از کجا در تهران خودرویی بخریم؟

منبع: دانش‌چی

138

1399/7/8

11:08


خرید آسان خودرو در تهران

خرید خودرو در تهران

خرید خودرو در تهران

طی چند ماه گذشته با افزایش سرسام آوری در قیمت خودروهای داخلی و خودروهای مونتاژ خارجی روبه‌رو هستیم. دیگر خودرو صرفا یک کالای مصرفی نیست، بلکه با این افزایش در قیمت آن، شاهد خرید و فروش خودرو به عنوان یک کالای سرمایه‌ای هستیم. عدم نظارت درست بر روی قیمت خودرو موجب شده خرید و فروش خودرو با قیمت‌های خارج از عرف و تعرفه واقعی آن صورت گیرد و از سوی دیگر عده ‌ی نیز خرید خودرو را به خصوص در تهران با جمعیت زیادش صرفاً برای  فروش در قیمت بالاتر در آینده نه چندان دور انجام می‌دهند.

حال با توجه به همه موارد گفته شده و قیمت های بالای خودرو سعی داریم در این مقاله کوتاه درباره خرید خودرو در تهران در بازه قیمتی ۵۰۰ میلیون تومانی مطالبی را به شما ارائه دهیم.

خرید خودرو در تهران

سوناتا فول NF مدل ۲۰۱۰

از خصوصصیات این مدل از سوناتا می‌توان به سادگی آن اشاره کرد. نوع طراحی داشبورد و غربیلک فرمان نیز به سادگی آن افزوده است و آن را تبدیل به خودروی کاملاً کلاسیک کرده است. اما از دیگر خصوصیات این خودرو به ظاهر ساده و کلاسیک می‌توان به فضای داخلی آن اشاره نمود که کاملاً جادار و بزرگ است به طوری که در مجموع ۵ سرنشین بزرگسال می‌توانند به راحتی در آن بنشینند و خودروی مناسب سفر در این زمینه می‌باشد. از سوی دیگر تغییرات ظاهری کمی در قسمت سپر و جلو پنجره آن نسبت به مدل اولیه ۲۰۰۶ آن که وارد ایران شد، انجام شده است. اما در مجموع در طراحی ظاهری آن تغییرات خاصی صورت نگرفته و بیشتر همان حالت کلاسیک خود را حفظ کرده است. شاید بتوان گفت افراد مسن در خرید خودرو بیشتر به سمت این خودرو اقبال نشان می‌دهند.

از خصوصیات فنی خودرو می‌توان به موتور ۶ سیلندر آن همراه با جعبه دنده اتوماتیک اشاره کرد که موجب ایجاد شتاب خوب و مورد قبول برای خودرو می‌شود. از نظر ایمنی نیز موفق به کسب ۴ ستاره ایمنی از موسسه یوروانکپ در خصوص امنیت سرنشینان خود شده است. این خودرو کلاسیک کره‌ای کمربند ایمنی پیش کشنده و محدود کننده، سنسور پارک عقب، حسگر فشار باد تایر و کیسه‌های هوای پرده‌ای و جانبی دارد. میزان مصرف بنزین نیز ۹.۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر مسافت است و همچنین شتاب خودرو از حالت صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ۷.۸ ثانیه می‌باشد.

 خودرو جک s۳ مدل ۱۳۹۹ اتوماتیک

این خودرو شاسی بلند چینی سال ۲۰۱۴ در کشور چین عرضه شد و سپس وارد بازارهای بین المللی گردید. ورود جک s۳ به اوایل دهه ۹۰ در ایران باز می‌گردد که خودروهای چینی خیلی سریع در حال سرازیر شدن به بازار خرید و فروش خودرو ایران بودند و البته عرضه و تولید آن نیز توسط کرمان خودرو در ایران صورت می‌گیرد.

از خصوصیات ظاهری و فنی و ایمنی این خودرو می‌توان به این موارد اشاره کرد: از نظر قدرت بدنه در این خودرو از فولاد گالوانیزه و فولاد پیشرفته مقاوم استفاده شده و در نتیجه از این حیث در میان رقبای خود حرفی برای گفتن و برتری نسبی دارد. از سوی دیگر حجم موتور این خودرو ۱۶۰۰ سی‌سی است که مصرف کم و بازدهی بالا را نصیب خودرو می‌کند. جعبه دنده اتوماتیک، سیستم ترمز عقب و جلو دیسکی نیز می‌توان به دیگر خصوصیات آن اضافه نمود. همچنین در طراحی داخلی آن از متریال مرغوب و باکیفیت استفاده شده است.

اما از نقاط ضعف جک اس ۳ صندلی آن است که استاندارد لازم را ندارد و افراد با وزن بالا روی صندلی‌های جلوی آن احساس راحتی نخواهند کرد. همچنین این خودرو بیشتر از آنکه پنج نفری باشد، یک خودروی متناسب چهار نفر محسوب می‌شود. موتور ۴ سیلندر و مصرف سوخت ۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر از دیگر خصوصیات این خودرو چینی می‌باشد.

خودرو هایما اس ۷ مدل ۱۳۹۵ اتوماتیک ۲۰۰۰

هایما اس۷ خودرویی شاسی بلند می‌باشد که سانروف برقی، شیشه های بالابر برقی در جلو و عقب، صندلی راننده ۸ حرکتی برقی گرمکن دار و بلوتوث، قسمتی از امکانات آن است.

هایما اس۷ توانایی تولید ۱۷۰ اسب بخار قدرت و موتور ۴ سیلندر دارد. شتاب خودرو از ۰ تا ۱۰۰ حدود ۵/۱۰ثانیه و  ۸.۸ لیتر سوخت نیاز مصرفی آن برای مسافت ۱۰۰کیلومتر است. از نقاط منفی این خودرو طراحی کابین آن است که دقت و ظرافت لازم در آن انجام نشده و هنگام رانندگی با آن با مشکل عدم دید کافی به اطراف خودرو مواجه خواهید شد. به تمامی موارد ذکر شده می توان مزیت اقبال گسترده در بازار خرید و فروش خودرو برای هایما اس ۷ را اضافه کرد.

خرید خودرو در تهران

آمارهای موجود از تجربه ۷ ساله کارشناسی خودرو شرکت همراه مکانیک نشان می‌دهد که از هر ۴ خودرو، ۳ تای آن‌ها حداقل یک مشکل فنی یا بدنه دارند؛ این یعنی ۷۵ درصد خودروهای دست دوم معیوب هستند و حتی گاهی فروشنده نیز از برخی عیوب خودروی خود باخبر نیست؛ به این ترتیب شما به عنوان خریدار نیز تا از کمک متخصصان و کارشناسان استفاده نکنید، متوجه آن‌ها نخواهید شد.

اما شما به راحتی می‌توانید جلوی این اتفاق را بگیرید؛ آن هم با خرید خودرو کارشناسی‌شده و سفارشی.

این طرح خرید خودرو در تهران و کرج به زودی به تمام مراکز فعال همراه مکانیک در کشور خواهد رسید اما فعلا به صورت فعال در تهران اجرا می‌شود. طی فرایند خرید خودرو سفارشی، مشاوران همراه مکانیک، شما را در انتخاب مناسب‌ترین خودرو (با توجه به نیاز و بودجه) یاری می‌دهند و دست کم ۳ خودرو از مدل مورد نظرتان را به شما پیشنهاد می‌دهند.

شما می‌توانید از میان این گزینه‌ها، حداکثر ۳ خودرو را تنها با یک بار پرداخت هزینه جهت دریافت خدمات VIP انتخاب کنید تا کارشناسان خبره‌ی همراه مکانیک، آن‌ها را مورد بررسی کامل از نظر بدنه، فنی و آپشن‌ها قرار دهند و گزارش کامل کارشناسی به همراه قیمت، از طریق مشاوران اختصاصی برای شما ارسال ‌شود. در صورت تایید شما به عنوان خریدار خودرو، یک قرار بازدید حضوری تنظیم شده و کارشناس همراه مکانیک نیز برای بررسی دوباره در مقابل خریدار در محل خودرو حاضر می‌شود. در نهایت یک کارشناس حقوقی جهت تنظیم قولنامه و ارائه‌ی گارانتی جبران خسارت به محل اعزام می‌شود و در نهایت شما صاحب یک خودروی کارشناسی شده و مطمئن خواهید شد. به این ترتیب جلوی ضررهای میلیونی نیز گرفته می‌شود.

پس همین حالا می‌توانید وارد سایت همراه مکانیک شوید و درخواست خود را برای خرید خودرو در تهران را ثبت کنید.

با همراه مکانیک مطمئن بخرید، آسان بفروشید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو