سفر به پایتخت و اقامت در هتل های تهران

منبع: همگردی

65

1399/7/7

15:47


سفر و اقامت در هتل های تهران از تجربه هایی است که اکثر ما داشته ایم. تهران به دلیل این که پایتخت است، مرکزیت فعالیت های اقتصادی و فرهنگی را نیز در خود دارد. از سود دیگر جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری فراوانی از سال های دور در این شهر قرار دارد. سفر به تهران می تواند خاطره انگیز و به یادماندنی باشد. اما پیش از سفر باید فکری برای اقامت در تهران کنید. برای داشتن خاطره ای شیرین در این شهر بزرگ و شلوغ لازم است جای مناسبی برای اسکان داشته باشید.

سفر به پایتخت و اقامت در هتل های تهران

متناسب با بودجه شما، هتل و هتل آپارتمان های متعددی در تهران هست وجود دارد که دست شما را برای انتخاب باز می گذارد. بر اساس نوع سفر، میزان بودجه، محلی که دسترسی آن برای شما بهتر است، می توانید هتلی را پیدا کنید که همه نیازهای شما را برطرف کند. تنوع و تعداد هتل های تهران به حدی هست که بتواند پاسخگوی خیل مسافران داخلی و خارجی باشد.

همچنین سایت هایی مانند اقامت 24 علاوه بر داشتن لیست کاملی از هتل ها و مشخصات آن ها، می توانند با هزینه ای کمتر برای شما پیشنهادات جذابی داشته باشند. در این سایت ها، می توانید مشخصات هتل، نظر مسافرانی که آن جا اقامت داشته اند، موقعیت هتل بر روی نقشه، امکانات هتل و تصاویری از آن را ببینید. بنابراین رزرو هتل را با چشمانی باز و داشتن اطلاعات کافی و البته هزینه ای پایین تر انجام خواهید داد.

اما کدام هتل تهران را انتخاب می کنید؟ پیشنهاد ما این است که از روی سایت اقامت 24 ابتدا همه هتل ها و اطلاعات آن ها را ببینید و سپس انتخاب کنید. بر روی این سایت فیلترهایی وجود دارد که به شما این امکان را می دهد تا انتخابی دقیق و مطلوب داشته باشید. اما در ادامه چند هتل تهران را که بسیار وسوسه انگیز هستند، به شما معرفی می کنیم:

هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس تهران، یکی از لوکس ترین و مدرن ترین هتل های این شهر است که در منطقه ای بسیار خوش آب و هوای سعادت آباد با چشم اندازی از کل شهر قرار گرفته است. اقامت در هتل 5 ستاره اسپیناس پالاس، از آن تجربه های منحصر به فرد و فراموش نشدنی است که شاید بارها شما را به آن جا بکشاند. این هتل 21 طبقه ای، با داشتنن امکانات فراوان برای میهمانانش، میزبان موفقی برای اقامت مسافران است.

از جمله امکانات هتل اسپیناس پالاس می توان به امکان کرایه اتومبیل بدون راننده، خدمات ویژه معلولین، سالن های ورزشی و استخر، پذیرش 24 ساعته، خدمات صرافی، خشکشویی و مراکز خرید اشاره کرد. اقامت در این هتل می تواند شما را از رفتن در شهر شلوغ تهران برای انجام کارهای ضروری بی نیاز کند.

اما اتاق های هتل اسپیناس پالاس هم دارای امکانات رفاهی کامل هستند. هر چیزی که شما در اتاق خود نیاز داشته باشید از سوی هتل برایتان فراهم می شود. در اتاق های هتل اسپیناس فکر همه چیز را کرده اند و اگر درخواستی هم داشته باشید برایتان فراهم خواهند کرد. از میان امکانات اتاق های هتل اسپیناس می توان به اینترنت وای فای، گاوصندوق در داخل اتاق، میز تحریر، صبحانه و روم سرویس و بالکنی که بتوانید از آن جا کل شهر را ببینید، اشاره کرد.

هتل اسپیناس پالاس

هتل استقلال تهران

اما یکی دیگر از بهترین هتل های تهران، هتل استقلال است. این هتل 5 ستاره در بزرگراه چمران در شمال تهران قرار دارد که منطقه ای خوش آب و هوا و زیبا است. هتل استقلال تهران هم می تواند یکی دیگر از گزینه های جذاب برای اقامت در تهران باشد. این هتل با 30 طبقه، یکی از قدیمی ترین هتل های تهران است که همیشه خوشنام بوده. هتل استقلال میزبان ایونت ها و حوادث تاریخی و فرهنگی بسیاری بوده که بخشی از گذشته این هتل است.

هتل استقلال دسترسی مناسبی به مراکز گردشگری تهران دارد. این هتل در فاصله کمی از تله کابین توچال، نمایشگاه بین المللی و مراکز خرید و رستوران های لوکس شهر قرار دارد. برای افرادی که برای کارهای تجاری و اداری به تهران سفر می کنند هم این هتل می تواند یکی از مناسب ترین گزینه ها باشد.

اما از هیجان انگیزترین بخش های هتل استقلال، رستوران های آن است. چندین رستوران ایرانی و فرنگی در این هتل آماده یک پذیرایی فراموش نشدنی از مسافران است. اما از دیگر ویژگی های بسیار جذاب این هتل، صبحانه های مفصل و خوشمزه آن است. در این هتل باید تا صبح منتظر میز صبجانه بود!

از دیگر امکانات هتل هم سالن های ورزشی و استخر، چندین سالن ویژه همایش و مراسم های مختلف، خدمات ترانسفر، تشریفات ویژه ، صرافی و غیره است. تقریبا هر چیزی که نیاز داشته باشید در این هتل برای شما فراهم خواهد بود.

اما در اتاق های هتل استقلال تهران هم، اقامتی پر از آرامش در انتظار شماست. انواع امکانات رفاهی مانند صبحانه و روم سرویس، اینترنت وای فای، گاو صندوق برای حفاظت از اشیاء ارزشمند و بسیاری امکانات رفاه دیگر در اتاق شما مهیا خواهد بود. در طول اقامت در این هتل لازم نیست نگران چیزی باشید. هتل استقلال تهران یکی از بهترین ها است.

اما تهران دارای هتل های بسیاری است که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. اگر می خواهید آگاهانه و متناسب با شرایط خودتان برای رزرو هتل اقدام کنید، همین الان سری به سایت اقامت 24 بزنید و همه هتل های تهران را ویژگی ها و نظر مسافران ببینید. قطعا در این سایت گزینه های بسیاری خواهید یافت که برای شما مناسب هستند. برایتان سفری پر از موفقیت و خوشی را آرزو می کنیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو