تصاویر پشت صحنه سریال «قورباغه» با بازی نوید محمد زاده و هومن سیدی

تصاویر پشت صحنه سریال «قورباغه» با بازی نوید محمد زاده و هومن سیدی


منبع: روزیاتو

411

1399/7/7

19:14


سریال قورباغه یک مجموعه نمایش ۱۶ قسمتی است که از اول آبان ۹۹ در شبکه نمایش خانگی کشور توزیع می شود. سریال قورباغه نخستین کار هومن سیدی در شبکه نمایش خانگی بوده و انتظار می رود پس از سریال دل و آقازاده، بتواند نظر مخاطبان خود را به دلیل حضور شماری از سلبریتی های سینما و تلویزیون، جلب کند. هر قسمت سریال قورباغه که از آبان توزیع می شود،  ۵۰ دقیقه است.

سریال قورباغه یک درام اجتماعی است و نویسندگی و کارگردانی آن را هومن سیدی، کارگردان فیلم سینمایی مغزهای کوچک زنگ زده بر عهده دارد. در سریال قورباغه، شاهد نقش آفرینی بازیگرانی چون: نوید محمد زاده، صابر ابر، فرشته حسینی، سحر دولتشاهی، محمد امین شعرباف، احسان منصوری، نیما مظاهری، سعید حاج علی، سیامک اتفاقیان، مهران غفوریان، آناهیتا افشار هستیم.

آهنگساز سریال قورباغه نیز بامداد افشار اعلام شده است. علی اسد زاده و شرکت تصویرگر پاسارگاد، به عنوان تهیه کننده سریال قورباغه معرفی شده است. فیلمبردار سریال قورباغه نیز پیمان شادمان فر است.

لوکیشن فیلمبرداری سریال قورباغه، ایران و تایلند است. به نظر می رسد، طبیعت تایلند همچنان برای کارگردانان سینما و شبکه خانگی، لوکیشن جذابی برای فیلمبرداری است. تا کنون چند بار شاهد استفاده از این کشور برای فیلمبرداری فیلم های سینمایی طنز سال های اخیر بوده ایم.

هومن سیدی در سریال قورباغه حضور دارد و نقش کارگردان و بازیگر را ایفا کرده است. سایت رسمی سریال قورباغه برای تماشای پشت صحنه سریال قورباغه ، تریلر سریال قورباغه ، مرور قسمت های سریال قورباغه و لینک دانلود سریال قورباغه در این نشانی :froqseries.com در دسترس است. اخیرا شایعه دستمزد ۷ میلیارد تومانی نوید محمدزاده برای بازی در سریال قورباغه، تکذیب شد.

نخستین تریلر رسمی سریال «قورباغه» به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی بعد از گذشت ۹ ماه از فیلمبرداری منتشر شد که در زیر مشاهده می کنید. اینستاگرام سریال قورباغه تا لحظه انتشار این خبر به صورت رسمی توسط عوامل سریال اطلاع رسانی نشده است.

نوید محمدزاده و صابر ابر برای اولین بار با «قورباغه» به نمایش خانگی می آیند و تا پیش از این ، سریالی با این مضمون بازی نکرده اند. سریال قورباغه، چهارمین همکاری نوید محمد زاده با هومن سیدی بعد از فیلم های «سیزده»، «خشم و هیاهو» و «مغزهای کوچک زنگ زده» است.

طراحی لباس ها در سریال قورباغه را الهام معین برعهده داشته و طراحی گریم هم توسط پسر استاد معیریان (بهنام معیریان) انجام شد. طراحی جلوه های بصری که در سریال قورباغه مشاهده خواهید کرد توسط جواد مطوری انجام شده است.

برای اطلاع از متن و حاشیه ها و پشت صحنه سریال قورباغه و نظر مردم و مخاطبان سریال قورباغه به اینستاگرام فعال نوید محمدزاده و هومن سیدی و سحردولتشاهی مراجعه کنید که احتمالا پاییز پر مخاطب و پر کامنتی را تجربه خواهند کرد.

در دیالوگی از سریال قورباغه آمده است:

سروش: اینجا جنگله عروس، تو و من فکر میکنیم خطرناکیم، بدتر از من و تو هم هستن. هرکی تو آینه خودش رو شیر میبینه، برنده کسیِ که خورده نشه. پس من و تو سمت آدم گشنه نمیریم،فهمیدی؟
رامین: مسئله اینه که من و تو هر دو گشنه ایم.

عکس های سریال قورباغه

از کلکسیون عکس های سریال قورباغه تصویری از پشت صحنه سریال قورباغه که نوید محمد زاده را در کنار هومن سیدی (کارگردان)مشاهده می کنیم

عکس های سریال قورباغه

تصویری از پشت صحنه سریال قورباغه که عوامل فیلمبرداری و صدابرداری مشغول ضبط سکانسی از قسمت های پایانی سریال در لوکیشن باز هستند

عکس های سریال قورباغه

از عکس های سریال قورباغه شاهد تصویری از پشت صحنه سریال قورباغه با حضور نوید محمدزاده و صابر ابر مشکی پوش هستیم

دانلود سریال قورباغه

تصویری از پشت صحنه سریال قورباغه در لوکیشن باز سرسبز تایلند با حضور صابر ابر و نوید محمدزاده

دانلود سریال قورباغه

تصویری از پشت صحنه سریال قورباغه با حضور هومن سیدی، صابر ابر و نوید محمد زاده

بازیگران سریال قورباغه

نوید محمد زاده سابقه دریافت ۲ سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم ابد و یک روز و بدون تاریخ، بدون امضا دارد و سریال قورباغه نخستین تجربه وی در شبکه نمایش خانگی است. او متولد سال ۱۳۶۵ در تهران است.

دانلود سریال قورباغه

سلفی فرشته حسینی با هومن سیدی

صابر ابر که از بازیگران اصلی سریال قورباغه و هم بازی نوید محمد زاده است، متولد خرداد سال ۱۳۶۳ در تهران است و در جشنواره فیلم فجر برای بازی در دایره زنگی، نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. او برای نخستین بار در شبکه نمایش خانگی حضور دارد و فیلم خوک به کارگردانی مانی حقیقی و روسی به کارگردانی امیر ثقفی، جدید ترین کارهای وی محسوب می شود.

عکس های سریال قورباغه

سکانسی از بازی صابر ابر و نوید محمد زاده در لوکیشنی باز در سریال قورباغه

فرشته حسینی متولد اردیبهشت سال ۱۳۷۶ است و هنرپیشه سینما و افغان تبار اهل ایران است. جدید ترین کار فرشته حسینی در سینما، فیلم هفت و نیم به کارگردانی نوید محمودی است که در نقش فرشته حضور یافت. در فیلم سونامی نیز فرشته حسینی سریال قورباغه در نقش ترگل روبروی دوربین میلاد صدر عاملی در سال ۱۳۹۷ رفت.

عکس های سریال قورباغه

تصویری از سکانسی از سریال قورباغه که شاهد هم بازی شدن فرشته حسینی با نوید محمدزاده هستیم

دانلود سریال قورباغه

تصویری از سکانس عجیب و غریب سریال قورباغه در لوکیشن جنگل با حضور نوید محمد زاده و فرشته حسینی با استایل قرمز رنگ

دانلود سریال قورباغه

استایل قرمز رنگ فرشته حسینی در سکانس جنگلی

دانلود سریال قورباغه

سلفی هومن سیدی با عوامل سریال قورباغه در یک روز بارانی

دانلود سریال قورباغه

تصویری از پشت صحنه سریال که نوید محمد زاده در سکانسی در فضای باز در یکی از خیابان های تایلند مشغول نظارت بر جریان فیلمبرداری سکانس فضای باز قسمت ششم است

دانلود سریال قورباغه

آیلا کوچولو سریال قورباغه در سکانس ساحل زیباکنار در مناطق شمالی کشور

دانلود سریال قورباغه

نوید محمد زاده، صابر ابر، فرشته حسینی، هومن سیدی در زمان بازگشت از صحنه فیلمبرداری سریال در تایلند

دانلود سریال قورباغه

تصویری از پشت صحنه سریال که مربوط به سکانس فضای باز در میدان هنر است

سحر دولتشاهی متولد ۱۶ مهر سال ۱۳۵۸ در تهران، همسر سابق رامبد جوان و هنرپیشه سینما و تلویزیون و مترجم زبان فرانسه است. جدید ترین کاری که از هنرپیشه زن سریال قورباغه در سینما دیده ایم، فیلم چهارراه استانبول (مصطفی کیایی) در نقش فرنگیس، امیر (نیما اقلیما) در نقش ریما و آتابای (نیکی کریمی) در نقش سیما در سال ۱۳۹۸ است.

عکس های سریال قورباغه

تصویر اینستانوشته صابر ابر درباره سریال و سخت بودن قورباغه ای که باید قورت داده می شد. متنی مربوط به ۱۶ خرداد ۱۳۹۹

سحر دولشتاهی علاوه بر این سریال ، در فصل سوم سریال قلب یخی در نقش سامیه، سریال عالیجناب در نقش ژانت و سریال ساخت ایران ۲ برزو نیک نژاد در نقش بیتا روبروی دوربین رفته بود و این چهارمین کار سحر دولتشاهی محسوب می شود.

مهران غفوریان، متولد سال ۱۳۵۳ در تهران، هنرپیشه ژانر طنز است و تا کنون بارها در شبکه نمایش خانگی دیده شده است. سریال عطسه، سیگنال موجود است، عاریه، شوخی کردم، مشعل، از جمله کارهای مجری برنامه اعجوبه های شبکه ۳ سیما است. بابد ببینیم که این هنرپیشه مجموعه های طنز در این درام اجتماعی، چه نقشی را ایفا کرده است.

آناهیتا افشار دیگر هنرپیشه زن سریال قورباغه، متولد ۷ مرداد سال ۱۳۶۵ در تهران است. او را در فیلم سینمایی هفت و نیم، کارت پرواز، ایستگاه اتمسفر و ویلایی ها دیدیم. جدید ترین کار تئاتری آناهیتا افشار، نمایش فرانکشتاین به کارگردانی ایمان افشارین بود که زمستان سال ۹۸ در تئاتر شهر روی صحنه رفت.

عکس های سریال قورباغه

تصویر پوستر رسمی سریال که صابر ابر و نوید محمد زاده برای آن انتخاب شده اند

روابط عمومی سریال قورباغه در تابستان امسال به دلیل عدم توزیع سریال در این زمان به دلیل اختلاف مالکیتی، با صدور بیانیه ای، شایعات را تکذیب کرد و گفت که پلتفرم VOD بزرگی که سریال قورباغه به آن فروخته نشده است، بستر شیطنت ها و دروغ پردازی ها درباره سریال شده است. درباره دستمزد عوامل و هزینه ساخت سریال هنوز گزارشی منتشر نشده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو