سینا میلر چادویک بوزمن

«سی‌ینا میلر» فاش کرده است که پس از مخالفت استودیوی سازنده‌ی فیلم «۲۱ پل» با افزایش دستمزدش، تا مرز جدایی از پروژه پیش رفته است. «چادویک بوزمن» که تهیه‌کننده‌ی این فیلم بود و میلر را برای این نقش پیشنهاد کرده بود، در آن زمان مداخله می‌کند تا صرف نظر از تصور استودیو در مورد ارزش میلر خواسته‌ی او را اجابت شود.

میلر به مجله‌ی «امپایر» می‌گوید: «فیلم تقریباً پرخرجی بود، و من می‌دانم که همه اختلاف دستمزدها در هالیوود را درک می‌کنند، اما رقمی درخواست کردم که استودیو حاضر نبود پرداخت کند. و از آنجا که در مورد بازگشت به کار تردید داشتم و مدرسه‌ دخترم داشت شروع می‌شد و دوران سختی بود گفتم: «این نقش را بازی می‌کند در صورتی که دستمزدش کافی باشد. در نهایت چادویک بخشی از دستمزدش را به من اهدا کرد تا رقم درخواستی من تأمین شود. او گفت لیاقت چنین دستمزدی را داشته‌ام.»

میلر اضافه می‌کند که از سخاوتمندی بوزمن شگفت‌زده شده است: «این گونه رفتارها نادر است. او گفت: «دستمزدی را دریافت می‌کنی که استحقاقش را داری.» اینکه مردی در هالیوود این چنین سخاوتمندانه و محترمانه رفتار کند غیرقابل تصور است… هیچ تظاهری در کار نبود، می‌گفت: «البته که رقم درخواستی تو را تأمین می‌کنم، چون باید همین اندازه دستمزد بگیری.»»

«۲۱ پل» بوزمن و میلر به کارگردانی «برایان کرک» نوامبر سال ۲۰۱۹ اکران شد و ۴۹.۹ میلیون دلار فروخت. «تیلور کیچ»، «استفان جیمز»، و «جی.کی. سیمونز» دیگر بازیگران این فیلم بودند که از «راتن تومیتوز» امتیاز ۵۳ درصد دریافت کرده است.