌ها ارائه می‌شود.

رستوران‌های زیبای کیش

آدرس: بلوار المپیک در میدان المپیک

رستوران هشتک کیش

رستوران هشتک شاید از جمله رستوران‌های لوکس کیش نباشد اما به دلیل فست فودهای لذیذ و بی‌نظیری که در آن سرو می‌شود حیف است که در میان بهترین رستوران‌های جزیره کیش قرار نگیرد. با این‌که انواع غذاهای ایرانی نیز در هشتک سرو می‌شود اما اغلب مردم به منظور خوردن فست فود به آن مراجعه می‌کنند. این رستوران حدود ۸۰ نفر ظرفیت داشته و فضایی بسیار لوکس و مدرن دارد. تم این رستوران برای پسرهای جوان و کودکان جذابیت بیشتری دارد، چرا که تمامی دیوارهای آن با استفاده از علائم راهنمایی و رانندگی و همچنین پلاک و اقلام مربوط به خودرو تزئین شده است که ایده‌ای کاملا جذاب بوده و زیبایی آن را دوچندان کرده است.

آدرس: بلوار امیرکبیر، ساختمان هدیش در روبروی کارتینگ

در این مطلب سعی کردیم لوکس‌ترین رستوران‌های کیش را به شما معرفی کنیم، شما می‌توانید برای سفر به کیش به روزترین لیست قیمت تور کیش را از سایت آنلاین آژانس‌های گردشگری مشاهده کنید.

همچنین اگر تصمیم دارید خودتان نسبت به خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل اقدام کنید می‌توانید از طریق پنل رزرو سایت‌های آنلاین گردشگری از تب پرواز و هتل رزرو خود را انجام دهید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو