مدل دامن لی بلند و کوتاه بسیار شیک دخترانه و زنانه

مدل دامن لی بلند و کوتاه بسیار شیک دخترانه و زنانه


منبع: آرگا

643

1399/7/8

08:49


مدل دامن لی از انواع دامن های زنانه و دخترانه شیک و اسپرت است که این مدل دامن طرح های متنوع و زیبا کوتاه و بلندی دارد و شما می توانید از دامن لی در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده کنید.

مدل دامن لی بلند و کوتاه بسیار شیک دخترانه و زنانه

مدل دامن لی در انواع طرح های کوتاه و بلند دوخته می شوند که انتخاب اندازه قد دامن به اندازه قد و استایل کلی بدن شما بستگی دارد, در ادامه طرح های متنوع و شیک مدل دامنهای جین زنانه و دخترانه را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

امروزه لباس های زنانه در انواع طرح های مختلف طراحی می شوند که دامن ها یکی از راحت ترین و زیباترین مدل لباس های زنانه و دخترانه است که با پارچه های کتان و نخی و لی، و … دوخته می شوند و شما می توانید از انواع مدل دامن مجلسی در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده کنید.

مدل دامن لی آبی و خاکستری

مدل دامن لی زنانه و دخترانه با جدیدترین طرح های مد سال

دامن های اسپرت نظیر دامن جین از انواع مدل دامن های زنانه و دخترانه زیبا و شیک هستند که اگر شما اندام متناسبی دارید بهتر است این مدل دامن ها را برای پوشیدن انتخاب کنید. دامن های  جین در انواع رنگ های روشن و تیره موجود هستند که انتخاب رنگ دامن به سلیقه شخصی و رنگ لباس و کفش مجلسی شما بستگی دارد, در ادامه انواع مدل دامن جین با طرح های متنوع و زیبا را مشاهده خواهید کرد.

مدل زیبا دامن دخترانه

مدل دامنهای لی کوتاه و شیک

یک از محبوب ترین مدل دامن ها در بین خانم ها و دختران جوان دامن های کوتاه هستند این مدل دامن ها هیچوقت از مد نمی افتند و اگر شما در مهمانی ها و مجالس به همراه دامن ها با طرح کوتاه لباس و کفش مجلسی بپوشید شیک پوش و خوش تیپ تر به نظر می رسید.

مدل دامن لی

مدل دامن کوتاه دکمه دار

مدل دامن اسپرت لی

مدل زیبا و شیک دامن جین

مدل دامن طرح دار لی

مدل دامن کوتاه دخترانه اسپرت با پارچه جین

مدل دامن لی با طرح کوتاه

مدل دامن دخترانه کوتاه جنس جین

مدل دامن طرح دار لی

مدل دامن جدید و زیبا دخترانه

مدل دامن لی دکمه دار

مدل دامن دکمه دار دخترانه جین

مدل دامن لی آبی روشن

مدل دامن کلوش جین

مدل دامن لی با رنگ تیره

مدل دامن شیک و جدید جین

دامن های جین کوتاه را بهتر است با انواع لباس مجلسی های اسپرت بپوشید تا ظاهر و تیپی اسپرت و متفاوت در مهمانی ها پیدا کنید. اگر شما تمایل دارید که دامن کوتاه بپوشید بهتر است این مدل دامن ها را با جوراب شلواری پوشید تا پاهای شما جذاب و زیباتر به نظر برسند.

مدل دامن دخترانه لی با رنگ روشن

مدل دامن دخترانه رنگ روشن

مدل دامن کوتاه

مدل دامن جین زنانه رنگ تیره

مدل دامن زنانه

مدل دامن جین زنانه با قد متوسط

دامن لی جدید و طرح دار دخترانه

مدل دامن طرح دار  جین

مدل دامن ساده لی

مدل دامن ساده رنگ تیره

مدل دامن کوتاه و اسپرت دخترانه

مدل دامن جین دخترانه زیبا و شیک

انواع مدل دامنهای لی بلند

دامن های جین در انواع طرح های بلند و متوسط نیز موجود هستند که بهتر است این مدل دامن ها را با بلوز و تاپ های مجلسی نیم تنه و یا کوتاه بپوشید. اگر دامن های بلند را با بلوز و تاپ های بلند بپوشید اندام و تیپ شما ممکن است نامطلوب به نظر برسد. بهتر است برای زیبایی و جذابیت بیشتر پایین تنه خود مدل دامن بلند مجلسی جین را با کفش های مجلسی پاشنه بلند بپوشید.

مدل دامن لی بلند

دامن دخترانه بلند جین

مدل دامن لی بلند زیبا و شیک

مدل دامن بلند زنانه دکمه دار

مدل دامن راسته لی

مدل دامن جین اسپرت زنانه

مدل دامن چاک دار لی

مدل دامن چاکدار جین

مدل دامن بلند و اسپرت زنانه

مدل دامن بلند اسپرت و شیک جین

مدل دامن دکمه دار بلند زنانه

مدل دامن جدید دخترانه

مدل دامن جیب دار زنانه

مدل زیبا و شیک دامن بلند

مدلهای جدیدتری از دامن جین اسپرت

لباسهای جین همیشه از طرفداران زیادی برخوردار بوده اند و هیچ وقت دمده نمی شوند، بنابراین استفاده از لباسهای جین از جمله دامن های لی، در مجالس و مهمانی ها برای دختران جوان و خوش پوش می تواند انتخاب جذاب و شیکی باشد، از این رو در ادامه این مطلب مدلهای متنوع دیگری از انواع دامن های جین جدید و اسپرت گردآوری کرده ایم که می توانید متناسب با سلیقه و استایل خود از بهترین مدل آن برای پوششی جذاب و زیبا ایده بگیرید، البته همانطور که گفتیم؛ لازم است به هنگام انتخاب دامن جین به ست بودن و هماهنگی دامن جین با لباسهای دیگر خود که همراه آن می پوشید, توجه داشته باشید، زیرا این مساله می تواند در زیبایی ظاهر و خوشتیپی شما بسیار تاثیرگذار باشد.

شیک ترین مدل دامن جین

در صورتی که علاقمند به استفاده از مدل لباس مجلسی لی دخترانه و زنانه هستید، ضمن کلیک بر روی لینک مربوطه و دیدن این مدلهای زیبای لباس، می توانید از جدیدترین مدلهای دامن جین اسپرت و شیک برای استفاده مجلسی و یا مدلهای کژال آن برای استفاده روزمره خود که در این مطلب به اشتراک گذاشته ایم دیدن کنید و بهترین آن را با توجه به سلیقه خود و مکانی که قرار است بروید انتخاب کرده و بدرخشید.

جذاب ترین مدل دامن جین

تصاویری از مدلهای دامن جین

مدل جدید دامن جین

مدل زیبای دامن جین

مدلهای زیبای دامن جین

جدیدترین مدل دامن جین

مدل دامن جین اسپرت

انواع مدل دامن جین

مدلی شیک از دامن لی

مدلی از دامن لی اسپرت

مدل دامن لی طرحدار

مدلی از دامن لی جدید

مدلی از دامن لی زیبا

مدل دامن لی کاغذی

مدلی از دامن لی شیک

مدلی از دامن لی زیپی

مدلی زیبا از دامن لی

مدلی از دامن لی

مدل دامن لی اسپرت

در این مطلب انواع مدل دامن جین با طرح های جدید و زیبا را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما مطابقت و همخوانی داشته باشند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها دامن با طرح لی شیک و جذابی را برای خود انتخاب کنید. اگر به دنبال مشاهده جدیدترین مدل های دامن زنانه و دخترانه هستید به شما پیشنهاد می دهیم که به بخش انواع دامن مجله آرگا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو