دیوید بکهام و همسرش: دیگر گوشت نمی خوریم!

منبع: روزیاتو

81

1399/7/7

14:07


دیوید بکهام و همسرش ویکتوریا تصمیم به تغییر عادت های غذایی خود گرفته اند، گرچه دیوید خود اذعان می کند در پیش گرفتن یک رژیم غذایی بدون گوشت کار ساده ای نیست.

دیوید و ویکتوریا بکهام به تازگی خوردن گوشت را کنار گذاشته اند. ویکتوریا که خود یک رژیم غذایی پایه گیاهی دارد اما دیوید سه هفته ای است به گیاهخواری روی آورده است.

ویکتوریا قبلاً تلاش خود را برای وگان شدن کرده بود اما حالا بیشتر سبزیجات و ماهی مصرف می کند. دیوید هم به تازگی به یک رژیم غذایی بدون گوشت روی آورده است.

بازیکن سابق فوتبال که این هفته در یک مرکز سلامت در آلمان غذاهای گیاهی مختلفی را امتحان کرد، اذعان کرد که تغییر عادت های غذایی اش «ساده نبوده» اما در عین حال آن را «واقعاً لذتبخش» توصیف کرد.

گیاهخواری دیوید بکهام و همسرش

در عین حال، ویکتوریا بکهام که خود یک رژیم غذایی پایه گیاهی دارد و پیش از این هم مصرف مواد لبنی را کنار گذاشته بود، استفاده از پودر کلاژن پپتید را هم آغاز کرده، گرچه خود بوی آن را «زننده» توصیف می کند.

این زوج مشهور این روزها در حال گذارندن یک دوره ی یک هفته ای تحت عنوان «هفته تندرستی» در یک مرکز سم زدایی در بادن بادن، یک شهر اسپا در آلمان هستند. آشنایی این زوج با این شهر اسپا به جام جهانی سال ۲۰۰۶ برمی گردد که ویکتوریا برای تماشای بازی همسرش برای تیم ملی انگلیس به آلمان رفته بود.

حالا این زوج در مرکز «ویلا استفانی» شهر اسپای بادن بادن اقامت دارند که در آنجا یک آشپز و مربی تغذیه ی اختصاصی برای آن ها غذاهای سالم و گیاهی آماده می کنند. این بخشی از برنامه ی این مرکز تحت عنوان «پذیرایی درمانی مجلل» است.

هزینه ی یک هفته اقامت در این مرکز برای هر نفر، که خدمات آن عبارت است از استنشاق اکسیژن تحت عنوان «اوزون درمانی»، آموزش هنرهای رزمی در قالب کلاس های کی کونگ و پیاده روی در مناطق اسکاندیناوی، از ۳،۴۳۰ پوند شروع می شود.

دیوید بکهام و همسرش بعد از همه ی این ها حتماً به یک تعطیلات حسابی نیاز دارند!

بیشتر بخوانید:

مخفی کاری زوج مشهور؛ دیوید بکهام و همسرش در مهمانی کرونا گرفته بودند

سلبریتی هایی که نمی دانستید وگان هستند

سلبریتی هایی که رژیم گیاهخواری را کنار گذاشتند

رژیم غذایی گیاهخواری چه تغییراتی در بدن ایجاد می‌کند؟

کاهش وزن با گیاهخواری؛ رژیم های غذایی گیاهی چگونه باعث کاهش وزن می شوند؟

 

دیدن این ویدئو را به شما توصیه می کنیم:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو