پاراسل در کیش؛ تفریح با پاراسل کیش

پاراسل در کیش؛ تفریح با پاراسل کیش


منبع: روزیاتو

204

1399/7/8

16:30


سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

جزیره کیش همچون مرواریدی محصور شده با آب دریای خلیج فارس است که زیبایی‌‎های بسیاری را در دل خود جای داده و گشت و گذار در آن می‌تواند بهترین لحظات را برایتان به ارمغان آورد. هر زمان از سال را که برای سفر به کیش انتخاب کرده باشید می‌توانید از سفر خود لذت ببرید، اما اوایل بهار و اواخر پاییز می‌تواند بهترین انتخاب خرید تور کیش برایتان باشد. تفریحات متنوعی در کیش وجود دارند که تفریحات آبی و هوایی بخش اعظمی از آن‌ها را تشکیل می‌دهند. مراکز تفریحی متنوعی در سواحل جزیره کیش فعالیت می‌کنند که البته هر یک از این مراکز برای تفریحات خاص دریایی اختصاص داده شده‌‎اند. پاراسل در کیش به عنوان یکی از بهترین تفریحات این جزیره شناخته می‌شود که آدرنالین خون شما را به بهترین شکل ممکن افزایش داده و می‌تواند یکی از بهترین خاطره‌ها را برایتان رقم بزند. در ادامه توضیحات کامل‌تری در رابطه با این تفریح لذت بخش ارائه نموده‌ایم:

پاراسل در کیش

پاراسل یکی از تفریحات متفاوت جزیره کیش است که به جرات می‌توان این تفریح را به عنوان یکی از بهترین‌ها دانست. در این ورزش، یک چتر به هر یک از شرکت کنندگان ارائه شده و به وسیله یک طناب به قایق‌های موتوری متصل خواهد شد. پاراسل شما را به اندازه ۲۰۰ متر به سمت آسمان خواهد برد. سرعت زیاد قایق هیجان این تفریح را دوچندان خواهد ساخت. این تفریح در ایران به صورت حرفه‌ای تنها در جزیره کیش انجام می‌شود و به همین دلیل توصیه می‌کنیم که در سفر خود به این جزیره پاراسل را از دست ندهید.

دسترسی به پاراسل کیش

بسیاری این سوال را دارند که کجا می‌توان تفریح پاراسل را پیدا کرد؟ پاراسل کیش در سواحل مختلف این جزیره ارائه می‌شود. ۴ ساحل زیر به صورت تخصصی آماده ارائه خدمات پاراسل به مسافران خواهند بود:

اسکله تفریحی کیش: این اسکله در خیابان سنایی، خیابان دریا قرار گرفته و به عنوان یکی از شلوغ‌ترین سواحل جزیره کیش شناخته می‌شود. در اطراف این اسکله می‌توانید چندین مرکز فروش بلیط پاراسل مشاهده کرده و از آن‌ها بلیط تهیه کنید.

ساحل سیمرغ: ساحلی با زیبایی چشم نواز واقع در بخش جنوب شرقی جزیره که در نزدیکی هتل مارینا قرار گرفته است. با مراجعه به کلوپ ناتیلوس می‌توانید از تفریح پاراسل نیز لذت ببرید.

ساحل دامون: این ساحل در بخش شمالی کیش واقع شده و به دلیل اینکه کشتی‌های تجاری و مسافربری از آن می‌گذرند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. مرکز تفریحی این ساحل کلوپ سی من نام داشته و در آن خدمات پاراسل ارائه می‌شود.

ساحل مرجان: ساحل مرجان به عنوان زیباترین ساحل جزیره کیش مشهور است. دو کلوپ اسکوبا و باراکودا آماده ارائه انواع خدمات تفریحی متنوع نظیر پاراسل برای گردشگران خواهند بود. علاوه بر مراکز خرید بلیط که در کنار چهار ساحل نام برده شده قرار دارد شما می‌توانید قبل از سفر خود، بلیط جاذبه های گردشگری و تفریحات آبی کیش را از طریق آژانس‌های گردشگری کشور در کنار بلیط هواپیما به مقصد این جزیره تهیه کنید.

چگونگی پاراسل در کیش

پس از اینکه بلیط پاراسل را رزروکردید باید ابتدا جلیقه نجات خود را تن کنید و از محکم بودن کمربند آن اطمینان داشته باشید. پس از بستن کمربند‌ها، شما به یک چتر بزرگ رنگارنگ متصل شده‌اید. این چتر با استفاده از یک کابل ۱۵۰ الی ۲۰۰ متری به یک قایق موتوری قدرتمند متصل است. سپس قایق کم کم آغاز به حرکت کردن خواهد کرد که در این صورت به وضوح شاهد پر شدن هوا به داخل چتر هستیم. آرام آرام که چتر پر از هوا شد چتر به سمت آسمان رفته و سرنشینان را نیز با خود خواهد برد. حس عجیب قرار گرفتن در میان آسمان و زمین هیجان وصف ناپذیری داشته و اوج هیجان را برایتان به ارمغان خواهد آورد. قایقران با حرکت‌های خاص خود چتر را پایین‌تر خواهد آورد تا پاهایتان با آب برخورد کند که در این صورت هیجان پاراسل دوچندان خواهد شد.

ظرفیت پاراسل

ظرفیت هر یک از چترها حداکثر ۳ نفر است. توجه داشته باشید که هزینه پاراسل برای هر نفر دریافت خواهد شد و تعداد افرادی که در یک چتر سوار می‌شوند در میزان هزینه دریافتی تاثیری نخواهد گذاشت. البته وزن شخص نیز از جمله مواردی است که باید در نظر گرفته شود و در صورت بالا بودن وزن حتما باید به صورت تک نفره از پاراسل استفاده کنید. کودکانی امکان استفاده از پاراسل خواهند داشت که کمربند چتر ایمنی آنها را تضمین کند.

هزینه بلیط پاراسل در کیش

هزینه بلیط‌های پاراسل در کیش متفاوت است. پاراسل‌ها به ۳ نوع مختلف ۱۵۰ متری، ۳۰۰ متری و ۵۰۰ متری دسته بندی می‌شوند. پاراسل‌های ۱۵۰ متری حدود ۷۰ هزار تومان. پاراسل‌های ۳۰۰ متری ۹۰ هزار تومان و ۵۰۰ متری ۱۲۰ هزار تومان هزینه خواهند داشت.

در پاراسل ۱۵۰ متری امکان برقراری ارتباط با قایقران وجود دارد اما در صورتی که سوار پاراسل ۵۰۰ متری شوید هیچگونه ارتباطی با قایقران برقرار نخواهید کرد. وب سایت‌های معتبر اقدام به ارائه بلیط پاراسل با تخفیف‌های ویژه می‌نمایند و با مراجعه به آن‌ها می‌توانید بلیط مورد نظر را با قیمتی ارزان‌تر رزرو کنید.

نکات دانستنی درباره پاراسل کیش

اول اینکه آفتاب سوزان کیش قطعا باعث ایجاد سوختگی صورتتان خواهد شد و به همین دلیل بهتر است از کرم ضد آفتاب جهت مهار آن استفاده کنید. جلیقه و کلاه ایمنی به تمامی مسافران ارائه خواهد شد و به همین دلیل نگران ایمنی خود نباشید. در صورتی که گوشی ضد آب داشته باشید می‌توانید آن را با خود ببرید اما بهتر است گوشی‌های معمولی خود را در ساحل گذاشته تا بتوانید در آخر از قایقران بخواهید که شما را در ساحل به روی آب فرود آورد تا از یک آبتنی لذت بخش بعد از آن‌همه هیجان لذت ببرید. خدمات عکسبرداری در برخی از کلوپ‌ها ارائه می‌شود و می‌توانید بهترین لحظات را از تفریح با پاراسل کیش برای خودتان به ثبت برسانید. توجه داشته باشید که در روزهای مواجی دریا امکان ارائه این تفریح وجود ندارد و توصیه می‌کنیم که روزهای آفتابی با نسیم ملایم را برای رفتن به پاراسل کیش انتخاب کنید.

حال که با این تفریح به شدت هیجان انگیز آشنا شدید، اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید می‌توانید جهت خرید بلیط هواپیما اینجا کلیک کنید.

پاراسل در کیش؛ تفریح با پاراسل کیش

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

لغو پاسخ

ورود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو