به دنیا آمدن فرزند هافثور پی‌ یرشون، کوهستان سریال بازی تاج و تخت

به دنیا آمدن فرزند هافثور پی‌ یرشون، کوهستان سریال بازی تاج و تخت


منبع: روزیاتو

269

1399/7/8

15:05


هافثور پی‌ یرشون ، بازیگر سریال پرطرفدار «بازی تاج و تخت» اعلام کرد او و همسرش کلزی هنسون صاحب یک پسر شده اند.

پی‌ یرشون ، قوی ترین مرد دنیا که در سریال «بازی تاج و تخت» نقش «کوهستان» را برعهده داشت، عکسی از فرزند تازه به دنیا آمده ی خود منتشر کرد و در متنی احساسی به آنچه در روز تولد پسرش گذشت پرداخت.

فرزند هافثور پی‌ یرشون کوهستان

پسر پی‌ یرشون و کلزی که نامش هنوز اعلام نشده، فرزند اول آن ها است. البته پی‌ یرشون یک دختر هم به نام ترزا لیف از رابطه ی قبلی خود با تلما استینمن دارد.

پی‌ یرشون و هنسون که در سال ۲۰۱۸ با یکدیگر ازدواج کردند، در ماه آوریل سال جاری میلادی با انتشار عکسی اعلام کردند فرزند اول خود را در راه دارند. از تزئینات آبی رنگی که در تصویر این زوج وجود داشت معلوم شد فرزندشان پسر است.

قد هافثور پی یرشون حدود ۲۰۵ سانتیمتر و قد همسرش تنها ۱۶۲.۵ سانتیمتر است. همچنین وزن کلزی ۵۳ کیلوگرم و وزن پی یرشون ۲۰۰ کیلوگرم است که از تفاوت تقریباً ۱۵۰ کیلوگرمی این زوج حکایت دارد. این دو معمولاً عکس هایی از خودشان را در شبکه های اجتماعی و به ویژه حساب اینستاگرام خود به اشتراک می گذارند که تفاوت فاحش میان قد آن ها را به نمایش می گذارد.

کلزی در سال ۱۹۹۰ در ایالت آلبرتای کانادا متولد و در سال ۲۰۱۴ در رشته ی ایمنی و سلامت شغلی از دانشگاه آلبرتا فارغ التخصیل شد. او یک مدل و مربی تناسب اندام است و معمولاً همراه با همسر مشهورش در سالن ورزشی متعلق به پی یرشون (Thor’s Power Gym) ویدئوهای خود را ضبط می کنند و تصاویری به اشتراک می گذارند. هنسون همچنین یک اینفلوئنسر، بلاگر و فعال اینترنتی است. او و پی یرشون برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ در یک رستوران، زمانی که کلزی در آنجا مشغول به کار بود باهم آشنا شدند. هنسون در سال ۲۰۱۲ به عنوان گارسن به این رستوران پیوسته بود و همزمان در زمینه ی مشاوره ایمنی ساخت و ساز هم فعالیت می کرد. در یکی از روزهای کاری اش بود که با پی یرشون که برای حضور در مسابقات محلی قوی ترین مردان جهان به منطقه ی فورت مک موری آمده بود روبرو شد.

کلزی خیلی زود متوجه شد که این مرد قوی هیکل همان کوهستان سریال بازی تاج و تخت است و از وی خواست که با او عکس بگیرد. بدین ترتیب از همان روز این دو رابطه نزدیکی با یکدیگر پیدا کردند و حالا دو سال از ازدواج شان می گذرد. کلزی در کانال تلگرامی خود بیش از ۴۵۰ هزار فالوئر دارد و در آن به طرفدارانش مشاوره ی تناسب اندام می دهد. آن ها حالا در ایسلند و در آپارتمانی به همراه سگ شان که آستریکس نام دارد زندگی می کنند.

هافثور پی یرشون برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ در مسابقات قهرمانی قوی ترین مردان کشور شرکت کرد و قهرمان این مسابقات شد. او در سال های بعدی چند بار عنوان قهرمانی قوی ترین مردان اروپا را بدست آورد و یک بار هم به عنوان قوی ترین مرد جهان انتخاب شد. قبل از ورود به این عرصه، هافثور پی یرشون یک بسکتبالیست حرفه ای بود و در سال ۲۰۰۸ پس از ۴ سال بازی حرفه ای در ایسلند به دلیل مصدومیت های مکرر ناچار به کناره گیری از این ورزش شد. او متولد نوامبر ۱۹۸۸ در شهر ریکیاویک ایسلند است.

بیشتر بخوانید:

هافتور بیورنسون رکورد ددلیفت جهان را شکست؛ قدرت نمایی کوهستانِ بازی تاج و تخت

رژیم غذایی «هافثور بیورنسون» بازیگر نقش «کوهستان» در سریال «بازی تاج و تخت»

قوی ترین مرد جهان از ورود مزاحم به خانه‌اش و مبارزه بوکس با هافثور پی‌یرشون می‌گوید

هافثور بیورنسون، بازیگر تنومند سریال «بازی تاج و تخت» قوی ترین مرد جهان شد

 

تماشای این ویدئو را به شما توصیه می کنیم:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو