از کدام دیدنی های استونی برای گردشگری در این کشور دیدن کنیم؟

از کدام دیدنی های استونی برای گردشگری در این کشور دیدن کنیم؟


منبع: آرگا

90

1399/7/8

11:07


استونی از جمله کشورهای پر جاذبه در میان کشورهای اروپایی است هر ساله توریستان ایرانی برای بازدید از جاذبه های دیدنی به این کشور سفر می کنند و با سفر به این کشور می توانند تجربه های مختلفی را داشته باشند سفر به این کشور و بازدید از دیدنی های تاریخی آن می تواند برای هر گردشگری دارای جذابیت باشد و هر علاقه مندی را به سوی خود جذب نماید که در این بخش بیشتر با این کشور نیز آشنا می شوید.

از کدام دیدنی های استونی برای گردشگری در این کشور دیدن کنیم؟

استونی یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری در دنیا است این کشور دارای شهرهای مختلف و بی نظیری است و با وجود جاذبه های قدیمی خود مورد توجه گردشگران زیادی است قرار گرفتن استونی در منطقه بالتیک مورد توجه گردشگران زیادی قرار می گیرد و از جذابیت های زیادی برخوردار است. کشور استونی با وجود سنت ها قدیمی و فرهنگی که دارد بسیار با اهمیت است این مکان گردشگری دارای جذابیت های بی شماری است و از جذابیت های طبیعی متعددی نیز برخودار می باشد. قدم زدن در خیابان های شهر شما را بیشتر با جاذبه های تاریخی آشنا خواهد کرد از جمله جاذبه های تاریخی مهم در این کشور می توان به کلیساهای تاریخی آن اشاره نمود از دیگر جذابیت های تفریحی و دیدنی های استونی نیز می توان پارک های ساحلی و ملی آن اشاره نمود این کشور دارای سواحلی بسیار زیبا با چشم اندازهای دوست داشتنی است که باید از نزدیک آن را مشاهده کنید. این کشور از نواحی اطراف خود به دریای بالتیک متصل می شود همچنین از نواحی شمالی نیز به خلیج فنلاند راه دارد هم مرزی این کشور با روسیه و دیگر مناطق نیز موجب اهمیت بیشتر آن می شود و هر یک از این جذابیت ها برای گردشگران مورد توجه است. این کشور جواهری ارزشمند در میان کشورهای اروپایی به شمار می آید این منطقه توریستی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و دارای شهرهای باستانی بسیار ارزشمندی است همانطور که اشاره شد این کشور دارای چشم اندازهای ساحلی زیبایی نیز می باشد.

دیدنی های استونی را بیشتر بشناسید:

این کشور یکی از مکان های دیدنی اروپا به شمار می آید و یکی از مقاصد گردشگری مهمی است که سالانه گردشگران زیادی جذب می کند و شما گردشگران برای اینکه با جذاب ترین دیدنی های اروپا آشنا شوید می توانید به این کشور سفر کنید و از نزدیک جاذبه های بی نظیر آن را مشاهده نمایید.

موزه استونی:

این موزه یکی از جاذبه های فرهنگی و مهم در استونی به شمار می آید جذابیت هایی که در این موزه وجود دارند بسیار متنوع هستند  هر یک از جذابیت های بی شماری برای بازدیدکنندگان برخوردار می باشند بسیاری از جاذبه هایی که در این موزه مشاهده می کنید قدمتی تاریخی دارند و هر یک از جذابیت های بی شماری برخوردار هستند. این موزه در شمار جاذبه های تاریخی استونی نیز محسوب می شود این موزه که از آن با نام موزه آبریز یاد می شود در یکی از روستاهای استونی واقع شده است کارخانه آسیاب که دارای ماشین آلات مختلفی از سال ۱۸۳۰ است نیز در این روستا قرار دارد. این کارخانه یک کارخانه زیبا با معماری دوست داشتنی است اشیایی که در این موزه نگهداری می شوند همین ماشین آلات هستند که در واقع نحوه عملکرد این ماشین ها را نیز به تصویر می کشند.

جاذبه فرهنگی استونی

مرکز فرهنگی آنگلا:

این مرکز یکی دیگر از جاذبه های توریستی و دیدنی های استونی است در این منطقه می توانید دو نوع متفاوت از آسیاب های بادی را مشاهده کنید که با چرخ دهنده هایی جالب ساخته شده اند در سمت دیگر از این آسیاب ها می توانید پارکی را مشاهده کنید که در آن کارخانه آسیاب کاری وجود دارد و زیبایی جالبی را به این منطقه بخشیده اند. علت احداث این مرکز فرهنگی حفظ برخی از اشیا و لوازمی است که در طول تاریخ با اهمیت بوده اند و چگونگی گذر تاریخ و کار کردن را در این مناطق به نمایش می گذارند. این مرکز در سال ۲۰۱۱ ساخته شده است و همانطور که اشاره شد هدف آن حفظ سنت های محلی، صنایع دستی، تاریخ و فرهنگی مردمان این منطقه است در این مرکز از فعالیت های مختلفی همچون نخ ریسی، حکاکی، چرم کاری، نمایشگاه های موسیقی و کارگاه ها حفظ شده و به مردم منتقل می شوند.

دیدنی های استونی

کلیسای ریدالا:

اگر همچنان به جاذبه های تاریخی استونی علاقه مند هستید می توانید سری به کلیسای ریدالا بزنید این کلیسا در یکی از روستاهای این کشور واقع شده است و دارای جذابیت های تاریخی زیادی است نقاشی های تاریخی و قرون وسطی که در روی بناهای این کلیسا مشاهده می کنید از اهمیت بالایی برخوردار هستند. در قبرستان این کلیسا می توانید سنگ قبرهایی را مشاهده کنید که سنگی هستند و از دوران قرن ۱۳ باقی مانده اند و اکنون یکی از جاذبه های تاریخی در استونی هستند.

کاخ های استونی

برج تلویزیونی شهر تالین:

بد نیست در بین گشت و گزارهای خود در شهرهای مختلف استونی سری به شهر زیبا و پر جاذبه تالین بزنید این شهر جاذبه های توریستی بسیار زیبایی دارد و یکی از مهم دیدنی های این کشور نیز محسوب می شود خیلی از گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند به برج تلویزیونی می روند و از بالا نمای جذابی را مشاهده می کنند. اگر می خواهید چشم انداز تالین را از ارتفاعات بالا مشاهده کنید باید به بالای این برج بروید و از بالا مناظر آن را مشاهده کنید. این برج در طول تاریخ با اهمیت بوده است و هنوز آثاری از گلوله های کودتا نیز در آن مشاهده می شود این برج در برگزاری جشن المپیک نیز نقش مهمی را داشته است.

برج استونی

کاخ و پارک کادریوگ:

معماری که در این کاخ مشاهده می کنید بسیار دیدنی و بی نظیر است هنر معماری در این کاخ بسیار جذاب است و در کنار پارک و چشمه های زیبایی که دارد چشم انداز آن دیدنی تر می شود در سمتی از این کاخ شاهد فواره های تماشایی هستید این کاخ تاریخی با وجود جذابیت هایی که در معماری آن وجود دارد و طبیعت زیبایی که دارد بسیار مورد توجه است.

کلیسای استونی

این کاخ برای همسر یکی از شاهزاده ها ساخته شده است و باسازی هایی که بر روی این بنا صورت گرفته است اهمیت آن را بیشتر کرده است. در ساخت این بنا دو باروک را مشاهده می کنید که بسیار چشمگیر هستند این موزه بسیار معتبر است و از اهمیت تاریخی بالایی برخوردار می باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو