مدل لباس ضخیم برای روزهای سرد سال مخصوص خانم های خوش پوش

مدل لباس ضخیم برای روزهای سرد سال مخصوص خانم های خوش پوش


منبع: آرگا

175

1399/7/8

12:22


در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل لباس ضخیم زنانه و دخترانه آشنا خواهید شد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همراهان عزیز و گرامی مطابقت و همخوانی داشته باشند.

مدل لباس ضخیم برای روزهای سرد سال مخصوص خانم های خوش پوش

لباس ضخیم از انواع لباس های زمستانه پرکاربرد می باشد که در طرح های متنوع موجود است و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود از بین آن ها لباسی مناسب را انتخاب نمایید.

مدل لباس ضخیم زنانه و دخترانه

لباس های ضخیم شامل سویشرت و هودی و ژاکت و تونیک و … می شوند که هر کدام از این طرح لباس ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و شما می توانید با پوشیدن آن ها بدن تان را در روزهای سرد سال گرم نگه دارید.

لباس ضخیم

طرح های لباس ضخیم زمستانی

لباس های ضخیم در روزهای سرد و برفی بدن را به خوبی گرم نگه می دارند از این رو بهتر است شما با نزدیک شدن به فصل زمستان و پاییز لباس هایی با پارچه ضخیم را تهیه کنید تا از بدن تان در برابر سرما محافظت نمایید.

لباس های ضخیم دارای طرح هایی متنوع می باشند و بهتر است شما چند دست از این طرح ها را در کمد لباس خود داشته باشید تا بتوانید برای حضور در مهمانی ها و مکان های مختلف از آن ها استفاده نمایید.

این طرح لباس ها به صورت بلند و کوتاه موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید قسمت پایین تنه بدن تان را نیز گرم نگه دارید بهتر است طرح های بلند را برای پوشیدن انتخاب نمایید لباس های کوتاه نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و شما می توانید آن ها را به همراه ساپورت زمستانه و شلوار زمستانه و … بپوشید.

 

طرح لباس ضخیم

مدل لباس زنانه ضخیم

لباس ضخیم بلند

لباس شیک زنانه

مدل بلوز ضخیم دخترانه

بلوز رنگ روشن زنانه

بلوز رنگی زنانه

طرح بلوز ضخیم

لباس ضخیم رنگ روشن

تونیک ضخیم

لباس زنانه ضخیم

لباس زرد ضخیم

بلوز و شلوار ضخیم زنانه

لباس های بافتنی و لباس قلاب بافی از انواع لباس های ضخیم پرطرفدار و محبوب برای روزهای سرد زمستان به شمار می روند و اغلب افراد تمایل دارند از این طرح لباسها برای گرم نگه داشتن بدن خود استفاده نمایند.

انتخاب رنگی مناسب برای لباس های زمستانه از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ لباس های گرم خود را به گونه ای انتخاب نمایید که گرمای خورشید را بیشتر جذب کنند همچنین اگر تمایل دارید لباس های گرم و زمستانه خود را از بین رنگ های روشن انتخاب نمایید بهتر است به جنس پارچه لباس توجه داشته باشید و لباسی با پارچه ای ضخیم را برای پوشیدن انتخاب نمایید که در روزهای سرد احساس گرمای بیشتری داشته باشید.

بلوز شیک و ضخیم زنانه

لباس ضخیم طوسی

لباس زنانه ضخیم

لباس طوسی و ضخیم

لباس رنگ روشن ضخیم

لباس رنگی ضخیم

مدل لباس طرحدار ضخیم

لباس شیک زنانه

طرح لباس ضخیم مخصوص خانم ها

لباس زمستانه ضخیم

لباس ضخیم

در این مطلب توجه شما را به انواع مدل لباس ضخیم زنانه و دخترانه جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید لباسی با تن پوش و رنگی مناسب را برای خود انتخاب نمایید و استایل زمستانه خاص و متفاوتی داشته باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو